Kuinka tärkeää teille on se missä lapsi on pantu alulle
Kommentit (17)
VOisiko joku selittää, millä tavalla tällainen asia voi olla tärkeä?
Meille se on huipputärkeää! Ei todellakaan haluta mitään lasta, joka ei ole saanut alkuaan vähintäänkin Hästensin sängyssä. Jos ollaan oltu vauvantekopuuhien aikaan matkalla, ollaan katsottu, että hotelli on vähintään neljän tähden. Mikään rupuinen hotelli ei ole riittävä meidän lapselle!
Ihan oikeasti te, jotka laitatte lapsen alulle missä vain, ettekö lainkaan välitä lapsestanne?
Väestöliitto, Kalevankatu 16, en muista monesko kerros. Mutta veikkaan et kalliimmaksi tuli kun hästenssin osto : )
Eipä tuon taivaallista väliä.:D
Mä en edes tiedä tarkkaan, mistä kerrasta tuo meijän poika on alkunsa saanu. Mitä raskausaikana koitin miettiä ja laskea taaksepäin, niin saattaa hyvin olla että kerta tais olla semmonen kun miehen kanssa oltiin molemmat ihan umpitunnelissa kaverin synttärien jälkeen. Ei voi olla varma.:P
Jotkut matkustaa huippukaupunkeihin voidakseen sitten sanoa, että siellä sai alkunsa.
Ei yhtään tärkeää. Miten sen voi edes riittävällä tarkkuudella tietää? Kotipunkassa torstaina vai apen veneessä viikonlopulla?
On tärkeää. Tiedän tarkan osoitteen. Freda 47.
On se tärkeää, kun kyseessä oli kuitenkin lääketieteellinen operaatio, joka edellyttää osaavaa henkilökuntaa ja asianmukaisen laboratorion. Voin myös kehuskella sillä, että kaikki minun lapseni ovat jo alkiovaiheessa käsin poimittuja joukkonsa valioyksilöitä.
Tuntuu että moni ei edes muista kenen kanssa sitä lasta on pantu alulle....saatikka sitten paikan tärkeydestä..huoh!
Ajattelin heti samaa kuin nrot 6 ja 11. Meidänkin lapset on pantu alule Väestöliitossa Kalevankadulla, ja on merkityksellistä minulle, koska olen niin kiitollinen saamastamme hyvästä hoidosta.
Ymmärrän kyllä että asia saattaa olla tunnepohjaisesti tärkeää myös jollekulle luomulapsen vanhemmalle. Jos tietää, että lapsi sai alkunsa juuri sillä ihanalla yhteisellä lomamatkalla tai rakkaan mummolan vintillä, niin miksi sitä ei saisi pitää kivana muistona ja kertoa vaika lapselle itselleen myöhemmin mielenkiintoisena yksityiskohtana. Miksi siinä nyt olisi mitään pahaa? Enkä todellakaan usko, että monikaan matkustaa hienoihin paikkoihin saadakseen sitten rehvastella että lapsi on saanut alkunsa juuri siellä.
Ei paikalla ole mitään väliä kunhan vain saatin lapset "tehtyä".
Ekaa väsättiin melkein 2 vuotta ja toisen kanssa meni myös melkein 2 vuotta joten olisi tullut tosi kalliiksi mennä joka kk vaikka pariisiin paneskelemaan :)
Jos tilanne ei ole kuten kuutosella niin mistä sitä voi tietää, täällä ainakin suihkitaan menemään milloin missäkin päin taloa, joskus reissunpäälläkin (julkisilla paikoilla tai muiden läsnäollessa ei kylläkään). Eikä kyllä todellakaan ole väliä. Tuskinpa se jälkikasvu haluaa kuulla yksityiskohtia alullepanostaan :D
Jos on sinkku ja harrastaa seksiä hyvin harvoin niin silloin varmaan helppo päätellä sen vahinkolaukauksen paikka ja ajankohta jälkeenpäin.
Meillä on pistetty alulle ja synnytetty samassa paikassa :)
Eli Naistenklinikalla.
Meilläkin pistetty alulle Naistenklinikalla molemmat, emmekä miehen kanssa olleet silloin edes itse paikalla :)
Ei ole tärkeää.. Seksiä tulee harrastettua usein ja paikat vaihtuu.