Tuntemattomasta numerosta tulee läähätys soittoja
Miten saan selville soittajan, ottaa päähän kun varmasti on joku tuttu runkkarimies.
Kommentit (28)
Joku möreä-ääninen Jorma ottaa luurin ja "Heihei, mitä kuuluu, mitä sulla on päällä, arvaa mitä mulla, tykkääks punasista kumisaappaista".
Mulle tuli nuorena tuon tyylisiä puheluita. Pojat jakelivat numeroita muille ihan häiriköinti mielessä ja itsekin soittelivat tuollaisia puheluita. Oltiin juuri ja juuri täysi-ikäisiä. Yritin olla vastaamatta, mutta häiriköinti puhelut jatkuivat. Aloin sitten laittamaan aina viestiä näille "Hei valitettavasti en ole tällä hetkellä tavoitettavissa. Palaan töihin 26.07.2020" tms. Puhelut loppuivat.
Linjapuhelinaikaan oli hyvä jättää häirikkösoitoissa puhelin auki pitkäksi aikaa, ei pystynyt soittaja silloin soittamaan mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Lähes jokaisessa puhelimessa voi estää tietyn numeron. Älä vastaa tuntemattomiin numeroihin.
Mutta jos soittaja on estänyt numeronsa näkymisen, niin sitäpä on huono estää.
Telkkari päälle, joku AlfaTV tai TV7 tai vastaava kanava päälle, volymea vähän isommalle ja jätetään puhelin yksinään telkkarin viereen. Tai radiosta joku hengellinen kanava.
Mun mies karjaisi puhelimeen pari valittua sanaa. Loppui puhelu lyhyeen.
Millaista läähätystä? Ai niin kuin koiran?