Rukoillaan ystävieni puolesta
Voitteko muistaa rukouksin minun ystäviä, kavereita ja tuttuja eli kolmea ihmistä ja heidän tilanteitaan: Rukoillaan nuoren miehen puolesta joka on uskova mutta silti käyttää paljon alkoholia. Rukoillaan että tekee parannuksen ja vapautuu alkoholista ja ymmärtää ettei se kuulu uskovalle. Rukoillaan myös entisen työkaverin puolesta että ottaisi minuun yhteyttä jos Jumala haluaa hänen olevan minulle ystävä, en tiedä hänen yhteystietojaan joten ite en voi ottaa yhteyttä, mutta oli niin mukava että haluaisin olla ystävänsä. Rukoillaan myös erään elämässäni mukana olevan turvallisen ja luotettavan ihmisen puolesta joka on paljon minua auttanut. Rukoillaan, Jumala vaikuttaisi hänessä tahtoa ja tekemistä, että hän lähtisi minun kanssa tänä kesänä rannalle niinkuin pyysin ja että meillä olisi kivaa uida yhdessä ja jutella siellä ja meille olisi kivaa seuraa toisistamme ja ettei hänen virkaroolinsa estäs häntä minun kanssa rannalle lähtemästä.
Kommentit (2)
Siis sä haluat että me rukoillaan että ihmiset tekisi niinkuin sinä haluat? Yeah right..
No, rukoillaan. Ainahan niiden rukousaiheiden ei tarvitse olla niin yksityiskohtaisia, joskus huokaus riittaa.