Siis mistä Lidlistä sitä Infernopizzaa saa?
Olen käynyt kaikki jyväskylä Lidlit läpi ja jokaisessa sanottiin ettei sellaista pizzaa ole ollut heidän valikoimaassaan huhti-heinäkuun välisenä aikana. Oliko tämä siis jokin Lidlin vedätys että Inferno palaa takaisin valikoimaan?
Kommentit (12)
Infernoa saa liian harvoin. Touko- tai kesäkuussa inferno pizzaa sai kaikista suomen lidleistä muutamien päivien aikana.
Itse ostin 4 pakastimeen ja söin ne kahdessa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Infernoa saa liian harvoin. Touko- tai kesäkuussa inferno pizzaa sai kaikista suomen lidleistä muutamien päivien aikana.
Itse ostin 4 pakastimeen ja söin ne kahdessa päivässä.
Kaltaistesi ahneiden hamstraajien takia suuri osa jää sitten kokonaan ilmaan. Varmaan olet niitä jotka hamstrasivat vessapaperitkin kaikki. Ihmekös tuo moisella ruokavaliolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin 4 pakastimeen ja söin ne kahdessa päivässä.Kaltaistesi ahneiden hamstraajien takia suuri osa jää sitten kokonaan ilmaan. Varmaan olet niitä jotka hamstrasivat vessapaperitkin kaikki. Ihmekös tuo moisella ruokavaliolla.
En hamstranut. Mene muualle skitsoilemaan.
Kyllä sitä riitti muillekkin. Tampio!
Eipä saanut tänä vuonna parasta pakastepizzaa. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin 4 pakastimeen ja söin ne kahdessa päivässä.Kaltaistesi ahneiden hamstraajien takia suuri osa jää sitten kokonaan ilmaan. Varmaan olet niitä jotka hamstrasivat vessapaperitkin kaikki. Ihmekös tuo moisella ruokavaliolla.
Kyllä sitä riitti muillekkin. Tampio!
Eipä vaan riittänyt vaikka etsin. Söit pizzani, ripuloiva läski.
Et menettänyt mitään. Huono pizza.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä riitti muillekkin. Tampio!Eipä vaan riittänyt vaikka etsin. Söit pizzani, ripuloiva läski.
Selevä.
Ne on kielletty. Hallituksen makuasiainlautakunnan mukaan ne olivat liian tulisia. Chiliyhdistys on tehnyt asiasta valituksen EU.n tulisuus ja makukomissioon.
Mene nukkumaan.