Ennustaja vastaa hetken
Mikä sinua askarruttaa? Katson tulevaisuuteesi, mutta vain klo 11 asti.
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 13:35"]
Mistä löytäisin unelma-ammatin tai muun tärkeän kiinnostuksen kohteen?
[/quote]
Kokeilemalla löytää. Sinussa nään taiteellisen puolen, jota ei vielä ole herätetty. Luova-ala on epävakaa, mutta kiitollinen jos se on intohimo. Toimistohommat eivät ole sinun juttu. Oma yritys ehkä. Jotenkin nään kirjoittamisen yhdistyvän kuviin, jopa lavataiteeseen.
[/quote]
Miten löydän taiteellisen puolen, en pidä itseäni yhtään luovana? Kirjoittaminen ja muukin luovuus kyllä kiehtoo kovasti, mutta en löydä itsestäni tippaakaan taipumusta siihen.
[/quote]
Kokeilemalla, jokin kurssi voi avata virrat, löytyy myös oppaita. Keskity omiin tuntemuksiin ja havaintoihin, niistä syntyy paras taide. Moni yrittää ulkoistaa taiteen, mutta sehän tulee meistä sisältä, meidän kokemuksista, meidän tunteista. Niin ja ajanhengestä. Tärkeintä on uskaltaa ottaa riski välittämättä, mitä muut sanoo.
[/quote]
Näetkö tarkemmin, mikä ala voisi minulle sopia, eli mitä kannattaa lähteä kokeilemaan?
[/quote]
Kokeilemalla löytää. Sinussa nään taiteellisen puolen, jota ei vielä ole herätetty. Luova-ala on epävakaa, mutta kiitollinen jos se on intohimo. Toimistohommat eivät ole sinun juttu. Oma yritys ehkä. Jotenkin nään kirjoittamisen yhdistyvän kuviin, jopa lavataiteeseen.
[/quote]
Miten löydän taiteellisen puolen, en pidä itseäni yhtään luovana? Kirjoittaminen ja muukin luovuus kyllä kiehtoo kovasti, mutta en löydä itsestäni tippaakaan taipumusta siihen.
[/quote]
Kokeilemalla, jokin kurssi voi avata virrat, löytyy myös oppaita. Keskity omiin tuntemuksiin ja havaintoihin, niistä syntyy paras taide. Moni yrittää ulkoistaa taiteen, mutta sehän tulee meistä sisältä, meidän kokemuksista, meidän tunteista. Niin ja ajanhengestä. Tärkeintä on uskaltaa ottaa riski välittämättä, mitä muut sanoo.
[/quote]
Ap, onko mahdollista, että katsoessasi energiat sekoittuvat? Tuo kirjoittamasi nimittäin sopii minulle, ja vastasit minulle juuri hetkeä ennen tätä ihmistä, joka koki, etteivät vastauksesi hänelle sopineet.
Tuli vain mieleeni.
Onko aika hyvä omalle yritykselle? Yksin vai jonkun kanssa?
Olenko yksinäinen lopun elämää, vai löydänkö parisuhdetta ja ystäviä? Entä tyttäreni, miten yläaste tulee sujumaan kaverien osalta jne? Tessa
Ehditkö vastaamaan...
Olen onneton. Mitä pitäisi tehdä?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:43"]
tuskin vastaat enää, mutta kysyn silti. mitä näet minulle tapahtuvan vaikka seuraavan parin vuoden ajan?
[/quote]
Muutama ikävämpi asia ja niistä koituvaa toipumista (vai heijastuuko menneestä?). Mutta valoisaan päin mennään. Uusi ystävä, vanhempi nainen tulee elämääsi. Auttaa tavalla, josta suuri apu. Kiirettä pitää, joskus liikaakin. Muista levähtää. Ruuhkavuodet? Vanha harrastus on tullut tiensä päähän, pitää keksiä uutta.
[/quote]
kiitos vastauksesta. osaatko tarkentaa mitä ikäviä asioita? mihin ne liittyy?
[/quote]
En yleensä tarkenna ikäviä asioita, koska ne voivat myös muuttua omien valintojen takia. Mutta jokin liikkumiseen liittyvä se on, liikenne, jalat, auto? Mutta ohimenevää. Sukulainen on toinen asia, mutta tämä ei ole äkillinen, pikemminkin odotettavissa.
[/quote]
ahaa okei. Kiitos.:) Ei ole pakko enää vastata, mutta miten sitten parisuhde jutut menee myöhemmin? entä se mistä aina oon unelmoinu, niin toteutuuko ne koskaan? mitä tuosta sukulaisesta, tapahtuuko hänelle jotai ikävää? onko mies vai naispuolinen?
Etkö koe syyllisyydentuntoa siitä että ennustuksillasi voi olla tuhoisia seurauksia?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap, onko mahdollista, että katsoessasi energiat sekoittuvat? Tuo kirjoittamasi nimittäin sopii minulle, ja vastasit minulle juuri hetkeä ennen tätä ihmistä, joka koki, etteivät vastauksesi hänelle sopineet.
Tuli vain mieleeni.
