Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja mies ei tullut yöksi kotiin

Vierailija
24.06.2013 |

Mieheni lähti eilen aamulla yövuoron jälkeen kaverien kanssa pelaamaan frisbeegolfia ja ryyppäämään. Ei tullut yöksi kotiin eikä ole vieläkään näkynyt enkä ole saanut soitettuakaan. Kännykkä on kiinni ja laittoi aamulla klo 7 aikaan viestin että on dokaamassa edelleen. Olen niin rikki...

Miehen kaverilta sain tietää, että muut olivat lähteneet baarista kotiin illalla klo 20 aikaan. Kaikki olivat olleet yövuorossa ja lähteneet väsyneinä nukkumaan. Paitsi mieheni. En voi olla miettimättä missä sängyssä hän on yönsä viettänyt :(

Olo on niin raskas, kun en tiedä missä mies on ja mitä on tapahtunut.. Lähes varma olen että jonkun toisen naisen matkaan on lähtenyt.. Olen 7. viikolla raskaana, mikä tekee asiasta vieläkin surullisemman.. Onkohan tämä jotenkin yleistä, että mies eksyy toisen matkaan kun oma vaimo on raskaana? Luulin, että mies oli tulevasta lapsesta onnellinen ja innoissaan. Mutta nyt pelkään niin paljon että sydäntä särkee.. että olinko oikeasti niin väärässä.

Mies petti minua muutama vuosi sitten, jonka annoin anteeksi ja suhteemme palasi ennalleen. Silloin hän vain jätti tulematta yöksi kotiin ja piti puhelimensa kiinni kuten nyt. Vaikka tuon yhden pettämisen annoin anteeksi, en ole sitä koskaan pystynyt täysin unohtamaan ja nyt nuo muutaman vuoden takaiset tapahtumat palautuivat mieleeni. Montako kertaa pettämisen voi antaa anteeksi? Millainen mies haluaa hetken mielijohteesta uhrata oman perheensä?

Miten tällaisesta voi selvitä... Yritin olla koko päivän töissä kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta nyt kun tulin kotiin niin lähes romahdin, kun mies ei ole vieläkään palannut. Onneksi tänne palstalle vou purkaa tuntojaan, kun en haluaisi tästä vielä kenellekään tuttavalle puhua.. jotenkin vielä elättelen toivoa, että tälle asialle olisi jokin looginen selitys kunhan mies tulee kotiin..

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että mies ylipäätään ilmestyi kotiin, mutta se että ei "jaksa" ottaa vastuuta teoistaan vaan lähtee heti ulos kun otat asian puheeksi on todella loukkaavaa. Kuulostaa siltä ettei hän arvosta sinua lainkaan ja tietää tehneensä väärin. Miksi ollut näinkin pitkään poissa ja missä lienee nukkunut... Ehkä lähti ulos miettimään eheämpää selitystä tai muuta ;(

Vierailija
2/49 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kamala mies. Lähti uuden naistuttunsa perään takaisin. Avaa silmät nyt!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että lasta et kadu koskaan :) Miestä nyt voi aina vaihtaa :-)

Vierailija
4/49 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuulenut jotain jo miehestä?

Vierailija
5/49 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 08:52"]

Muista että lasta et kadu koskaan :) Miestä nyt voi aina vaihtaa :-)

[/quote]

Taas yksi idiootti palstalla. Mistä teit johtopäätöksen, ettei lasta voi katua? Totta hemmetissä sitä voi katua.

Olen erittäin kiitollinen, etten tehnyt aikoinani lasta sekopäämiehelle. Todella kiitollinen.

Vierailija
6/49 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies teki hänen raskautensa aikana näitä "katoamistemppuja", heilläkin raskaus oli toivottu ja yhteistä taivalta jo takana, eivät olleet mitään teinejä. Miehellä meni vain jotenkin ajatukset sekaisin, kun todella oli lapsi tulossa. ei tietääkseni koskaan pettänyt, mutta saattoi yllättäen kadota 2-3 päivän reissuille, ja ystäväni sitten etsi miestä ties mistä räkälöistä. Viimeiset katoamiset mies teki vielä ihan synnytyksen alla.

Lapsen synnyttyä mies otti itseään niskasta kiinni, alkoi kunnon vanhemmaksi, ja kävi jopa jossain hoidossa alkoholin vuoksi.. Kaikki, jotta he saisivat kunnon perhe-elämän. Nyt kun lapsi on jo muutaman vuoden ikäinen, mies on kunnon isä joka kantaa vastuunsa, ei uskoisi samaksi :) Kyllä tekin voitte vielä saada kaiken toimimaan!

Vierailija
7/49 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi voi aina antaa, vaikka eroaisikin. Kannattaa miettiä sinun ja lapsen tulevaisuutta. Ilman pelkojakin siitä, että avioliitto voi romahtaa hetkenä minä hyvänsä miehen toimesta, on pikkuvauva aika melkoista tunnemyräkkää hormonien toimesta. Se on aika raskasta henkisesti ilmankin parisuhdeongelmia. Kaikkina niinä hetkinä kun ei tunne epävarmuutta omasta vanhemmuudestaan ja on kunnolla hereillä, voi nauttia pienestä "nytystään" ja osoittaa hänelle kaiken kiintymyksensä, rakkautensa, kiitollisuutensa ja arvostuksensa hänen elämästään. Jos siinä puoliso sitten itkettää sinua senajan mikä pitäisi kuulua lapselle, niin mitä luulet kuka jää ilman? Vauva kun ei osaa sanoa, että keskity nyt minuun.

