Ennustaja vastaa hetken
Mikä sinua askarruttaa? Katson tulevaisuuteesi, mutta vain klo 11 asti.
Kommentit (94)
Myös 34 odottaa vielä vastausta. Itsehän en ole meedio, mutta melkein arvasin, että juuri ennen mun kysymystä loppuu vastailu. Ei ole ensimmäinen kerta kun näin on käynyt! :D Ehkä minun pitää siitä jo tehdä johtopäätökseni... (Mutta mielelläni kuulisin, mitä näet, ap hyvä)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:16"]
Onnistuuko painonpudotukseni?
[/quote]
Onnistuu, mutta vaatii sinulta nyt kärsivällisyyttä. Asiat tapahtuvat omalla painollaan. Ensin laitat pikkuherkut pannaan. Aina tuntuu, että eihän yksi keksi mitään haittaa, mutta entä kun niitä tulee monta? Kävely on hyvä alku, mutta sykkeen pitää nousta enemmän. Kyllä se siitä lähtee! :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:15"]Koska saan toisen lapsen - saanko koskaan? :/ (Kiitos etukäteen vastauksesta!)[/quote]
Nämä on vaikeita kysymyksiä, riippuu monesta valinnasta. Parisuhde on kaiken perusta, jos valitset jatkaa, niin parin vuoden sisään voi tapahtua. Mutta asioita pitää harkita, pakottamalla et saa kaikkea toimimaan.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 12:34"]
Saammeko lapsen? Tai ehdimmekö saada useampia?
Miten uusi urani lähtee käyntiin?
Suurkiitos, jos ehdit vielä vastata :)
[/quote]
Luonnollisin keinoin voi olla vaikeaa, mutta apuahan saa. Ota ajoissa yhteys lääkäriin.
Urasi on jäänyt nyt muiden asioiden varjoon. Omaan osaamiseen kannattaa vielä panostaa, sinulla on tiettyjä asioita, joita pitää petrata. Mutta valoisaa on nähtävissä uralle muuten. Usko unelmiin ja omiin visioihin. Sinulla on monta hyvä ideaa muhimassa.
Mistä löytäisin unelma-ammatin tai muun tärkeän kiinnostuksen kohteen?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 13:29"]
[/quote]
Luonnollisin keinoin voi olla vaikeaa, mutta apuahan saa. Ota ajoissa yhteys lääkäriin.
Urasi on jäänyt nyt muiden asioiden varjoon. Omaan osaamiseen kannattaa vielä panostaa, sinulla on tiettyjä asioita, joita pitää petrata. Mutta valoisaa on nähtävissä uralle muuten. Usko unelmiin ja omiin visioihin. Sinulla on monta hyvä ideaa muhimassa.
[/quote]
Kiitos todella paljon vastauksestasi!
Ammatistani kirjoittamasi tuntui muuten sopivan, mutta se ei ole jäänyt minkään muun varjoon. Ehkä korkeintaan oma panostukseni voisi olla vieläkin suurempaa. Mutta kuten sanoit, moni asia kasvaa mielessäni :)
Tuo, että kerroit lasten saannin olevan meille ehkä vaikeaa, rupesi huolestuttamaan minua tosi paljon. Se on yksi asia, jota olemme juuri lykänneet ammatin takia. Emme nyt ole kuitenkaan vielä kauhean vanhoja.
Mutta näetkö tosiaa, että meillä tulee olemaan siinä vaikeuksia. Ja olisiko lapsia syytä yrittää heti? Se on yksi suurimmista unelmistamme, perhe. ;(
"Vierailija 24.06.2013 klo 11:15
Koska saan toisen lapsen - saanko koskaan? :/ (Kiitos etukäteen vastauksesta!)
Nämä on vaikeita kysymyksiä, riippuu monesta valinnasta. Parisuhde on kaiken perusta, jos valitset jatkaa, niin parin vuoden sisään voi tapahtua. Mutta asioita pitää harkita, pakottamalla et saa kaikkea toimimaan."
