Mies ryyppää joka päivä, en kestä enää
Saunan jälkeen menee kevyesti 8 kaljaa tunnissa ja näyttää selvältä täysin silloin. Sitten menee jallupullo ja tölkki punkkia. Nämä jokapäiväistä evästä.
Rahaa menee paljon, mutta pahinta on ilkeä käytös. Jatkuva ilkeily, riidan haastaminen tyhjästä js jostain hulluudesta. Väittää vaikka Ruotsia Kanariansaariksi tms.
Tällä hetkellä on saunassa ja mietin kestänkö enää sitä paskan mongertamista
Kommentit (71)
On ylpeä juomisestaan. Haukkuu minua uskovaiseksi hulluksi kun en juo hänen kanssaan
Oletko koittanut puhua hänen kanssaan kun on selvinpäin. Oma kokemukseni alkkiksista on että osalle pystyy. Mun ex raivostui selvinpäinkin.
Pääsin eroon ex naisesta, sitten viime kesän en ole ottanut pisaraakaan alkoholia. Tosin en ollut sen käytössäkään mikään ammattilainen, harrastaja vaan.
Vierailija kirjoitti:
On ylpeä juomisestaan. Haukkuu minua uskovaiseksi hulluksi kun en juo hänen kanssaan
Seurusteletko kenties exäni kanssa? :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä muuten, mutta edes parikymmentä vuotta treenailleilla ei mene 8 tölkkiä tunnissa. Joten 0/0 provosta.
Tottakai voi mennä. Joku voi vetää pullon viina ykkösellä ja itsekin olen sen kymmenen olutta juonut tunnissa. Toki sitä seuraa pian välikuolema, mutta ei lainkaan poikkeuksellista alkoholisteilla. Onneksi nyt saan olla raitis..
Vierailija kirjoitti:
Hän ei näytä juopolta noiden settien jälkeenkään. Kukaan ei usko. Joudun piilottamaan häneltä viinapulloja. Koska tarpeeksi juotuaan haastaa hirveästi riitaa. Yleensä joudun yhdeksältä menemään aina nukkumaan vaikkei yhtään nukuta.
On nyt sietokykynsä huipulla. Siinä vaiheessa vähän ruumiinrakenteesta riippuen voi juoda vaikka 40 annosta alkoholia pvässä. Mutta onpahan olot sen jälkeen..
Mene al anoniin ja ukko Aa tai al anoniin.
Onko suvuissa viina ongelma enempikin?
Ette thain pärjää. Apuja hakemaan mars.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koittanut puhua hänen kanssaan kun on selvinpäin. Oma kokemukseni alkkiksista on että osalle pystyy. Mun ex raivostui selvinpäinkin.
Olen yhden kerran pyytänyt nätisti, ettei ottaisi paljoa enempää. Raivostui ja uhkasi tappaa.
Ei muista tätä ollenkaan
mulla menee 8 kaljaa 20 minuutissa, ainoo ongelma on ettei siitä tuu mitään vaikutusta. siispä turha edes maistaa kun aamulla silti on silmät turvonneet ja tyhjä olo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei näytä juopolta noiden settien jälkeenkään. Kukaan ei usko. Joudun piilottamaan häneltä viinapulloja. Koska tarpeeksi juotuaan haastaa hirveästi riitaa. Yleensä joudun yhdeksältä menemään aina nukkumaan vaikkei yhtään nukuta.
On nyt sietokykynsä huipulla. Siinä vaiheessa vähän ruumiinrakenteesta riippuen voi juoda vaikka 40 annosta alkoholia pvässä. Mutta onpahan olot sen jälkeen..
Hänellä ei ole koskaan krapulaa. Normipäivän määrä on ehkä jallupullo js muutamat kaljat. Eniten jota on pystynyt katsomassa on illassa iso viinitonkka, puoli pulloa viinaa ja mäyris. Nämä kello viidestä alkaen. Silloin korkki narahtaa joka ilta.
Hänhän ei ole alkoholisti kun ei aamulla ota. Sitä korostaa. Parit rentoutuslasit illalla, lääkärikin neuvoi tekemään nin!!
Poikien kanssa risteilyllä kylläkin aamulla jo on aloitettu. Sitä määrää kun aamusta yöhön vetää on järkkyä edes ajatella.
Epäilisin 2-3 jallupulloa tms, ruokaviinit =3-5 lasillista per ruokailu, sekä väh. kymmenkunta oluttuoppia
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskottava määrä, oma mies pystyy tohon myös :(
Onneksi mun mies ei rupea ilkeäksi. Silti tosi väsyttävää nää jokaisen lomapäivän (ja viikonlopun) kännäämiset.
Aikataulut suunnittelee niin että ehtii esim. viikonloppuna olla maksimaalisen ajan kännissä. Turha ehdottaakaan jotain yhteistä tekemistä lauantaiksi, kun sitten ei voi perjantaina juoda (lauantaipäivä menee nukkuen krapulaa pois). Perjantaina voi ehkä, ehkä lähteä jonnekin, "kunhan ei olla kauaa". Ja koko ajan kärvistelee, että eikö me jo voitais lähteä kotiin? (koska tarve päästä korkkaamaan) :(Jaksamista sinne. Itse aion mennä paikalliseen Al Anon -ryhmään (alkoholistien omaisten tukiryhmä) kunhan ne taas alkaa kokoontua.
Miksi ihmeessä tuollaisen ihmisen kanssa asut ja elät?
Alkuperäisellä tuo sama, mutta mies vielä agressiivinen ja juo joka päivä
Meille laskeutuu joka ilta pimeä sumu kotiimme. Mies muuttuu hirviöksi noin kello seitsemän.
Päivällä kaikki on aina hyvin. Illalla helvetti irti ja pelkään joka minuuttia.
Minä join 14 vuotiaana sixpäkin tunnissa kun oli kova tarve humaltua. Että kyllä 8 aikuiselle miehelle on ihan mahdollista.
Miehesi on rehellinen juoppo ja sinä olet valinnut olla hänen kanssaan, ja valitset yhä uudelleen, joka päivä. Mitäs me muut sille voidaan tehdä?
Mies juo, koska haluaa juoda. Kaikki menee juomisen edelle. Ensin kärsii läheiset ja lopulta ei pysty enää työstä huolehtimaan. Älä pilaa elämääsi, vaan lähde.
Itsepä olet kantesi valinnut vakkaseni.
Minä valtsin raittiin ja elämä on ihanaa.
Kahdeksan 33 cl:n olutta juo kevyesti tunnissa.
Mikä tässä oli se satutarina?