Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se parempaa ;)

Vierailija
24.06.2013 |

On se sitä parempaa, mitä kauemmin SITÄ joutuu odottamaan. Kyllä, tämä klisee pitää niin täysin paikkansa!! Lapsemme (3- ja 1-v.) olivat viikonloppuna ensimmäistä kertaa yhtäaikaisesti yökylässä ja äiti & isä päättivät reilun kahdeksan kuukauden selibaatin! Huonosti nukkuneet lapset ja vuorotyö verottivat voimamme täysin kuluneina kuukausina, mutta tiesimme että tämäkin hetki koittaa joskus... Ei kuulkaa yhtään edes ketuta istua töissä hellepäivänä, kun päässä pyörivät vain muistot viikonlopulta... *mä oon saanut ja oon niin onnellinen*

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

öh, no ei ole. jos joutuisin olemaan kahdeksan kk selibaatissa niin pilluni varmaankin tippuisi tarpeettomana pois.

Vierailija
2/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elaman voi viettaa selibaatissa, mutta silloinkaan 'pillu' ei kay tarpeettomaksi. Tuollainen nakemys on liian rajoittunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa ymmärtää miten sitä yhteistä sekstailuaikaa ei löydy jos lapset ovat kotona. Silloin kun lapset nukkuvat illalla on vanhempien yhteistä aikaa samoin yöllä. Mikäs sen ihanampaa kun herätä kumppanin hyväilyihin keskellä yötä ja sen jälkeen kokea seksuaalinen täyttymys yhdessä.

Kahdeksan kuukautta ilman seksiä on selittelyä jos eletään parisuhteessa.

Mut hyvä jos sekielämä lähtee taas teillä rullaamaan ja muodostuu normaaliksi osaksi arkeanne.

Vierailija
4/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parempaa. Noita useamman kuukauden kuivia kausia oli, ja sitten kun päästiin asiaan, niin sekin piti hoitaa mahdollisimman nopeasti. Kun ei ollut edes haluja, niin ihan yhtä tyhjän kanssa.

Oli joo muitakin ongelmia.

Nyt taas, uuden miehen kanssa seksiä on päivittäin monta kertaa kun nähdään. Ja paranee.

Mutta jos muuten haluatte pysyä yhdessä niin onhan tuo hyvä asia, että sentään on jotain...

Vierailija
5/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ymmarrykseni mukaan tuollaisessa tilanteessa on usein joitakin muita ongelmia taustalla. Mutta niinhan ei tietysti aina tarvitse olla.