Mitä veikkaatte mun ammatista, kun poljin juhannuksena 50km fillarilla?
Toisena päivänä lapset mukana, toisena kävin yksin.
Kommentit (16)
Olet suorittavassa ammatissa. Kielioppivirheet paljastavat, ettet ainakaan ole kovin paljon opiskellut. Mutta aika reipas kyllä olet, nostan hattua!
Yhteensä 50km vai molempina päivinä 50km?
Jos juhannuksena 50 km, niin ei tuo vapaapäivälle/ päiville vielä kovin kumma suoritus ole. Tuollainen lenkki menee kepoisasti. ei ole vielä edes mikään pyöräretki, lenkki vain.
Postinkantaja?
Tai sitten olet totaaline istumatyöntekijä, joka pitää vapaa-ajallaan huolta kunnostaan ja halusit siksi kysyä.
Olen kyllä itse ajanut 100 km päivässä ja ylikin pyöräretkellä ja käynyt joskus lukioikäisenä naapurikaupungissa polkupyörällä, yhteensä 90 km, että ei se 50 km tosiaan ehkä paljon ole, jos sitä ei yhtä soittoa polje.
Tiedän paljon ihmisiä jotka polkee huvikseen jopa 100-150 km päivässä aina kun vapaata, yksi on esim. myyjä. 50 km on kyllä lyhyt matka, normi työmatka täälläpäin. Eli tuosta ei ammattia voi päätellä.
Kuka vaan voi ajaa juhannuksena 50km pyörällä. Mekin käytiin porukalla pyöräretkellä, ei kyllä 50km pyöräilty.
Olet varmaan aika laiska urheilemaan jos tuo on paljon sinusta, siis 50 km per päivä...
Voi teitä taas kerran : ( Jokainen toki täällä fillaroi töihin 50 kilometrin matkan?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 08:26"]
Voi teitä taas kerran : ( Jokainen toki täällä fillaroi töihin 50 kilometrin matkan?
[/quote]
Ei aloituksessa ollut mitään mainintaa töihin polkemisesta.
Ei 50 km ole mikään mahtimatka, mutta ihan hyvä treeni kumminkin. Ammattihan voi olla ihan mikä vaan. kaikkien ammattien harjoittajista kun varmasti löytyy myös pyörän omistajia.
En millään ymmärrä miten nämä kaksi olisivat verrannollisia keskenään, ammatti ja pyörällä ajaminen. Mutta repas suoritus *taputtaa päätä*
Ei munkaan mielestä mikään kummoisempi matka.
Mutta viisikymppinen tuttavannaien haukkusiis sua hulluksi ja kauhistelisi matkaa. Hänen mielestään 10km pyörälläkin on älytön suoritus. Ja hän ei ole ylipainoinen.
Olet Itellassa töissä.