Terveisiä yöelämästä - onko tämä oikeasti nykyään tällaista?! (Miten sinkut koskaan löytää ketään?!)
Olen toista vuotta yksin, puolisoni ja lasteni isä menehtyi kaksi vuotta sitten. Lähdin ensimmäistä kertaa tänä viikonloppuna yöelämään ystävien kanssa. Olen 43-vuotias, mutta ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen (jos sillä nyt tässä mitään merkitystä on). Iäkseni luullaan usein 30v. Olimme useassa eri paikassa illan aikana, terasseilla ja sitten yökerhossa (Tampereella).
En ole etsimässä uutta miestä, enkä haku päällä liikkeellä, mutta baarielämä tyrmistytti siitä huolimatta. Ei silloin omina nuoruuden sinkkuaikoina tällaista ollut! Miehet lähestyivät meitä joko aivan töttöröö kännissä (tai aineissa?) tai sitten hieman skarpimmin - seksiä ehdottaen! Todella suoraa; voitaisko me panna. Onko tämä jotenkin yleistä nykyään? Muistan, että tuollaista saattoi joskus parikymppisenä kohdata ehkä ruotsinlaivalla, mutta ei koskaan muualla. Ja mainittakoon, että pukeutumisemme oli hyvinkin säädyllistä - ei tissitoppeja tai hotpantseja :D
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika suorassa kysymyksessä?
Eikö se ole hieman outoa ja tungettelevaa? Itse koen sellaisen lähes ahdisteluna saati alentavana.
E tiedä. Olen itse ikäisesi mies mutta en ole koskaan tajunnut koko yöelämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hieman outoa ja tungettelevaa? Itse koen sellaisen lähes ahdisteluna saati alentavana.
Olet ilmeisesti jotenkin seksuaalisesti rajoittunut / estoinen. Siihen vastataan joko kyllä tai ei. Ei se sen kummempaa ole. Sehän on vaan seksiä.
Niin nykyaikana voi miehet jakaa karkeasti kahteen lokeroon. Ensimmäiset ovat juuri noita kohtaamiasi töttöröömiehiä, jotka lähestyvät tuolla tavalla. Toisesta lokerosta löytyy kunnon miehiä, jotka eivät lähesty ketään koskaan. Näitäkin oli varmasti tupa täynnä, mutta et noteerannut niitä, koska he eivät pitäneet itsestään meteliä.
Törkeää käytöstä miehiltä. Erittäin törkeää.Mutta yhtä törkeää se on monilta naisilta. Ensimmäinen kysymys joka minulta kysytään baarissa on paljonko on palkka ja paljonko minulla on rahaa lompakossa. Olem loukkaantunut. Mitä se adia tuntemattomille kuuluu.
Mies 24v
Tinderistä ne naiset nykyään hankitaan. En koskaan enää edes yritä pokata basrissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miehethän ehdottaa suoraan, koska se toimii riittävän isoon osaan naisista. Jos kukaan nainen ei lähtisi mukaan suoralla rhdotuksella, niitä ei tehtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa nyky maailmaan
mies52v
No nyt en ihmettele sitä toista ketjua työpaikka ym.ahdistelusta tai ahdistelusta yleensä. Jos yo.on 52v äijän käsitys hyvästä isku repliikistä niin onnea loppu elämään.
Akka60v
Voi ei, olen ikäisesi tamperelainen nainen ja juuri suunnittelemassa että lähtisin pitkästä aikaa tässä joku vkoloppu baariin ja yökerhoon.... mutta olen kanssa hieman skeptinen tamperelaisten miesten suhteen. Joko ne eivät lähesty ollenkaan tai sitten tulee jotain noin tökeröä.
Missä yökerhossa olitte? Ajattelin itse Dorista jos siellä olisi fiksumpaa porukkaa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa nyky maailmaan
mies52v
No nyt en ihmettele sitä toista ketjua työpaikka ym.ahdistelusta tai ahdistelusta yleensä. Jos yo.on 52v äijän käsitys hyvästä isku repliikistä niin onnea loppu elämään.
Akka60v
Kuule mummo, tuota se vain nykyään on. Käys kokeilemassa. Voit saada sinäkin seuraa. Tinder vaan soimaan.
Sitäpaitsi tuo ei ollut millään tavalla minuun liittyvä asia..vain totuus. Nykynuoriso vetelee kavereitaan aivan surutta.
mies52v
Vähemmän hienot lähestymiset voi kääntää voimavaraksi; ne ovat todisteita siitä, että monikin on kiinnostunut. Niitä voi käyttää ponnahduslautana omiin yrityksiin.
Vierailija kirjoitti:
Iäkseni luullaan usein 30v
-Ei luulla.
Ne känniörveltäjät yrittävät alkuun houkutella mukaan sanomalla, että oot kolkyt, et voi olla nelkyt. Mutta ei nekään luule, vaan tietosesti yrittävät muka kehua.
Missä Tampereella voi yleensä yli nelikymppiset käydä?
Sanokaa hyviä paikkoja, baareja ja tanssipaikkoja?
N47
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, olen ikäisesi tamperelainen nainen ja juuri suunnittelemassa että lähtisin pitkästä aikaa tässä joku vkoloppu baariin ja yökerhoon.... mutta olen kanssa hieman skeptinen tamperelaisten miesten suhteen. Joko ne eivät lähesty ollenkaan tai sitten tulee jotain noin tökeröä.
Missä yökerhossa olitte? Ajattelin itse Dorista jos siellä olisi fiksumpaa porukkaa.
N45
No joo, olen pahoillani, tämmöistä se oli.
Kävimme useilla terasseilla ja sitten Ilonassa sekä Ihkussa.