Suihinottamisesta??
1. Minkä ikäinen olet?
2. Kiihotutko kun saat peniksen suuhusi?
3. Otatko syvälle suuhun??
4. Haluatko spermat suuhun
5. Hyväiletkö käsillä samalla kun otat suihin
6. Jotain spesiaalia jota teet suihinoton aikana?
Kommentit (34)
Vierailija:
1. Minkä ikäinen olet?
1. 32 v
2. Kyllä.
3. Toisinaan, yleensä en kovin syvälle, ettei tule oksennusrefleksiä.
4. Aina! Nykyinen mies kysyi ekakerralla hädissään, että joko pitää ottaa pois, kun tuntuu niin hyvälle että kohta tulee, mä sanoin että " anna tulla" :-) Ja sen jälkeen hän on saanut tulla aina suuhuni, nam! (On muuten tupakoiva mies, mutta mun mielestä hänen spermansa maistuu tosi hyvälle, sopivan happamalle.)
5. Joo toki. Toisella kädellä kalua, toisella miestä muuten.
6. Ehkä teen jotain spesiaalia, kun mies suihinotostani niin tykkää :-)
Vierailija:
1. Minkä ikäinen olet?
1. 35
2. Kyllä totisesti
3. En kovin syvään, ja miehelläni on sen verran iso ettei mahtuisikaan.
4. Joskus otan, mutta yleensä kalun hyväily suulla on vaan osa esileikkiä.
5. Toki
6. Minun ja mieheni lemppareita on suuseksi niin, että makaan seläälläni ja mieheni työntyy yhteenpuristettujen rintojeni välistä suuhuni. Toinen lemppari on niin, että minä edelleen seläällään mutta mieheni nai minua suuuhun.
numero 4:sta niin olette jo melko pitkällä suihinoton taidossa.
Sanoisin naisena, että tässäkin asiassa on niin paljon yksilöllistä vaihtelua ja miehet pitävät erilaisista jutuista suikkiinotossa.
Ei tarvitse väikkäriä kirjoittaa :)
Siis ihan kivalta, mutta mitä oppia tuosta nyt pitäisi ottaa? Ja ainakin ne miehet, joita itselleni on sattunut, ovat tosiaa tykänneet tosi erilaisista asioista jutuista - toisen lempijuttu on toiselle iso turn off.
1. Minkä ikäinen olet? n. 35
2. Kiihotutko kun saat peniksen suuhusi? joo, yleensä
3. Otatko syvälle suuhun?? no niin syvälle kun onnistuu, ei kovin syvälle mene
4. Haluatko spermat suuhun Otan, mutta lähinnä siksi että miehelle se on kivaa eikä tule sotkua, en minä siitä mitään kiksejä saa
5. Hyväiletkö käsillä samalla kun otat suihin Kyllä, palleja, vartta, joskus anaalia
6. Jotain spesiaalia jota teet suihinoton aikana? mitä milloinkin. joskus olen pannut samalla dildolla miestä anaaliin. olen ottanut pallit välillä suuhun, vuorotellen ja molemmat yhtäaikaa. nuolen vartta. hieron penistä kasvoihin. joko riittää ;)
Vierailija:
1. Minkä ikäinen olet?
35v.2. Kiihotutko kun saat peniksen suuhusi?
Kyllä jos penis on kiinni mieluisassa miehessä ;-) Kiihotun jo siitä, kun näen sen ihanan miehen ihanan kalun, jonka haluan suuhuni. Varsinkin jos mies ensin itse runkkailee tuhman näköisesti minua silmäillen, laiskalla kädellä. Silloin on heti saatava kalua suuhun!3. Otatko syvälle suuhun??
Jep, välillä otan niin syvälle kuin pystyn (pieni kalu on tässä kiva kun mahtuu kokonaan). Välillä otan vaan terskaa suuhun ja annan innokasta kielihoitoa ja välillä myös imua, en kokoajan.4. Haluatko spermat suuhun?
Hih, hassu kysymys. No otan aina loppuun asti (paitsi jos siirrytään rakastelemaan) ja aina nielen. En tiedä minne muualle ne spermat laittais. Sperma ei maistu miltään, joten se ei ole mitenkään vastenmielistä. Päinvastoin ihana huomata kuinka mies nauttii :-)Sen sijaan touhutippa minusta maistuu enemmän, ja joillain kundeilla ei-niin-hyvältä. Onneksi sitä on niin vähän ;-) Vaikeinta oli oppia nielemään niin, ettei pisarakaan pääse pakoon, eli huulet tiukasti kalun ympärillä, annetaan ruiskia suu täyteen, sitten nielaisu, huulet edelleen kalun ympärillä. Yleensä pari kolme nielaisua ja se on siinä :-) Ja mies tykkää...5. Hyväiletkö käsillä samalla kun otat suihin?
Joo kyllä välillä myös runkkaan kalua kädellä, hellästi paijailen palleja, hyväilen reisiä, nivusten aluetta, peppua ja peppureikää. Monet miehet tuntuu kyllä tykkäävän, että antaa suuhoitoa pelkästään suulla.6. Jotain spesiaalia jota teet suihinoton aikana?