Eli toisin sanoen, et tiedä yhtään? =D Anteeksi, ei ole tarkoitus kuulostaa siltä, kuin kiukuttelisin, kun vastaus ei ollut "odottamani" (eli: pian!), mutta enhän minä parisuhteestani ole ollut missään vaiheessa tässä matkalla luopumassakaan. =) Eli sen jatkaminen ei ole ollut edes pöydällä. Ymmärrän että on vaikea kysymys, jos ei näe/tiedä vastausta, enhän sitä tiedä itsekään. Harkittu tässä ollaan jo pidempään, ja tiedossa on, ettei pakottamalla voi asioita saada tapahtumaan (muuten olisin jo hyvinkin raskaana). Eli hyvin ympäripyöreää joka ei kertonut mitään, mutta kiitos silti yrityksestäsi. =)
Miten mun elämän käy, kaikki ihan sekaisin...t.Liilakarkki
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 13:58"]"Vierailija 24.06.2013 klo 11:15 Koska saan toisen lapsen - saanko koskaan? :/ (Kiitos etukäteen vastauksesta!) Nämä on vaikeita kysymyksiä, riippuu monesta valinnasta. Parisuhde on kaiken perusta, jos valitset jatkaa, niin parin vuoden sisään voi tapahtua. Mutta asioita pitää harkita, pakottamalla et saa kaikkea toimimaan." Eli toisin sanoen, et tiedä yhtään? =D Anteeksi, ei ole tarkoitus kuulostaa siltä, kuin kiukuttelisin, kun vastaus ei ollut "odottamani" (eli: pian!), mutta enhän minä parisuhteestani ole ollut missään vaiheessa tässä matkalla luopumassakaan. =) Eli sen jatkaminen ei ole ollut edes pöydällä. Ymmärrän että on vaikea kysymys, jos ei näe/tiedä vastausta, enhän sitä tiedä itsekään. Harkittu tässä ollaan jo pidempään, ja tiedossa on, ettei pakottamalla voi asioita saada tapahtumaan (muuten olisin jo hyvinkin raskaana). Eli hyvin ympäripyöreää joka ei kertonut mitään, mutta kiitos silti yrityksestäsi. =)[/quote]
Saat anteeksi. Minä näin selvästi veren maku suussa yrittämistä. Niin ei saa lapsia pian. Parisuhteessasi ei kaikki ole niin hyvin, kuulostele pinnan alta. Mulle tulee vahva tunne, että yrität päättää asioista toisten puolesta, niinkään ei oikein voi tehdä. Minulle annetaan ne vastaukset, jotka osaan kysyä, joskus vastaus ei miellytä.
tuskin vastaat enää, mutta kysyn silti. mitä näet minulle tapahtuvan vaikka seuraavan parin vuoden ajan?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 13:29"]
[/quote]
[/quote]
Kiitos todella paljon vastauksestasi!
Ammatistani kirjoittamasi tuntui muuten sopivan, mutta se ei ole jäänyt minkään muun varjoon. Ehkä korkeintaan oma panostukseni voisi olla vieläkin suurempaa. Mutta kuten sanoit, moni asia kasvaa mielessäni :)
Tuo, että kerroit lasten saannin olevan meille ehkä vaikeaa, rupesi huolestuttamaan minua tosi paljon. Se on yksi asia, jota olemme juuri lykänneet ammatin takia. Emme nyt ole kuitenkaan vielä kauhean vanhoja.
Mutta näetkö tosiaa, että meillä tulee olemaan siinä vaikeuksia. Ja olisiko lapsia syytä yrittää heti? Se on yksi suurimmista unelmistamme, perhe. ;(
[/quote]
Et sinä unelmia menetä, luontokin voi tehdä kepposet. Nyt ura käyntiin ja pian yritätte saada perhettä. Mutta voisit käydä tutkituttamassa paikat ennen yritystä varmuuden vuoksi, koska ihan pikkuviasta voi olla kyse. :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:24"]
Miten mun elämän käy, kaikki ihan sekaisin...t.Liilakarkki
[/quote]
Kaikki on ihan sekaisin, totta. Mutta mistä se kaikki lähtee? Ympärilläsi on selkeästi vääriä ihmisiä, jotka vievät väärään suuntaan. Jokin terveydellinenkin ongelma taustalla. Rahahuolia voit helpottaa katsomalla tarkkaan, mikä on oleellista. Kesä helpottaa oloasi, mutta talvesta tulee rankka, ellet yritä löytää suuntaa. Ammatillinen kehittyminen auttaisi paljon.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 13:35"]
[/quote]
Kokeilemalla löytää. Sinussa nään taiteellisen puolen, jota ei vielä ole herätetty. Luova-ala on epävakaa, mutta kiitollinen jos se on intohimo. Toimistohommat eivät ole sinun juttu. Oma yritys ehkä. Jotenkin nään kirjoittamisen yhdistyvän kuviin, jopa lavataiteeseen.
