Käytkö edelleen subwayssä vaikka päivän subit lopetettiin?
Minä kävin ennen aina joka keskiviikko ja perjantai ostamassa päivän subin, mutta nykyään en.
Kommentit (13)
Päivän subi oli valmiiksi määrätty tuote joten ei vaikuta ainakaan itseeni, koska haluan itse valita sen että mitä leipäni täytteeksi otan.
Vierailija kirjoitti:
Päivän subi oli valmiiksi määrätty tuote joten ei vaikuta ainakaan itseeni, koska haluan itse valita sen että mitä leipäni täytteeksi otan.
Kyllä sisällön sai muuten valita itse mutta tarjoushinta koski 15 cm tiettyä makua, esim jonain päivänä oli kinkkusubi. Muuten sai täyttää itse miten halusi.
En ole käynyt Sub:issa yli 4:ään vuoteen. Sen jälkeen, kun luin sen dokumentin, jossa niiden kanan todettiin olevan vain 53% ja kanaviipaleet ainoastaan 42.8% aitoa kanaa (osa on soijaproteiinia).
"In 2017, CBC (Canadian Broadcasting Corporation's) tests found that Subway's oven roasted chicken contained just 53.6% chicken DNA, and its chicken strips just 42.8%."
(Canadian vice.com)
Naapurikunnassa 30 km päässä lähin Subway. Eipä ole tullut koskaan käytyä.
En muista koska niiden hinnat alkoivat kohoamaan, mutta sen jälkeen en ole käynyt. Muistan kun tuli Suomeen ja ajattelin että toihan on ihan hyvä paikka, leipiä sopuhintaan. Jossain välissä vaan tuli sellainen, että en kyllä maksa tuommoista summaa sämpylästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sisällön sai muuten valita itse mutta tarjoushinta koski 15 cm tiettyä makua, esim jonain päivänä oli kinkkusubi. Muuten sai täyttää itse miten halusi.
Niin. Jos mikään niistä ei osunut kohdalle niin jäi käyttämättä koska väärät täytteet.
Käyn. Tosin en osta valmissafkaa kuin harvoin joten ei ole tolkuttoman iso kulu.
Ei vaikuta, en oo ikikä ostanut päivän subia. Ei sattunut ikinä se, minkä halusin.
Jahas, tilaisuus teki varkaan ja tämän perinteen päättämistä perustellaan poikkeusajoilla. Ihan samaa p*skaa puhuvat isot ruokakauppaketjut ja sähköyhtiöt, vaikka perusteita hintojen nostolle ei oikeasti ole.
No ei tarvitse käydä enää, viimeksi kävin syyskuussa ja huomasin jo silloin että hinnat nousseet älyttömästi. 30 cm leivällä ja hanajuoman hinnalla saat jopa ihan laadukkaan à la carte -ravintola-annoksen. Varmasti saman päätöksen tekee moni muu asiakas, sääliksi käy työntekijöitä ja myös yrittäjiä.
En ole käynyt sen tiktokvideon jälkeen.