Miksi sitä kutsutaan kun mies laittaa "sen" piiloon jalkojen väliin?
Siis ei naisen vaan omien jalkojensa väliin. Tiedän että sillä on joku nimi.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 15:46"]
"Sen"?
Et uskalla edes kirjoittaa "kyrpä" tai "penis"?
Huoh....
[/quote]
Mä ARVASIN että joku takertuu tohon! :D Piruuttanikin kuitenkin kirjoitin sen "sen" noin!
ap
Mies laittaa PENIKSEN OMIEN jalkojensa väliin piiloon että jalkoväli näyttäisi naisen jalkoväliltä. Sitä tarkoitan. Miksi sitä kutsutaan?
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 15:46"]
"Sen"?
Huoh....
[/quote]
Mä ARVASIN että joku takertuu tohon! :D Piruuttanikin kuitenkin kirjoitin sen "sen" noin!
ap
[/quote]
No mutta sehän on hienoa.
Yritäpä nyt kirjoittaa mitä "se" tarkoittaa, kulta pieni....
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 15:52"]
Mies laittaa PENIKSEN OMIEN jalkojensa väliin piiloon että jalkoväli näyttäisi naisen jalkoväliltä. Sitä tarkoitan. Miksi sitä kutsutaan?
ap
[/quote]
Peniksen laittamiseksi omien jalkojen väliin.
Siksi sitä kutsutaan.
Pitää olla aika pienimunainen mies, että voi onnistua. Mun ukolla ei onnistuisi ikinä, ei edes teippaamalla.
Te ootte sairaita... Kuka edes viitsii kysyä tuollaista paskaa?
Pitkä ketju eikä kukaan ole vastannut ap:n alkuperäiseen kysymykseen. Ap on kyllä onnistuttu haukkumaan. Tämä on niin 'sitä' aitoa av-palstaa.
- sivullinen
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 16:14"]
Pitää olla aika pienimunainen mies, että voi onnistua. Mun ukolla ei onnistuisi ikinä, ei edes teippaamalla.
[/quote]
Täh, miksei? Siis "se" taakse ja jalat yhteen. Ei kai nyt kuitenkaan ole tarkoitus että sitä siellä koko päivä pidetään.
Erektiotaan piilottelevaksi mieheksi?
Onko sillä joku virallinen nimikin?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 16:14"]
[/quote]
Miten niin siihen muka kävis vain pieni vehje? Eikö pikemminkin päinvastoin, että saa sen peniksen taivutettua taaksepäin ja tulemaan takaa pakaroiden välistä ulos? Mun logiikalla nimenomaan pikkumuna ei ylety sinne jalkojen väliin jemmaan, pelkästään iso/pitkä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 16:44"]
Nakkipiilo
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 16:44"]
Nakkipiilo
[/quote]
"Sen"?
Huoh....