1v10 kk lapsi isälle viikoksi?
Voiko 1v10kk lapsi (tai no silloin kun olisimme erossa olisi 1v11kk) lapsi olla isällään viikon? Lapsi on isällä kerran kuussa viikonlopun. Pisin aika minkä on ollut isällä on 3 yötä x 2. Heillä on mennyt hyvin, lapsi lähtee mielellään isälleen. Mutta onko 7 päivää jo liian pitkä aika?
Minun on tarkoitus lähteä käymään ulkomailla (ei siis mikään huviloma, vaan pakollinen matka). Matka kestää ainankin 5 päivää minun osaltani, lopuiksi päiviksi minun ei ole pakko jäädä näillä näkymin. Joten oikeastaan tulisi vain 5 päivää.
Kommentit (5)
Riippuu isästä. Jos hän on vastuullinen vanhempi, niin voi jättää. Kaikki eivät ole vastuullisia. Sinä tiedät parhaiten, millainen eksäsi on.
Minä en varmaan jättäisi, mutta se olisi ihan omasta tunne-elämästäni kiinni. Sinä tunnet lapsesi ja tiedät, voiko hänet jättää viikoksi. Esim. mä en voisi ikinä laittaa nyt 9-kuista vauvaani yöhoitoon, koska tunnen lapsen ja tiedän, että hän tarvitsisi minua tai isäänsä.
Hmm, aika rohkeaa kysyä täällä. Etkö kuitenkin itse tunne lapsesi ja lapsesi isän parhaiten? Käytä omaa harkintaasi!