Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä yöelämästä - onko tämä oikeasti nykyään tällaista?! (Miten sinkut koskaan löytää ketään?!)

Vierailija
26.07.2020 |

Olen toista vuotta yksin, puolisoni ja lasteni isä menehtyi kaksi vuotta sitten. Lähdin ensimmäistä kertaa tänä viikonloppuna yöelämään ystävien kanssa. Olen 43-vuotias, mutta ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen (jos sillä nyt tässä mitään merkitystä on). Iäkseni luullaan usein 30v. Olimme useassa eri paikassa illan aikana, terasseilla ja sitten yökerhossa (Tampereella).

En ole etsimässä uutta miestä, enkä haku päällä liikkeellä, mutta baarielämä tyrmistytti siitä huolimatta. Ei silloin omina nuoruuden sinkkuaikoina tällaista ollut! Miehet lähestyivät meitä joko aivan töttöröö kännissä (tai aineissa?) tai sitten hieman skarpimmin - seksiä ehdottaen! Todella suoraa; voitaisko me panna. Onko tämä jotenkin yleistä nykyään? Muistan, että tuollaista saattoi joskus parikymppisenä kohdata ehkä ruotsinlaivalla, mutta ei koskaan muualla. Ja mainittakoon, että pukeutumisemme oli hyvinkin säädyllistä - ei tissitoppeja tai hotpantseja :D

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa nyky maailmaan

mies52v

No nyt en ihmettele sitä toista ketjua työpaikka ym.ahdistelusta tai ahdistelusta yleensä. Jos yo.on 52v äijän käsitys hyvästä isku repliikistä niin onnea loppu elämään.

Akka60v

Kuule mummo, tuota se vain nykyään on. Käys kokeilemassa. Voit saada sinäkin seuraa. Tinder vaan soimaan.

Sitäpaitsi tuo ei ollut millään tavalla minuun liittyvä asia..vain totuus. Nykynuoriso vetelee kavereitaan aivan surutta.

mies52v

N42v vahvistaa näkemyksen. Tuota se on.

Vierailija
22/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika suorassa kysymyksessä?

Mikäli olet ostamassa jotain niin toki voit kysyä, muuten idioottimaista.

Ei ole ihme, jos kumppania ei löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nykyaikana voi miehet jakaa karkeasti kahteen lokeroon. Ensimmäiset ovat juuri noita kohtaamiasi töttöröömiehiä, jotka lähestyvät tuolla tavalla. Toisesta lokerosta löytyy kunnon miehiä, jotka eivät lähesty ketään koskaan. Näitäkin oli varmasti tupa täynnä, mutta et noteerannut niitä, koska he eivät pitäneet itsestään meteliä.

Se on juurikin näin!

Vierailija
24/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kans paikallisena tietää, en ole kovin pitkään asunut vielä täällä ja jotenkin olen aina erehtynyt menemään vain muutamaan paikkaan ja niissä toisessa on ainakin liikaa teinejä.

m40

Vierailija
25/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kans paikallisena tietää, en ole kovin pitkään asunut vielä täällä ja jotenkin olen aina erehtynyt menemään vain muutamaan paikkaan ja niissä toisessa on ainakin liikaa teinejä.

m40

siis tampereesta puhun.

Vierailija
26/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

No nyt en ihmettele sitä toista ketjua työpaikka ym.ahdistelusta tai ahdistelusta yleensä. Jos yo.on 52v äijän käsitys hyvästä isku repliikistä niin onnea loppu elämään.

Akka60v

Kuule mummo, tuota se vain nykyään on. Käys kokeilemassa. Voit saada sinäkin seuraa. Tinder vaan soimaan.

Sitäpaitsi tuo ei ollut millään tavalla minuun liittyvä asia..vain totuus. Nykynuoriso vetelee kavereitaan aivan surutta.

mies52v

Niinpä. Ei mitään järkeä. Ajanpäälle kaikki ovat onnettomia.

mies52v

Vierailija
27/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutte nyt sieltä tänne Helsinkiin, niin miehetkin fiksunee silmissä.

Vierailija
28/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Akka60v

mies52v

Onko jäänyt huomaamatta, että itse olet pappaikäinen 🙄

-ohis

Vierailija
29/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, olen ikäisesi tamperelainen nainen ja juuri suunnittelemassa että lähtisin pitkästä aikaa tässä joku vkoloppu baariin ja yökerhoon.... mutta olen kanssa hieman skeptinen tamperelaisten miesten suhteen. Joko ne eivät lähesty ollenkaan tai sitten tulee jotain noin tökeröä.

