Ennustaja vastaa hetken
Mikä sinua askarruttaa? Katson tulevaisuuteesi, mutta vain klo 11 asti.
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:39"]
kerro mitä minulle tapahtuu perjantaina klo 15:11
[/quote]
Alkon jonossa joku tökkää sinua selkään, onpa siinä kivan näköinen ihminen. No, ei siitä sen enempää synny.
[/quote]
harmi kun en käy koskaan alkossa, kun olen raitis
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:40"]
Olen ihastunut edelleen yhteen mieheen, ei olla yhdessä. Onko hän edelleen minuun?
Naane
[/quote]
Ikävä kyllä tunteesi on tässä suhteessa yksipuolinen. Hän oli aikoinaan ihastunut, mutta tunteet laimenee, uusi ihmisiä tulee ja menee, elämäntilannekin muuttuu.
Sinulle toivon uusia tuulia, vanhojen muistelu kultaa muistot, parempaa on luvassa.
[/quote]
Siis tuleeko uusi voimakas ihastus ja suhde ja jos niin milloin?
Vastaatko vielä tähän, kiitos!
Naane
Työtilanne muuttuu, pärjäänkö taloudellisesti jatkossa?? Saanko lopultakin tehdä unelmatyötäni?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:40"]
Olen ihastunut edelleen yhteen mieheen, ei olla yhdessä. Onko hän edelleen minuun?
Naane
[/quote]
Ikävä kyllä tunteesi on tässä suhteessa yksipuolinen. Hän oli aikoinaan ihastunut, mutta tunteet laimenee, uusi ihmisiä tulee ja menee, elämäntilannekin muuttuu.
Sinulle toivon uusia tuulia, vanhojen muistelu kultaa muistot, parempaa on luvassa.
[/quote]
Siis tuleeko uusi voimakas ihastus ja suhde ja jos niin milloin?
Vastaatko vielä tähän, kiitos!
Naane
[/quote]
Tulee kyllä, mutta hieman yllättävältä suunnalta. Syksyllä tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:15"]Koska saan toisen lapsen - saanko koskaan? :/ (Kiitos etukäteen vastauksesta!)[/quote]
Ymmärrän tuon piinan. Stressamalla ei lapsia tule. Keskity nyt muihin asioihin. Joskus elämä yllättää.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:39"]
kerro mitä minulle tapahtuu perjantaina klo 15:11
[/quote]
Alkon jonossa joku tökkää sinua selkään, onpa siinä kivan näköinen ihminen. No, ei siitä sen enempää synny.
[/quote]
harmi kun en käy koskaan alkossa, kun olen raitis
[/quote]
Sepä tässä outoa onkin, ehkä kanntaa käydä hakemassa alkoholiton siideri. :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:45"]
Hei, miten työelämä näyttäytyy minulle>? Saanko vielä lapsen, jos niin tytön vai pojan?
[/quote]
Työelämässä nyt hiljainen kausi. Oman alan etsintä on kesken, ei pidä tehdä sitä mitä odotetaan, vaan jotain omaa. Lapsi kannattaa tehdä hyvään suhteeseen, hoida siis suhdeasiat ensin kuntoon. Pieniä tulee kyllä parikin, kumpaakin sorttia.
Hankimmeko vielä toisen lapsen?
-Katja
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:17"]
Jatkuuko suhteeksi asti juuri tapaamani miehen kanssa? Tai löydänkö ylipäätään ketään, mitään rakkautta tai suhdetta elämääni, siis pitkäkestoista, pysyvää, vai täytyykö minun odottaa kymmenen vuotta ennenkuin se on edes teoriassa mahdollista?
Talousasiat huolettavat, miten pärjään, ja samoin se, onnistuko aloittamaan täydennysopinnot syksyllä , tilanne on nyt aivan auki vaikka olen yrittänyt löytää opinahjoa tämän suhteen.
