Terveisiä yöelämästä - onko tämä oikeasti nykyään tällaista?! (Miten sinkut koskaan löytää ketään?!)
Olen toista vuotta yksin, puolisoni ja lasteni isä menehtyi kaksi vuotta sitten. Lähdin ensimmäistä kertaa tänä viikonloppuna yöelämään ystävien kanssa. Olen 43-vuotias, mutta ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen (jos sillä nyt tässä mitään merkitystä on). Iäkseni luullaan usein 30v. Olimme useassa eri paikassa illan aikana, terasseilla ja sitten yökerhossa (Tampereella).
En ole etsimässä uutta miestä, enkä haku päällä liikkeellä, mutta baarielämä tyrmistytti siitä huolimatta. Ei silloin omina nuoruuden sinkkuaikoina tällaista ollut! Miehet lähestyivät meitä joko aivan töttöröö kännissä (tai aineissa?) tai sitten hieman skarpimmin - seksiä ehdottaen! Todella suoraa; voitaisko me panna. Onko tämä jotenkin yleistä nykyään? Muistan, että tuollaista saattoi joskus parikymppisenä kohdata ehkä ruotsinlaivalla, mutta ei koskaan muualla. Ja mainittakoon, että pukeutumisemme oli hyvinkin säädyllistä - ei tissitoppeja tai hotpantseja :D
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Onko enää olemassa 40-50-vuotiaita miehiä ketä kiinnostaisi seurustelu, tai vain yhden naisen kanssa oleminen?
Kannattaako sinkun 40-vuotiaan naisen edes vaivautua yöelämään, jos ei ole kiinnostunut yhden illan panoista?
Aivan varmasti on, mutta 40 vuotiaat ei enää tuppaa notkumaan baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa nyky maailmaan
mies52v
No nyt en ihmettele sitä toista ketjua työpaikka ym.ahdistelusta tai ahdistelusta yleensä. Jos yo.on 52v äijän käsitys hyvästä isku repliikistä niin onnea loppu elämään.
Akka60vKuule mummo, tuota se vain nykyään on. Käys kokeilemassa. Voit saada sinäkin seuraa. Tinder vaan soimaan.
Sitäpaitsi tuo ei ollut millään tavalla minuun liittyvä asia..vain totuus. Nykynuoriso vetelee kavereitaan aivan surutta.
mies52v
N42v vahvistaa näkemyksen. Tuota se on.
Niinpä. Ei mitään järkeä. Ajanpäälle kaikki ovat onnettomia.
mies52v
Ei ole pakko tavata ihmisiä. Vapaaehtoisesti hankittu onnettomuus.
Järvi kyllä kuluu, että tiedoksi sinne
mies52v
Sen voi täyttää vaikka hiekalla ja rakentaa päälle parkkipaikan minun puolestani.
No älä nyt leikistä suutu. Tämän helpompaa kuin suomessa ei naisen saanti ole edes thaikuissa ns. normaalille miehelle. Se, että löytääkö fiksun onkin sitten aivan eri juttu.
mies52v
Jos nainen lähtee hakemaan seksiä niin on jotenkin käsittämätöntä, että miehet ei tajua silloin naisen haluavan seksiä. Kun löydät seksiä hakemaan lähteneen naisen, niin sen saaminen sänkyyn ei ole mitenkään yllätys. Kyllä se lähtee jos et ole aivan vastenmielinen. Jos olet. Se panee illan päätteeksi jotain muuta.
Aivan kuten sanoin. Thaikuissa joutuu kaivamaan kuvettaan.
mies52v
No mitä olen näitä 30+ sinkkukirjailijattaria lukenut, niin naiset tekee samaa. Kyselee vaan heti, kun näkee kivan tyypin tai ovat tarpeeksi kännissä itse, että mennäänkö panemaan...t Tää Henriikka Rönkkönen kertoo myös kaikki ripuli ja kakka tarinansa ekoilla treffeillä. Aika järkyttyneenä luen kirjojaan. Omasta
Mielestään on luonnonlapsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
No nyt en ihmettele sitä toista ketjua työpaikka ym.ahdistelusta tai ahdistelusta yleensä. Jos yo.on 52v äijän käsitys hyvästä isku repliikistä niin onnea loppu elämään.
Akka60vKuule mummo, tuota se vain nykyään on. Käys kokeilemassa. Voit saada sinäkin seuraa. Tinder vaan soimaan.
Sitäpaitsi tuo ei ollut millään tavalla minuun liittyvä asia..vain totuus. Nykynuoriso vetelee kavereitaan aivan surutta.
mies52v
mies52v
mies52v
Sen voi täyttää vaikka hiekalla ja rakentaa päälle parkkipaikan minun puolestani.
