Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kertoi että yöelämässä oli käynyt sutina

Vierailija
26.07.2020 |

Saa kuulemma olla suht rauhassa mutta tänä viikonloppuna olis käynyt melkoinen flaksi :)
(jos ei olis ollut naimisissa oleva useamman lapsen äiti)
Mukaan mahtui viisikymppinen kännikala, itsensä 39-vuotiaaksi neitsyeksi esitellyt aika päällekäyvä tyyppi, pari (eri) parikymppistä hyvännäköistä kundia jotka tuntuivat vaan innostuvan kun heille sanoi "voisin olla äitisi ikäni puolesta". MIkä miehiä oikein riivaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa - tuossa eivät olleet edes kaikki, yhteensä jotain kymmenkunta miestä ja kaikki kovin kiinnostuneita nelikymppisestä perheenäidistä (seksimielessä, mutta silti). -

Vierailija
2/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet maailman parhaimpia ihmisiä aloitumsestasi päätellen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumissesonki (elokuu). Epätoivo kääntyy hysteriaan. 

Vierailija
4/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella?

Vierailija
5/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mikä riivaa? Eikö siellä yökerhoissa saisi tutustua ihmisiin? Jurottamaanko sinne pitäisi mennä?

Vierailija
6/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä vain toistan mitä hän kertoi minulle, nuo ovat hänen omia arvioitaan- ap

Vierailija
7/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mikä riivaa? Eikö siellä yökerhoissa saisi tutustua ihmisiin? Jurottamaanko sinne pitäisi mennä?

Jos on yleensä saanut olla "rauhassa" eli miehet eivät kamalasti tule iskemään niin mikä on nyt muuttunut?

Vierailija
8/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten elokuukin muka on joku pariutumissesonki? Ainahan joku romanttinen vaihe on, että pitäisi seuraa saada - joulunaika, uusi vuosi, ystävänpäivä, kevät ja hormonit hyrrää, kesä ja seksihelle, nyt sitten alkusyksykin?, sen jälkeen kaamoksen halikausi.

Vierailija
9/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on yleensä saanut olla "rauhassa" eli miehet eivät kamalasti tule iskemään niin mikä on nyt muuttunut?

Kasvava kuu, aloitteiden aikaa.

Vierailija
10/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä vain toistan mitä hän kertoi minulle, nuo ovat hänen omia arvioitaan- ap

Isot tytöt kertoi 🤭

Vierailija
11/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tiedosta

Vierailija
12/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vihdoin tajunneet että heidän naisettomuutensa ei ole naisten vika? No ei nyt sentään vitsivitsi :)

Vierailija
13/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten elokuukin muka on joku pariutumissesonki? Ainahan joku romanttinen vaihe on, että pitäisi seuraa saada - joulunaika, uusi vuosi, ystävänpäivä, kevät ja hormonit hyrrää, kesä ja seksihelle, nyt sitten alkusyksykin?, sen jälkeen kaamoksen halikausi.

Joku primitiinen juttu, olen kyllä huomannut ominakin sinkkuaikoina. Katson jos löytäisin linkin.

Vierailija
14/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku primitiinen juttu, olen kyllä huomannut ominakin sinkkuaikoina. Katson jos löytäisin linkin.

Tuossa oli joku juttu että miesten testosteronitaso alkaa nousta elokuussa, huipentuen marraskuuhun. Eli siihen mennessä pitäisi olla "homma hoidettu".

Vierailija
15/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, sinkku?

Vierailija
16/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita super komeita kaksikymppisiä pyörii kyllä kimpussa aina kun käyn viihteellä. Olen 42 yh-mamma. Kiihottavat vaan kun sanon ikäni (luulevat nuoremmaksi) ja että minulla on lapsia. Napsin päältä aina sen komeimman. Puuma-boomi on kypsän naisen parasta aikaa!

Vierailija
17/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli joku juttu että miesten testosteronitaso alkaa nousta elokuussa, huipentuen marraskuuhun. Eli siihen mennessä pitäisi olla "homma hoidettu".

Ehkä luonto on järjestänyt tämän asian niin että saataisiin ne vauvat alkuun syksyllä ja synnytettyä keväällä ja kesällä kun on lämmintä ja ruokaa rupeaa perheelle löytymään monipuolisemmin?

Vierailija
18/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita super komeita kaksikymppisiä pyörii kyllä kimpussa aina kun käyn viihteellä. Olen 42 yh-mamma. Kiihottavat vaan kun sanon ikäni (luulevat nuoremmaksi) ja että minulla on lapsia. Napsin päältä aina sen komeimman. Puuma-boomi on kypsän naisen parasta aikaa!

Nelikymppinen nainen ja parikymppinen mies on molemmat seksuaalisimmillaan, makes sense. 

Vierailija
19/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ollut se mihin alunperin viittasin mutta jokin maininta asiasta :

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000386973.html

Vierailija
20/32 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni muukin huomannut tuon ystäväpiirissä että nyt kyllä vientiä riittäisi.

Mutta ovat jo hyvässä ja tasapainoisessa parisuhteessa niin eipä auta :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän