Yyterin kylpylähotelli?
Onko kellään tuoreita kokemuksia ko. hotellista? Netistä löytyy paljon negatiivista, onko kellään mitään positiivista sanottavaa? Entä huonetyypit, onko perhehuone siis kaksio, vai onko kaksio erikseen? Kuvissa heidän sivullaan erikseen, mutta varauskohdassa ei puhuta mitään perhehuoneista ja muilla varaussivustoilla ei taas puhuta kaksiosta vaan perhehuoneesta...
Kommentit (13)
Mulla on tuore kokemus tältä kesältä. Olin pettynyt hotelliin, sillä silloin siellä oli tukahduttavan kuumat ilmat kun olimme Yyterissä ja huoneissa ei ollut ilmastointia. Se oli oikeasti todella kammottavaa. Eihän sellaisessa saunassa pystynyt nukkumaan. Pöydällä oli yksi pöytätuuletin ja sillä piti sitten pärjätä. Kierrätti tulikuumaa sisäilmaa. Hotellin ohje oli, että pitäkää päivät kaikki ikkunat ja verhot kiinni, ettei huone kuumene liikaa. en menisi ikinä enää siihen hotelliin kesällä.
Kylpylä oli yllättävän pieni. Olin jotenkin aina kuvitellut Yyterin mainostetun kylpylän olevan iso, mutta sehän oli todella todella kämänen. Muutama hassu allas. Perus sauna ja yksi yhteinen savusauna. Ei kyllä minkään väärti sekään.
Rantahan siellä on upea, joten Yyteriin menemme varmasti toistamiseenkin. Ensikerralla kylläkin eri hotelliin.
Kesäkuussa oltiin siellä viikko.Huoneet ihan perussiistejä,mutta kuumia,todella tukalaa helteellä! Ruoka hyvää,ainakin meidän perhe tykkäsi päästä valmiiseen pöytään,nautittiin.Allasosastolla kävin pari kertaa,menettelee.Asennekysymys,eli kun ei ole prameeseen tottunut kelpaa kaikki:)Luonto oli upea ja ihmiset mukavia.
Käytiin muutama vuosi sitten. Altaat olivat meille riittävät ja oli tosi kiva kävellä hienoilla Yyterin rannoilla. Rantaan siis pääsee hotelleista helposti.
Ruoka oli tosi hyvää joka aterialla.
Ainoa (suurehko) haittapuoli oli huoneisiin kulkeutunut hiekka. Sitä rapisi sängyissä ja lattioilla,vaikka huone oli toki siivottu. Ajattelin silloin, että kun hotelli on niin rannassa, pitäisi siivoukseen olla ihan eri asenne ja esim. sängyt myös imuroida kunnolla liinavatteiden vaihdon lisäksi.
Kiitos vielä kommenteista. Kahdern vaiheilla ottaisiko kuitenkin hotellin Porin keskustasta, mutta kun olemme vain pari päivää niin onko turhaa ajelua yyteriin vai riittäsikö tuo hotellin taso kuitenkin ja nauttisi rannasta.
Ai on vai, vankiloista ei oo kokemusta :) Sairaalassa oon ollut kyllä perhehuoneessa, mutta tällä kertaa en ajatellut mennä synnyttämään :)
No me käytiin toukokuun puolessa välissä oli off sesonki, ei varmaan ollut montaa muuta asiakasta tuolloin. Kylpylä oli pieni, kahluuallas pienille lapsille, monitoimiallas, kuntouintiallas, ulkoallas. Voisin kuvitella että sesonkiaikana on ahdas ja pieni, mutta meitä ei haitannut oltiin lähes ainoita asiakkaita.
Yövyttiin tavallisessa tilavassa huoneessa, parisänky, vuodesohva, junnupatja. Aamiainen ok.
Onhan se hienolla paikalla dyynien kupeessa, se hotelli. Lähes kaikilla ammattiliitojen jäsenyyksillä sai alennuksen.
Ei ole tuoreita kokemuksia, vaan muutamien vuosien takaa. Mielestäni hotelli oli ihan ok, tosin minulla on aika pienet vaatimukset :).
Ongelma oli lähinnä se, että juuri vierailujemme aikaan siellä järjestettiin joku rantalentopalloturnaus. Eli paikka oli täynnä möykkäävää nuorisoa stereoineen.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 18:48"]
Ei ole tuoreita kokemuksia, vaan muutamien vuosien takaa. Mielestäni hotelli oli ihan ok, tosin minulla on aika pienet vaatimukset :).
Ongelma oli lähinnä se, että juuri vierailujemme aikaan siellä järjestettiin joku rantalentopalloturnaus. Eli paikka oli täynnä möykkäävää nuorisoa stereoineen.
[/quote]
Tämä wt-tapahtuma on nyt jo onneksi historiaa.
Kiitos kommenteista, kylpylä ei niinkään kiinnosta, ellei nyt sitten satu tosi huonot kelit. Eniten mietityttää tuo huonetaso, että jaksaako siellä muutamaa päivää viettää. Tai kai sitä voi missä vaan, mutta mietin vaan, että kannattaako siitä maksaa niin paljon kuin pyydetään.
Ei kannata. Mene Porin keskustan uusittuun Scandiciin ja autoile Yyteriin.