No minähän niin nautin suihinotosta :-) (Jotkut saattavat tunnistaakin mut, kun tänne usein juuri näihin suihinotto-kyssäreihin vastaan). Mitähän spesiaalia, hmmm. No ei nyt tule oikein mitään spesiaalia mieleen. Jokainen kertahan on erilainen. Kieltä käytän liikkeessä kokoajan ja suuni mahdollisimman märkä, tippuvakin. Joskus otan hörpyn lempparilikööriä suuseksiin mukaan, joskus kermavaahtoa ;-) Toisinaan runkkailen kalua kädellä, annan terskan " valua" märkien sormien välistä ja otan pallin kerrallaan suuhuni hellään imutukseen ja lutkutukseen. (tästä tykkään itse paljon, paljas ajeltu palli suussa on ihana!) Välillä nuolen kalua kuin tikkaria isolla kielellä alhaalta ylös ja pikkaisen erityispyörittelyä terskalla ja sen alla. Suora katsekontakti mieheen tässä on ihana, kiihko ja intohimo näkyvät niin ihanasti miehen melkein halun takia kosteista silmistä. Nain kalulla suutani, vaihtelen imun painetta ja pidän mahdollisimman märkää suuta tarjolla koko ajan. Kun laittaa sormen miehen peppureikään kiihkeän imutuksen aikana, tulee aika nopea ja raju orkku. " Ihana" , sanoi mies, kun kokeilin tätä ensi kertaa, siis sitten kun pystyi taas puhumaan... ;-)
Älkää nyt vaan naiset alkako vähätellä tuon numero 4:n kehittämää tekniikkaa. Kyllähän seksinkin alueella on taiturinsa.
haluan juuri noin kuten tuo taitava nainen sen tekee.
Vierailija:
1. Minkä ikäinen olet?
-30v
-en, ihan muut asiat kiihottavat
-mieheni harmiksi en pysty kovin syvälle tai alan yökkiä. Miehen mielestä voisi opetella, mutta en ole oppinut...
-en halua, mutta usein miehen mieliksi otan
-kyllä
-tuskin mitään erityisen spesiaalia...
1. Minkä ikäinen olet?32
2. Kiihotutko kun saat peniksen suuhusi?kyllä
3. Otatko syvälle suuhun?? pystyn ottamaan syvällekin, mutta en tee sitä aina
4. Haluatko spermat suuhun? No en välttämättä halua, mutta miehen mieliksi kyllä otan
5. Hyväiletkö käsillä samalla kun otat suihin? Jos mies haluaa
[/quote]
voin hyväillä peppureikää tai puristella hellästi kiveksiä
1. Minkä ikäinen olet?
33
Nykyisen miehen kanssa: JOO! Exän kanssa: ällötti. Aiempien kanssa: samantekevää.
Mä rakastan miestäni ja sen kalua, se maistuu ja tuntuu tosi hyvältä suussakin. En kyllä ymmärrä miksi, koska ei siinä sinänsä mitään kovin erikoista ole - tavallisen mittainen ja näköinen vehje. Jostain syystä vaan kiihotun suihinotosta tän miehen kanssa ihan älyttömästi.
En harrasta mitään deep throat -juttuja. Seksi ei saa mun mielestä olla vaivalloista.
En halua, mutta otan jos ovat tullakseen. Usein kuitenkin lennätetään ilmaan. Eilen osui miestä mälli silmään, oltiin kuolla nauruun. :)
Juu. Oikea käsi yleensä varressa, vasen juuressa tai jossain muualla seikkailemassa.
Mies tykkää pyllynsä stimuloinnista, joten loppuvaiheessa saatan siirtää käden sinne(kin). Sen jälkeen kädellä ei kyllä ole paluuta enää kullin varteen, mutta ei yleensä olisi tarvettakaan. Laukeaminen on nimittäin taattu, kun molo on suussa ja sormi pyllyssä...
Hitto kun alkoi panettaa tätä ajatellessa, ja mies tulee kotiin vasta illalla.
Vierailija:
1. Minkä ikäinen olet?
36
Kyllä -paljon.
Otan. muutamaa poikkeusta lukuunottamatta palleja myöten. Oikea asento mahdollistaa sen pidemmän kalun omaavien miesten suhteen.
Yleensä en kysele mutta joskus on joutunut pyytämäänkin.
Kyllä. Tai oikeastaan haluan, että mies nussii minua suuhun, joten käteni rutistavat pakaroita.
69 pyydän miehiä nuolemaan pimpsaani ja samanaikaisesti otan pyllyyni kernaasti ohuen tekopeniksen tai pari öljyttyä sormea .
Vierailija:
33
En
Jos joskus otan suihin, otan syvälle, ei okseta.
En, sperma maistuu pahalle
Joo
Joskus harvoin otan suihin, mutta en tykkää, enkä tykkää saadakaan suuseksiä.