Onko minulla nuori äiti ikäisekseni?
Kommentit (40)
Tilastollisesti katsottuna kyllä, muuten ei. Olihan äitisi jo 20 eikä esim. teini syntyessäsi.
No äitisi on saanut sinut nähtävästi siis 20v ikäisenä. Eli onhan hän ollut suht nuori äiti ja nuorena pysyy aina suhteessa ikääsi olitte sitten vaikka 60v ja 80v tai 10v ja 30v.
Oma äitini sai minut ollessaan 17, joten en osaa pitää 20-vuotiaana äidiksi tullut erityisen nuorena.
Typerä kysymys, vai eikö äitisi ymmärrä että on sinun äitisi eikä päinvastoin
Luojan kiitos minulla ei ole tässä 16v teiniä angstaamassa. N36
Vierailija kirjoitti:
Toi on aika loukkaavaa vielä ku voisit olla äitini. Et vaikuta kovinkaan kypsältä.
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on aika loukkaavaa vielä ku voisit olla äitini. Et vaikuta kovinkaan kypsältä.
Miksi sinua loukkaa se, että ventovieras ihminen ei halua lapsia?
Jos sanotaan , että on nuori ikäisekseen, onko se silloin nuorekas...36 vuotiasko vanhus :D
Vierailija kirjoitti:
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole loukkaava vaan sanoa että olen joku angstaava teini
No on se aika nuori, en minä ainakaan saman ikäisenä osaisi kuvitella itseäni 16-vuotiaan isäksi.
m36
Vierailija kirjoitti:
No on se aika nuori, en minä ainakaan saman ikäisenä osaisi kuvitella itseäni 16-vuotiaan isäksi.
m36
Mun isä onki 40
Seurattuani näitä sun uteluitasi nyt eilisestä alkaen olen tullut siihen tulokseen, että olet joko sekopää, vanhempasi ovat kasvattaneet sinut kellariin lukittuna, olet trolli, tai ikäiseksesi hyvin epäkypsä ja lapsellinen.
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa puhuttu sinusta sanaakaan. Puhuttiin ihan yleisesti agstaavasta teinistä. 16-vuotias on teini angtasi hän tai ei.
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollailu av:lla onkin tosi kypsää :D
Vierailija kirjoitti:
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa puhuttu sinusta sanaakaan. Puhuttiin ihan yleisesti agstaavasta teinistä. 16-vuotias on teini angtasi hän tai ei.
No kyllähän tuossa viitattiin minuun
Miten niin