Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopilla oli ennen tapana antaa miehelleni rahaa

Vierailija
11.05.2013 |

ja sanoa, että osta itsellesi jotakin. Kun hän tajusi, että meillä on yhteiset rahat, loppui rahantulo. Tänään käytti miestä kaupoilla ja osti tälle uuden fillarin synttärilahjaksi. Kehtasi vielä kahvipöydässä sanoa, että ainakin menee koko summa pojan lahjaan eikä talouskuluihin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi selvästi pitää miestäsi enemmänkin omanaan kuin sinun omanasi. Anna pitää, vaikuttaa läheisriippuvaselta tuo sinun anoppisi. Äläkä anna hänelle sitä tyydytystä, että antaisit hänen huomata että hän ärsyttää sinua. Pidä vain lapset ja itsesi hänestä kaukana - siinäpähän huomaa mistä jää paitsi. Vaikka ei sinusta välittäisikään on ne lapsenlapset usein yllättävän tärkeitä.

Vierailija
2/12 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kummaa tuossa on? Mullekin äiti antoi joskus kun olin nuorempi rahaa, jolla käski ostaa jotakin kivaa itselle. Erikseen painotti, että ei elämiseen vaan johonkin ylimääräiseen hemmotteluun mitä itse en ehkä muuten raaskisi ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Jos anoppi haluaa nimenomaan lahjoittaa pojalleen jotain ilman, että sillä kustannetaan perheen yhteisiä menoja niin onko siinä jotain väärää?

Vai ajattelitko, että anopin pitää kustantaa myös sinulle tai sitten ei ollenkaan?

Aika itsekäs olet.

Tuo anopin toteumus ei ollut kovin fiksu veto, olisi ollut hiljaa - mutta toistaalta jos miniä on sitä mieltä, että "mulle myös tai ei ollenkaan" niin sen voisi ymmärtää

Vierailija
4/12 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vain iloinen mieheni puolesta, jos anoppi ostaisi tälle uuden pyörän.

Eihän se ole pois sinun rahoistasi?

Vierailija
5/12 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajele sillä pyörällä joskus niin, että anoppi näkee :D

Vierailija
6/12 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 20:31"]

Itse olisin vain iloinen mieheni puolesta, jos anoppi ostaisi tälle uuden pyörän.

Eihän se ole pois sinun rahoistasi?

[/quote] Juuri näin. Saatte käyttää omat rahanne johonkin muuhun kun pyörän hankintaan.

Vierailija
7/12 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää mutta että olen enemmän anopin kannalla.

- miniä itsekin

Vierailija
8/12 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä taaskan enää mitään tästä palstasta. Pitää vaan palata takaisin reaalimaailmaan.

Vierailija
9/12 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä teet rahoilla, mitkä saat vanhemmiltasi vai onko niin, että vanhempasi eivät anna rahaa? Tietysti anoppi saa antaa pojalleen rahaa ja tarkoittaa, että poikansa käyttää ne itseensä. Luonnolista eikö vain? Vai meinaatko itse antaa tulevaisuudessa rahaa miniöillesi ja vävyillesi?

Vierailija
10/12 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 35-vuotias suurperheen äiti , kun sain aikoinaan (markka-ajalla) 7000 markka kummitäditäni sillä ehdolla että käyttäisin rahat vain itseeni.

Kummitädistä ei ollut kuulunut mitään sen jälkeen kun olin 14.

Ostin paljon kirjoja, pari teatterilippua (aina kahdelle eli miehelle ja minulle) jonkin verran vaatteita ja loput menivät koko perheen joulunviettoon.

Sillä jouluaterialla oli muiden muassa kummitäti miehineen (ja yksi lapsistaan lapsineen) mukana ja kun aamuyön tunteina pyysin tilinumeroa loppujen palauttamiseen niin kummis ei sitä antanut vaan antoi minulle ja miehelle 2 hengen 2 viikon Eteläafrikan safarimatkan.

Oli upea lahja arjen kanssa kmppaileville yrittäjävanhemmille.

Yritän antaa samaa eteenpäin - sen Raamatun määrittelemän 7 kertaa.

Kuudes menossa...

Vierailija
11/12 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, provoile vaan; antoi synttärilahjaksi miehelle fillarin ja mulle ei mittään, buhuu.

Vierailija
12/12 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miten paljon anoppia sitten joskus kiukuttaakaan, kun miehesi perii hänet ja laittaa kaikki perintörahat teidän yhteiselle tilille.... Anoppiraukka pyörii haudassaan kuin kana grillivartaassa.