Tuntemattomasta numerosta tulee läähätys soittoja
Miten saan selville soittajan, ottaa päähän kun varmasti on joku tuttu runkkarimies.
Kommentit (28)
Sano seuraavalla kerralla sinne puheluun että läähätyspuhelut meni pois muodista jo 90-luvun alkuvuosina.
Vierailija kirjoitti:
Sano seuraavalla kerralla sinne puheluun että läähätyspuhelut meni pois muodista jo 90-luvun alkuvuosina.
Ja että dickpicit on tätä päivää.
Voihan tuon poliisille ilmoittaa.
Itse laittaisin puhelimen jonkun rasittavan melulähteen viereen heti kun läähätystä alkaa kuulua. Tyyppi on kuuloke korvalla.
Läähätys soittoja, mutta runkkarimies. Miten voi yhdyssanatietämys noin vaihdella?
Tee rikosilmoitus kotirauhan rikkomisesta. Numeron jäljitys.
Estä se tai hanki puhelin josta voi estää. Vaihda numero ja salaiseksi.
Mä se olen. Mua kiihottaa sun läskis, selluliittis ja suonikohjus.
Tartuinko trooliin? kirjoitti:
Läähätys soittoja, mutta runkkarimies. Miten voi yhdyssanatietämys noin vaihdella?
Nuo jonnet ovat labiileja.
Lähes jokaisessa puhelimessa voi estää tietyn numeron. Älä vastaa tuntemattomiin numeroihin.
Sumusireenipurkki (siis sellanen lätkämatsissa käytettävä) puhelimen viereen, ja kun puhelu tulee ja läähätys alkaa, vedät kunnon 200 desibelin töräyksen sinne luuriin. Ei takuulla soita uudestaan.
Leila Koo kirjoitti:
Voihan tuon poliisille ilmoittaa.
Itse laittaisin puhelimen jonkun rasittavan melulähteen viereen heti kun läähätystä alkaa kuulua. Tyyppi on kuuloke korvalla.
Kaiutin päälle, että kaikki työkaverit kuulevat ja voivat kommentoida. Läähättäjät pelkäävät naisjoukkoja.
Joku saattaa jopa tunnistaa läähättäjän 😂 "Meidän Jonne, stna!"
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä edes kuullut moisesta? Oliko joskus muotia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä edes kuullut moisesta? Oliko joskus muotia?
No ei se nyt varsinaisesti muotia ollut mutta se oli 80-luvun dickpic kun puhelimella ei voinut vielä kuvia lähettää. Tosin suurin osa läähätyspuheluista ei ollut mitään varsinaista ahdistelua vaan pikemminkin pilapuheluita jollekin tutulle. Toki oikeita perverssejäkin oli jotka niitä soitteli.
Mistä AP tiedät, että soittaja on mies?
Vastaa, laita puhelin pöydälle, kattila puhelimen päälle väärinpäin ja ala hakkaamaan kattilaa jollain kapulalla. Ei soita enää.
Koiran läähätystä vastaukseksi