[/quote]
Kiitos huomiosta :) Mutta tällä, jolle vastasin on luovuus on joskus tiukassa, pitää avata virrat. Sinä taas olet jo virrat saanut auki, hyvä niin. Mutta ensin asiat järjestykseen, ennen kuin voit alkaa tienaamaan.
Onko aika hyvä omalle yritykselle? Yksin vai jonkun kanssa?
[/quote]
Tuttavasi ajattelee sama, joten pistäkää päät yhteen. Talvella tulee sopiva sauma, sitä ennen kypsytä konsepti kuntoon ja muista visuaalisuus on puoliyritystä. :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:27"]
Etkö koe syyllisyydentuntoa siitä että ennustuksillasi voi olla tuhoisia seurauksia?
[/quote]
Ennustus on aina suuntaa-antava. Jokainen tekee aina omat päätökset, jotka johtavat eri teille. En käske ketään eroamaan, en kerro milloin joku kuolee jne. Se on ihan perusperiaate. Lähinnä havainnoin, mitä tulee tielle, jokainen kohtaa sitten asiat, miten kohtaa. Et tätä kysynyt, mutta sinäkin olet joskus pettynyt, luullut että jokin oli kohtalo. Kohtaloa ei ole, voit päästä sen asian yli ja jatkaa.
Olenko yksinäinen lopun elämää, vai löydänkö parisuhdetta ja ystäviä? Entä tyttäreni, miten yläaste tulee sujumaan kaverien osalta jne? Tessa
Ehditkö vastaamaan...
[/quote]
Olet ollut niin kauan kuoressasi, että on hankalaa lähestyä. Älä pelkää, luota enemmän. Kukaan ei tuomitse tai kiusaa. Ystäviä saat kiinnostuksen kohteen parista. Parisuhdet ei ole nyt ajankohtainen, mutta myöhemmin tapahtuu.
Tyttäresi jännittää kovin, jokin vanha asia painaa. Itseluottamus auttaa koulussakin, kannusta tytärtäsi tässä. Asioista saa sanoa, jos jokin on huonosti. Mutta uusia ystäviä tulee pikkuhiljaa, nyt luodaan ystävyyttä pitkälle tulevaisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:17"]
Olen onneton. Mitä pitäisi tehdä?
[/quote]
Masennus on sairaus. Joskus pitää myöntää, että tämä ei ole nyt ympäristön vika eikä omakaan. Jollekin on hyvä purkaa oloa. Läheisesi ei nyt ihan ymmärrä tilannetta. Lääkitys ei ole ratkaisu, mutta juttelu on. Onko mahdollista käydä mielenterveysasemalla juttelemassa? Et sinä siis pahassa jamassa ole, mutta aikaisin on hyvä tunnistaa oireet.
En yleensä tarkenna ikäviä asioita, koska ne voivat myös muuttua omien valintojen takia. Mutta jokin liikkumiseen liittyvä se on, liikenne, jalat, auto? Mutta ohimenevää. Sukulainen on toinen asia, mutta tämä ei ole äkillinen, pikemminkin odotettavissa.
[/quote]
ahaa okei. Kiitos.:) Ei ole pakko enää vastata, mutta miten sitten parisuhde jutut menee myöhemmin? entä se mistä aina oon unelmoinu, niin toteutuuko ne koskaan? mitä tuosta sukulaisesta, tapahtuuko hänelle jotai ikävää? onko mies vai naispuolinen?
[/quote]
okei, vaikka laitoin että ei ole pakko vastata (ja ei tietenkää olekkaan), mutta alkoi nyt hirveästi vaivaamaan nuo jutut mitä kysyin. Jos viitsit vielä tuohon aiempiin kysymyksiin vastata, niin oisin kiitollinen :)
Miksi vain klo 11 asti ,mitä sitten tapahtuu?
Onko nykyinen mieheni luottamukseni arvoinen,vai onko taustalla jotain muuta? Onko hän vilpittömästi rakkaudesta kanssani?
Syntyykö meille terve lapsi? Meneekö kaikki hyvin? Saammeko myöhemmin lisää lapsia? Kiitos jos vielä jaksat vastailla :)
Tapahtuuko minulle syksyllä isoja asioita? Näetkö, mihin liittyen?
SV
Ai, vastaat ihan tuollaiseenkin että mitä tapahtuu, no, mitä kaikkea näet tapahtuvan minulle vaikka tästä vuodeksi eteenpäin? Kaikki alueet tietysti kovin kiinnostaa.
Miltä miun työelämä näyttää? Tiedän että on 'mielenkiintoista' tulossa mutta kuinka sie näet tulevan!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:43"]
tuskin vastaat enää, mutta kysyn silti. mitä näet minulle tapahtuvan vaikka seuraavan parin vuoden ajan?
[/quote]
Muutama ikävämpi asia ja niistä koituvaa toipumista (vai heijastuuko menneestä?). Mutta valoisaan päin mennään. Uusi ystävä, vanhempi nainen tulee elämääsi. Auttaa tavalla, josta suuri apu. Kiirettä pitää, joskus liikaakin. Muista levähtää. Ruuhkavuodet? Vanha harrastus on tullut tiensä päähän, pitää keksiä uutta.
[/quote]
kiitos vastauksesta. osaatko tarkentaa mitä ikäviä asioita? mihin ne liittyy?
[/quote]