"Saat anteeksi. Minä näin selvästi veren maku suussa yrittämistä. Niin ei saa lapsia pian. Parisuhteessasi ei kaikki ole niin hyvin, kuulostele pinnan alta. Mulle tulee vahva tunne, että yrität päättää asioista toisten puolesta, niinkään ei oikein voi tehdä. Minulle annetaan ne vastaukset, jotka osaan kysyä, joskus vastaus ei miellytä." (käytettävä tyhmiä sitaatteja, kun tällä selaimella ei jostain syystä onnistu suorat lainaukset) Kiitos tästäkin, oikeasti. Kuulostaa mielenkiintoiselta, tosin ei todenmukaiselta, veren maku syyssä ei olla yrittämässä ja olen vähän turhankin lepsu, eli en yritä päättää mitään kenenkään puolesta, mutta voinhan vielä tarkkailla itseäni enemmän tämän suhteen. Parisuhteen "todellisesta" laidasta en kai sitten osaa sanoa, olemme molemmat käsityksessä, että se on erinomainen, mutta jos näet toisin, niin minkäs teet. Enkä sanonut, että vastauksesi ei miellyttänyt, vaan se ei avannut tuota alunperin esittämääni kysymystä juurikaan. (Sanoinkin, että ei ollut tarkoitus kuulostaa siltä kuin kiukuttelisin, kun et "luvannutkaan" lasta saapuvaksi pian. =) )
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:43"]
tuskin vastaat enää, mutta kysyn silti. mitä näet minulle tapahtuvan vaikka seuraavan parin vuoden ajan?
[/quote]
Muutama ikävämpi asia ja niistä koituvaa toipumista (vai heijastuuko menneestä?). Mutta valoisaan päin mennään. Uusi ystävä, vanhempi nainen tulee elämääsi. Auttaa tavalla, josta suuri apu. Kiirettä pitää, joskus liikaakin. Muista levähtää. Ruuhkavuodet? Vanha harrastus on tullut tiensä päähän, pitää keksiä uutta.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:51"]
[/quote]
Kokeilemalla löytää. Sinussa nään taiteellisen puolen, jota ei vielä ole herätetty. Luova-ala on epävakaa, mutta kiitollinen jos se on intohimo. Toimistohommat eivät ole sinun juttu. Oma yritys ehkä. Jotenkin nään kirjoittamisen yhdistyvän kuviin, jopa lavataiteeseen.
[/quote]
Miten löydän taiteellisen puolen, en pidä itseäni yhtään luovana? Kirjoittaminen ja muukin luovuus kyllä kiehtoo kovasti, mutta en löydä itsestäni tippaakaan taipumusta siihen.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:43"]
[/quote]
Muutama ikävämpi asia ja niistä koituvaa toipumista (vai heijastuuko menneestä?). Mutta valoisaan päin mennään. Uusi ystävä, vanhempi nainen tulee elämääsi. Auttaa tavalla, josta suuri apu. Kiirettä pitää, joskus liikaakin. Muista levähtää. Ruuhkavuodet? Vanha harrastus on tullut tiensä päähän, pitää keksiä uutta.
[/quote]
kiitos vastauksesta. osaatko tarkentaa mitä ikäviä asioita? mihin ne liittyy?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:51"]
[/quote]
[/quote]
Miten löydän taiteellisen puolen, en pidä itseäni yhtään luovana? Kirjoittaminen ja muukin luovuus kyllä kiehtoo kovasti, mutta en löydä itsestäni tippaakaan taipumusta siihen.
[/quote]
Kokeilemalla, jokin kurssi voi avata virrat, löytyy myös oppaita. Keskity omiin tuntemuksiin ja havaintoihin, niistä syntyy paras taide. Moni yrittää ulkoistaa taiteen, mutta sehän tulee meistä sisältä, meidän kokemuksista, meidän tunteista. Niin ja ajanhengestä. Tärkeintä on uskaltaa ottaa riski välittämättä, mitä muut sanoo.
[/quote]
Et sinä unelmia menetä, luontokin voi tehdä kepposet. Nyt ura käyntiin ja pian yritätte saada perhettä. Mutta voisit käydä tutkituttamassa paikat ennen yritystä varmuuden vuoksi, koska ihan pikkuviasta voi olla kyse. :)
[/quote]
Kiitos vastauksestasi!
Huolta se toi, mutta ehkä on ihan hyvä niin. Se kertoo asian tärkeydestä...
Onko ennustaja enää paikalla, vastaisitko vielä minulle?
t.52