Lapselliselta mieheltä kuullostaa. Ei kestä ottaa sitten vastaan palautetta edes noin kummallisesta reissusta, vaikka varmaan arvasi, että sinun saarna odottaa kotona. Ottaako koskaan vastuuta tekosistaan? Punnitse sitä kaunistelematta. Jos hän käyttää paljon sanoja, " Mut kun se ja se sano..." " Mut enhän mä voinut kun.." " Sähän sanoit silloin että.." Eli jos hän vierittää kun ja mutku sanoilla tekemisiään, mokiaan, tekemätöntä osuuttaan toisten harteille..Niin mieti tarkkaan.

Toivon sinulle harmonista, seesteistä ja tasapainoista elämää lapsesi kanssa!

Vierailija
8/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monta kertaa voit antaa pettämisen anteeksi kuin haluat. Mutta ei kovin järkevää oo ukolta tuollainen käytös. Puhukaa asiat selviksi kun ukko tulee kotiin.

Vierailija
9/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa paljoa muuta kuin kovasti jaksamista.

Minä laittaisin miehen herkästi ulkoruokintaan jo tuosta ap:n kertomasta tilanteesta. Meillä saa kyllä mennä mutta kertaakaan mies ei ole jäänyt reissuun yöksi vaan on tullut kotiin nukkumaan. Minun puolestani saisi kyllä jäädä kaverille yöksi kunhan laittaisi sen viestin ennen nukahtamistaan että minun ei tartte huolehtia missä on.

Kuinka usein mies juoo ? Onko alkoholiongelmaa ?

Parisuhdeterapia voisi olla ainakin ehtona yhdessä jatkamiselle ellei tarjolla ole aukotonta selitystä toiminnalleen (mikähän se selitys voisi olla ettei kunnolla ole yhteydessä odottavaan vaimoon vaan lähettää vaan tekstarin ja muuten känny kiinni, hmmm).

Vierailija
10/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna minä miettisin HYVIN tarkkaan haluanko todella lapsen tuollaisen miehen kanssa. Luuletko että mies muuttuu? Luulet väärin. Ja vaikka muuttuisi, et voi luottaa siihen. Sellaista selitystä ei olekaan mikä oikeuttaisi miehen käytöksen. Minä en missään nimessä olisi tuollaisen miehen kanssa, en hetkeäkään.

Vierailija
11/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 14:14"]

Sinuna minä miettisin HYVIN tarkkaan haluanko todella lapsen tuollaisen miehen kanssa. Luuletko että mies muuttuu? Luulet väärin. Ja vaikka muuttuisi, et voi luottaa siihen. Sellaista selitystä ei olekaan mikä oikeuttaisi miehen käytöksen. Minä en missään nimessä olisi tuollaisen miehen kanssa, en hetkeäkään.

[/quote]

mä ihmettelen, että miten tuossa voi enää miettiä, että haluaako lapsen tuon miehen kanssa jos lapsi on jo tulossa..

Vierailija
12/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku! Kuinka ihmiset voivat olla noin vastuuntunnottomia?

Toinen nainen nyt taitaa olla. Pistä ukko pellolle, ei tule muuttumaan. :(

Voimia todella paljon. Tule kertomaan kun ilmaantuu kotiin. Mitä selitteli syyksi. Minkä ikäinen mies?

Vierailija
13/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 14:18"]

[/quote]

mä ihmettelen, että miten tuossa voi enää miettiä, että haluaako lapsen tuon miehen kanssa jos lapsi on jo tulossa..

[/quote]

Kyllä 7. viikolla voi vielä päättää toisin.

Vierailija
14/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se myös olla että miehesi täytyi sulatella tietoa että isäksi on tulossa ja puhelimesta loppunut akku(?) tai laittanut puhelimen kiinni että voi rauhassa miettiä asiaa. En siis todellakaan tarkoita että tuokaan on hyvä asia tai pitäisi suoriltaan anteeksi antaa mutta välttämättä ei ole toista naista! Laita miehesi kunnon puhutteluun missä mennyt ja miksi ei vastannut puheluihin. Eikä sitä tiedä jos vaikka huomaisit että on helponpi odottaa lasta ilman tuota miestä:)

Vierailija
15/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 14:18"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä 7. viikolla voi vielä päättää toisin.

[/quote]

Peukutin kyllä tuota tekstiä, että harkitse haluatko lapsen tuollaisen miehen kanssa. Itse kuitenkin tarkoitin peukuttamisella sitä, että mies pihalle ja nauti lapsesta yksin. Mies sitten osallistuu tai ei osallistu lapsen elämään. JSSAP.

Vierailija
16/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan yövuorosa ryyppäämään? Ei oo tainnu miehesi ainakaan panokunnossa yöllä olla, kyllä tuolla kombinaatiolla uni on tullut ysin maissa illalla viimeistään.......

Vierailija
17/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö pakkaamaan tavarasi ja lähtemään jonkun luo yöksi tai pariksi? Pääasia, ettet olisi yksin. Selvä juttuhan tuo on, että miehelläsi ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
18/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii aborttiin. 

Vierailija
19/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttiin menisin minäkin. Oikopäätä. Löydät kyllä miehen, joka tukee ja rakastaa, tästä ei taida siihen olla...

Vierailija
20/49 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ollaanpa täällä nopeita päätöksenteoissa. Ap vielä odottelee ukkokultaansa mieron tieltä, niin täällä ollaan jo teettämässä aborttia ap:lle. Aivan pettämätöntä av-kamaa. Tämä on oikeasti aivan kornia. En tiedä oikein itkeäkö vai nauraako, niin päättömiä nämä jutut täällä ovat joskus. 

Mutta siis, asiaan. Ap. vähemmästäkin huolestuu. Teillä on varmaan tulossa vakava keskustelu, jossa pohditte parisuhteenne tilaa, mikä on ihan paikallaan. Sinä et luota mieheesi, eikä hän tee tilannetta mitenkään helpoksi katoamalla omille teilleen.