Missä yökerhossa olitte? Ajattelin itse Dorista jos siellä olisi fiksumpaa porukkaa.

N45

No joo, olen pahoillani, tämmöistä se oli.

Kävimme useilla terasseilla ja sitten Ilonassa sekä Ihkussa.

No mä jotenkin vaistomaisesti välttelen juuri tuota Ilonaa ja Ihkua, eikös ne ole aikamoisia teinimestoja? Kyllä paikkakin voi vaikuttaa miten miehet töksäyttelee, ei musta Doriksessa ole noin tökeröä ollut koskaan. Mutta joo, enpä oo käynyt aikoihin. Pahalta kuulostaa jos jo terassaillakin ollut tuota.

Tamperelaisilla miehillä ei ole kyllä kovin hyvä maine. Yksikin nuori tyttö sanoi että ovat jotenkin niin... "omahyväisiä".

N45

Vierailija
30/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, mimä menen baariin, tilaan juoman ja juttelen baarimikon kanssa jotain, ellei hän ole liian kiireinen. Juon 2-3 juomaa pöydässä istuen.

Lähden kotiin.

Sellsinen minun kokemukseni nykyajan yöelämästä.

Vierailija
31/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m40

Mä välttäisin kyllä Ilonaa ja Ihkua.... joku Doris, Jack the Rooster, Klubi tai Olympia voisivat olla parhaita vaihtoehtoja.

N45

Vierailija
32/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Akka60v

mies52v

mies52v

Ei ole pakko tavata ihmisiä. Vapaaehtoisesti hankittu onnettomuus.

Vierailija
33/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Akka60v

mies52v

Onko jäänyt huomaamatta, että itse olet pappaikäinen 🙄

-ohis

Niin ? Mummu ja pappa. Mitä siinä on..

mies52v

Vierailija
34/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Akka60v

mies52v

mies52v

Järvi kyllä kuluu, että tiedoksi sinne

mies52v

Vierailija
35/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Akka60v

mies52v

mies52v

mies52v

Sen voi täyttää vaikka hiekalla ja rakentaa päälle parkkipaikan minun puolestani.

Vierailija
36/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Akka60v

mies52v

mies52v

mies52v

Sen voi täyttää vaikka hiekalla ja rakentaa päälle parkkipaikan minun puolestani.

No älä nyt leikistä suutu. Tämän helpompaa kuin suomessa ei naisen saanti ole edes thaikuissa ns. normaalille miehelle. Se, että löytääkö fiksun onkin sitten aivan eri juttu.

mies52v

Vierailija
37/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä oli 20 vuotta sitten ja on edelleen. Pelkkää panemiseuran hakemista. Ei kiinnostanut silloin, eikä kiinnosta nyt :D

Vierailija
38/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Akka60v

mies52v

mies52v

mies52v

No älä nyt leikistä suutu. Tämän helpompaa kuin suomessa ei naisen saanti ole edes thaikuissa ns. normaalille miehelle. Se, että löytääkö fiksun onkin sitten aivan eri juttu.

mies52v

Jos nainen lähtee hakemaan seksiä niin on jotenkin käsittämätöntä, että miehet ei tajua silloin naisen haluavan seksiä. Kun löydät seksiä hakemaan lähteneen naisen, niin sen saaminen sänkyyn ei ole mitenkään yllätys. Kyllä se lähtee jos et ole aivan vastenmielinen. Jos olet. Se panee illan päätteeksi jotain muuta.

Vierailija
39/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enää olemassa 40-50-vuotiaita miehiä ketä kiinnostaisi seurustelu, tai vain yhden naisen kanssa oleminen?

Kannattaako sinkun 40-vuotiaan naisen edes vaivautua yöelämään, jos ei ole kiinnostunut yhden illan panoista?

Vierailija
40/61 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika suorassa kysymyksessä?

Eikö se ole hieman outoa ja tungettelevaa? Itse koen sellaisen lähes ahdisteluna saati alentavana. 

Olet ilmeisesti jotenkin seksuaalisesti rajoittunut / estoinen. Siihen vastataan joko kyllä tai ei. Ei se sen kummempaa ole. Sehän on vaan seksiä.

Minä en ole kumpaakaan, päin vastoin. Mutta silti pidän noin lähestyvää miestä kuvottavana.

Eri