Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka on lukenut Soturikissat-sarjaa?

Vierailija
07.08.2013 |

Mikä siinä koukuttaa nuoria tyttöjä? Itse olen vain selaillut paria kirjaa enkä ole keksinyt mikä niissä on niin kiehtovaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti tulee nyt aika myöhässä mutta itseäni ainakin koukuttavat nämä pahikset ja muuten ilkeät kissat siinä sarjassa.Myös kaikki seikkailut, tappelut ja riidat ovat mukavaa luettavaa ainakin tämmösen 9v:een silmissä:D

Vierailija
2/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ainakin...

1.Ne kirjat on hyviä ja hahmot mahtavia.
2. Kaveritkin lukee, niin voidaan jutella aiheesta keskenämme.
3. Hahmoja on kiva piirtää.
4. Soturikissoista on myös roolipelejä joita minäkin pelailen vapaa-ajallani.
5. Kirjoja on kiva kerätä, ainakin uskoisin niin. Itselläni ei soturikissoja kuitenkaan kotoa löydy, vaan kirjastosta olen lukemani kirjat lainannut.

Terv. 11v tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soturikissat on best ever

Vierailija
4/11 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tämä tulee tosi myöhään mutta ihsm...)

Olen 10v poika ja koukuttavaa on kaikki tarina on jännä,taistelut jänniä ja hahmot on mahtavia!😂

Vierailija
5/11 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani lukee niitä mielellään!

Vierailija
6/11 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on luettavaa koska kirjoja on paljon, kiinnostavia juonenkäänteitä. Sanoi poika 13 vuotta tuolta sohvalta.

Vierailija
7/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua koukuttaa.

En tiedä mikä.

Ne on vaan hyviä.

T:Tämmönen 9v tyttö

Vierailija
8/11 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis ainakin...

5. Kirjoja on kiva kerätä, ainakin uskoisin niin. Itselläni ei soturikissoja kuitenkaan kotoa löydy, vaan kirjastosta olen lukemani kirjat lainannut.

Terv. 11v tyttö

Olen 12v, ja mulla melkein samat jutut kiehtoo, varsinkin hahmojen piirtely. Omat kaverini eivät oikein pidä Soturikissoista, mikä on sinänsä aika sääli, koska en voi jutella niistä oikein kun ei ole ketään joka ymmärtäis mitä mä oikein puhun. Mutta silti, niitä on kiva lukea, ja luen niitö niin kauan kuin niitä suomennetaan! P.S olen aikonut lukea myös englanninkielisiä Soturikissoja.

Vierailija
9/11 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susityttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis ainakin...

Ja mua ärsyttää tosi paljon ku en voi lukee nyt uusia kirjoja kun viimesin kirja, "Unohdettu soturi", ei oo vielä kirjastoissa vaan kirjakaupoissa vaan. Vois kyllä ostaa

Terv. 11v tyttö

Olen 12v, ja mulla melkein samat jutut kiehtoo, varsinkin hahmojen piirtely. Omat kaverini eivät oikein pidä Soturikissoista, mikä on sinänsä aika sääli, koska en voi jutella niistä oikein kun ei ole ketään joka ymmärtäis mitä mä oikein puhun. Mutta silti, niitä on kiva lukea, ja luen niitö niin kauan kuin niitä suomennetaan! P.S olen aikonut lukea myös englanninkielisiä Soturikissoja.

Vierailija
10/11 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän koulussa melkein kaikki kolmosluokan tytöt ja pari poikaa lukee soturikissoja. Meillä on myös leikki jossa on melkein kaikki.

Vierailija
11/11 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis niissä juonenkäänteet, taistelut, hahmojen tarinat ja salaperäisyys kiehtoo ainakin mua T: 10v tyttö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän