Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla seksiä

Vierailija
26.07.2020 |

Olemme kolleegan kanssa alkaneet n. Kerran vkossa harrastamaan seksiä työajalla. Onko muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olette ainoita, ainakin etelä-Suomessa.

Vierailija
2/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, olette ainoita, ainakin etelä-Suomessa.

Veikkaisin, että ainoita koko maapallolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette molemmat miehiä niin se on käsittääkseni aika yleistä.

Vierailija
4/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki harrastavat seksiä työpaikalla vaikka ei edes ole tasaparit. Ylimääräiset otetaan mukaan ryhmiin. Kun oli etätyökausi, osa joutui pakostakin sekstaamaan vaimonsa kanssa, mutta nythän asiat paranevat elokuussa.

Vierailija
5/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne naiset joiden miehet töissä, tekevät sitä kotona naapurin Penan kanssa.  Eläköön tasa-arvo!

Vierailija
6/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidatte tuon käytännössä? Lukitussa työhuoneessa vai siivouskaapissa pikaiset?

Itse työreissuilla ollut useammankin kollegan kanssa, mutta hotellihuoneessa toki helppo järjestää.

Vierailija
7/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lika-auto kuskina töissä ja joskus joudumme menemään työpareittain paskakaivoon putsaus- tai rappaushommiin. Jokusen kerran tullut homosteltua likakaivoissa. Ei haittaa vaikka vähän tattikin siinä paskaantuisi, muutenkin likaista hommaa. Ihan mukavia kokemuksia kuitenkin.

Eki55

Vierailija
8/10 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pannut kaksi kertaa työpaikalla kesken työpäivän työhuoneessani ja ovi ei edes ollut lukossa joten kuka tahansa olisi voinut tulla huoneeseeni. Partneri molemmilla kerroilla oli meidän business controlleri. Ja tiedoksi niille jotka epäilevät tätä feikiksi niin tuo business controlleri oli silloin ja on vieläkin avovaimoni. Ja firma oli suuri suomalainen pörssiyritys.

Vierailija
9/10 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne naiset joiden miehet töissä, tekevät sitä kotona naapurin Penan kanssa.  Eläköön tasa-arvo!

Penan kanssa on kyllä sovittu, että heittää viiskybää per laaki niin saadaa tasattua naisen hoitokuluja vähän porukalla.

Vierailija
10/10 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tasa-arvoon kuulu, että naisetkin kävisivät työssä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi