Miksi tälle palstalle ei saa kirjoittaa ilman ilkeitä kommentteja?
Täytyy ilmeisesti taas turvautua mieltä painavissa asioissa oikeisiin ystäviini ja muihin läheisiin tämän palstan sijaan. Kaikkein inhottavimpia ovat ne kommentit, joissa kommentoija on muka tunnistavinaan joksikin trolliksi ja siksi mitätöi aloituksen täysin. On minulla muitakin ihmisiä elämässäni kuin tämä palsta.
Kommentit (9)
Kannattaa lukea vain asialliset kommentit, tai siis kiinnittää huomionsa vain niihin. Kyllähän täällä monesti tulee ihan hyvääkin keskustelua.
Tietyn kommentin sisältö paljastaa sen, kuinka paljon p*skaa hänen ajatuksissaan liikkuu, thats it.
Kaikki mitä sieltä ihmisten näppäimistöltä tai suusta tulee, kertoo aina hänestä itsestään.
Miten se voisi olla toisin? Ei kukaan oikeasti voi tuntea tai tietää millainen sinä pohjimmiltasi olet; vain sinä itse sen tiedät ja tunnet. :)
Olen oppinut mieltämään palstan kirjoitukset vähän kuin graffiteiksi. Rosoinen retoriikka kuuluu asiaan. Asialliset viestit hukkuvat massaan, valitettavasti.
Lobbarit tulee pas-ko-maan ketjun, jotta lukijat luulisivat sensuuria aiheelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Todennäköisesti jonkun kiusaajan kommentti. Miksi ei voi avoimesti puhua asioista? Tuntuu siltä, että ne vilpittömimmät aloitukset triggeröivät ilkeitä ihmisiä eniten ja ilkeitä aloituksia he pitävät rehellisinä ja sympaattisina keskustelunavauksina.
No hei, täällä äänekkäimmät tähän aikaan ei taida olla sitä yhteiskunnan parasta ystävämatskua.