No älä nyt leikistä suutu. Tämän helpompaa kuin suomessa ei naisen saanti ole edes thaikuissa ns. normaalille miehelle. Se, että löytääkö fiksun onkin sitten aivan eri juttu.
mies52v
Jos nainen lähtee hakemaan seksiä niin on jotenkin käsittämätöntä, että miehet ei tajua silloin naisen haluavan seksiä. Kun löydät seksiä hakemaan lähteneen naisen, niin sen saaminen sänkyyn ei ole mitenkään yllätys. Kyllä se lähtee jos et ole aivan vastenmielinen. Jos olet. Se panee illan päätteeksi jotain muuta.
mies52v
Minä olen kieltäytynyt rahasta mitä on tarjottu. En ole millään tavalla ostettavissa. Joten en tiedä heidän sielunmaisemastaan.
Kyllä 40v näyttää aina yli 35-vuotiaalta, vaikka oisit yhtä siro ja pieni kuin ballerina. Kyllä se naama sen aina paljastaa. Oma 42v tuttu kuvittelee lyhyen pituutensa takia näyttävänsä nuoremmalta, mutta kyllä ne rypyt sen iän paljastaa. Ja miksi edes pitäisi näyttää ikäistään nuoremmalta? Nuoruus on yliarvostettua.
T. 20-vuotias itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
mies52v
mies52v
mies52v
mies52v
Minä olen kieltäytynyt rahasta mitä on tarjottu. En ole millään tavalla ostettavissa. Joten en tiedä heidän sielunmaisemastaan.
Kaunista kun harrastat laupeutta lähimmäisiäsi kohtaa. Peukku pystöön tästä
mies52v
Helsingissä on todellä sisäänlämpiävä yöelämä toisin kuin esim Kuopiossa ja Jyväskylässä. Kävin täällä baarissa jokusen kerran. Tylsää oli. Ihmiset halusivat pysytellä omissa klikeissään. Ihmettelen miksi eivät järjestä kotibileitä, jos haluavat olla keskenään. Muissa kaupungeissa (ja maissa) ihmiset ovat avoimempia. En ymmärrä tätä nurkkakuntaisuutta. Sooo booring!
Kokeilin sittemmin tinderiä. Seuraa löytyi helposti, mutta kenelläkään ei ollut samanlaisia kiinnostuksenkohteita. Yritin seurustella jokusen insinöörin kanssa. Ei siitä mitään tullut. Nyt sinkkuna jo reilun vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 40v näyttää aina yli 35-vuotiaalta, vaikka oisit yhtä siro ja pieni kuin ballerina. Kyllä se naama sen aina paljastaa. Oma 42v tuttu kuvittelee lyhyen pituutensa takia näyttävänsä nuoremmalta, mutta kyllä ne rypyt sen iän paljastaa. Ja miksi edes pitäisi näyttää ikäistään nuoremmalta? Nuoruus on yliarvostettua.
T. 20-vuotias itse.
Objektiivisuuden multihuipentuma: Nuoruus on yliarvostettua. T. Nuori
Vierailija kirjoitti:
Niin nykyaikana voi miehet jakaa karkeasti kahteen lokeroon. Ensimmäiset ovat juuri noita kohtaamiasi töttöröömiehiä, jotka lähestyvät tuolla tavalla. Toisesta lokerosta löytyy kunnon miehiä, jotka eivät lähesty ketään koskaan. Näitäkin oli varmasti tupa täynnä, mutta et noteerannut niitä, koska he eivät pitäneet itsestään meteliä.
Korjaus: nykyaikana (tai aina) on miehiä jotka käyttäytyy noi ja loput jotka haluaisivat käyttäytyä noin.
Onko edes olemassa av-mammaa, joka EI OLISI ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Onko edes olemassa av-mammaa, joka EI OLISI ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen? 🤣
Ei.
Mutta sama koskee av-pappaa....
Ja mammaa ja pappaa av:n ulkopuolella.
Ei Tampereella ole hyviä baareja edes 30 vuotiaille. Välillä tulee vahingossa lähdettyä, 8/10 on tylsiä ja huonoja iltoja. Lähinnä teinejä, juoppoja ja alamaailman jengiä.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on todellä sisäänlämpiävä yöelämä toisin kuin esim Kuopiossa ja Jyväskylässä. Kävin täällä baarissa jokusen kerran. Tylsää oli. Ihmiset halusivat pysytellä omissa klikeissään. Ihmettelen miksi eivät järjestä kotibileitä, jos haluavat olla keskenään. Muissa kaupungeissa (ja maissa) ihmiset ovat avoimempia. En ymmärrä tätä nurkkakuntaisuutta. Sooo booring!