Terveisin nainen 40++
[/quote]
Mies taitaa hieman pelästyä intoasi. Rauhoitu ja keskity. Älä hätiköi. On ihan hyvä olla tässä, ei tuska laimene menemällä. Mitä kymmenen vuotta tekee sinulle? Ehkä rauhoittaa kotirintaman. Oikea mies kyllä osaa ottaa koko paketin, eikä siihen enää kauaa mene.
Opinnot täydentyy, mutta vasta ensi vuonna.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:58"]
Eroanko vai en?
[/quote]
Parisuhteessa pitää keskustella. Teillä on nyt yhteys katki, puhelin vaan tuuttaa. Eron voi välttää, jos voitte jakaa pelkonne. Miten rakkaasta tuleekaan vihollinen? Laskekaa aseet alas.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:20"]
Mitä minun pitäisi tehdä elämälläni? Olen 24v vasta valmistunut maisteri
[/quote]
Alasi on nyt haasteellinen, hyvä sivuaine pelastaisi tilannetta. Mutta oma alasi alkaa vetämään pian, töitä löytyy toisesta kaupungista. Uskalla lähteä ja katsoa, mitä muualta löytyy. Rakkauskin on mahdollista, nyt tosin tarraat vääriin tyyppeihin. Perhetaustalla osuutta asiaan?
Saammeko lapsen? Tai ehdimmekö saada useampia?
Miten uusi urani lähtee käyntiin?
Suurkiitos, jos ehdit vielä vastata :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 13:35"]
Mistä löytäisin unelma-ammatin tai muun tärkeän kiinnostuksen kohteen?
[/quote]
Kokeilemalla löytää. Sinussa nään taiteellisen puolen, jota ei vielä ole herätetty. Luova-ala on epävakaa, mutta kiitollinen jos se on intohimo. Toimistohommat eivät ole sinun juttu. Oma yritys ehkä. Jotenkin nään kirjoittamisen yhdistyvän kuviin, jopa lavataiteeseen.
[/quote]
Miten löydän taiteellisen puolen, en pidä itseäni yhtään luovana? Kirjoittaminen ja muukin luovuus kyllä kiehtoo kovasti, mutta en löydä itsestäni tippaakaan taipumusta siihen.
[/quote]
Kokeilemalla, jokin kurssi voi avata virrat, löytyy myös oppaita. Keskity omiin tuntemuksiin ja havaintoihin, niistä syntyy paras taide. Moni yrittää ulkoistaa taiteen, mutta sehän tulee meistä sisältä, meidän kokemuksista, meidän tunteista. Niin ja ajanhengestä. Tärkeintä on uskaltaa ottaa riski välittämättä, mitä muut sanoo.
[/quote]
Näetkö tarkemmin, mikä ala voisi minulle sopia, eli mitä kannattaa lähteä kokeilemaan?
[/quote]
Vielä mielenkiinnosta, näetkö millä alalla tai millaisissa tehdävissä toimin nyt?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 10:58"]
Onko mies minulle oikea? Yhdessä jo aika kauan, mutta pohdin.
Ole kiltti ja vastaa, elämäni tärkein kysymys...
[/quote]
Mikä on se oikea? Ei sellaisia minun mielestä ole. On paremmin yhteensopivia pareja ja vähemmn sopivia.
Teillä on hyvä tiimi, joskus intohimoa ei ole, vaan enemmän ystävyyttä. Suhteessa on normaalia pohtia asioita. En näe, miksi sinun pitäisi tätä pohtia. Voi olla, että elämä heittää tiellenne vielä yllätyksen, mutta sitä odotellessa on hyvä näin.
[/quote]
Kiitos vastauksesta!
Mietin tätä, koska suunnittelemme lapsen hankkimista. Nyt, vuosien jälkeen. Pelkään myös asian lopullisuutta ja sitä, millaisia olisimme yhdessä vanhempina.
mt