Kokeilin sittemmin tinderiä. Seuraa löytyi helposti, mutta kenelläkään ei ollut samanlaisia kiinnostuksenkohteita. Yritin seurustella jokusen insinöörin kanssa. Ei siitä mitään tullut. Nyt sinkkuna jo reilun vuoden.
Toista oli silloin kun Lostari oli vielä hengissä! Aina sattui ja tapahtui, aina löytyi jatkoille lähtijöitä, paras baari missä olen koskaan ollut. Mutta nykyään ei ole mitään.
Tampereen Yo.talo oli myös kova aikoinaan.
Nykyään käytetään niin paljon huumeita, että sekopäätouhusta tulee uusi normaali.
Tamperelaiset miehet ovat juntteja. SIeltä ei kannata miestä katella..
Arvoliberalismi on meidän suurin rikkautemme!
Ensin hylättiin kristinusko ja sen moraali. Sitten avioliittoinstituutio. Tai on se edelleen nimellisesti olemassa, mutta sillä ei ole juuri mitään tekemistä perinteisen avioliiton kanssa. Nykyinen avioliitto on vain jonkinlainen riitti jolla virallistetaan minun ihastukseni, sekä taloudellinen sopimus, josta voi kävellä pois heti kun ei huvita ja viedä puolet toisen omaisuudesta. Eli jotain, mitä yhä suurempi osa ihmisistä alkaa pitää lähinnä tarpeettomana taloudellisena riskinä.
Nykyään avioliitto on monille ihmisille vähäisempi asia kuin matkapuhelinliittymäsopimus, ja kestoltaankin lyhytikäisempi. Oma hammaslääkärisuhde on paljon pitkäikäisempi ja varmaan paikoin luottamuksellisempikin kuin avioliitto.
Eikä seksikään ole enää millään lailla sidottu avioliittoon. Seksiä on ilman avioliittoa ja avioliittoa ilman seksiä. Ja seksiä on nykyään ilman parisuhdettakin. Ja kenen kanssa tahansa.
Kaikki raja-aidat on kaadettu. Ompa meillä oikein valtiovallan siunauksella lähdetty norminpurkuutalkoisiin.
Joo, se on juuri tällaista ja menee pahemmaksi. Me mennään suuntaan jossa jokainen panee minkä kerkiää, mutta kukaan ei sitoudu toiseen, ainakaan kuin niin kauaksi kun on kivaa. Rakkaus on nykyään sitä että minä lainaan sinulle sateenvarjoni, mutta otan sen takaisin heti kun alkaa sataa.
Siis tätä se on ja pahemmaksi tulee menemään. Sillä kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ensin 60-luvun seksuaalinen vallankumous, sitten feminismin nousu, avoliittojen yleistyminen, ilman isää kasvavat pojat, friends with benefits, ja nyt jokatorstainen polyamoriatäräys kaikilla Ylen kanavilla.
Pointti: Tämä nykytila on pitkän kehityksen summa. Tottakai se on juuri tällaista. Konservatiivit varoittivat jo silloin 60-luvulla että tällaiseksi se menee, mutta heitä ei kuunneltu. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Jokainen yhteiskunnassa vaikuttava voima aiheuttaa vastareaktion, kuten lampeen heitetty kivi saa veden liikkumaan.
Tuota se on nykyään. Joko känninen toikkaroija tai seksiä hakeva moukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
mies52v
mies52v
mies52v
mies52v
Kaunista kun harrastat laupeutta lähimmäisiäsi kohtaa. Peukku pystöön tästä
mies52v
Uskomatonta kunnioituksen puutetta sinulta. Vaikka kaikki sinun naisesi olisikin olleet ja on tulevaisuudessa lutkia, niin sitten on meitä jotka ei ole ostettavissa eikä todellakaan lähde maksua ehdottaneen hyypiön matkaan. Turha ihmetellä jos et löydä älykästä naista, he liikkuvat ihan muissa sarjoissa kuin maksulliset lumput.
Just olin tulossa samaa sanomaan ja ainoastaan ap:n kertoma todistaa sen. Tuo miesten käytös. Jos miehet ovat aidosti vaikutusta tekemässä, eivät kehtaa sikailla noin. Tuota tapahtuu oikeastaan pääosin vain nuorille naisille (joita ei arvosteta) vanhempien miesten toimesta tai sitten jo vähän vanhemmille (joita ei arvosteta). Ei ns. mitään menetettävää, sama yrittää puolihuolimattomasti.
-itse kummatkin, ja sen hyvän n. 20-30 v. välivaiheen kokeneena.