Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen kävelykadulla vastaan tuleva nainen katsoi minua silmiin pitkään, sitten eteen päin ja lopuksi vielä katsoi minua uudestaan silmiin

Vierailija
05.03.2023 |

En kuitenkaan tehnyt minkäänlaista aloitteen häivääkään, vaikka nainen oli kaunis ja kasvoiltaan juuri minun ulkonäkömieltymysteni mukainen. Miksi meistä miehistä on tullut tällaisia vässyköitä?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia välttelen katsomasta miehiä päin edes. Kuvittelevat että olen kiinnostunut jonkun katseen perusteella ja tulevat juttelemaan.

Vierailija
2/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia välttelen katsomasta miehiä päin edes. Kuvittelevat että olen kiinnostunut jonkun katseen perusteella ja tulevat juttelemaan.

Etkö tykkää jutella ihmisten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Vierailija
4/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyaikana kannata enää langeta noihin naisten flirtti metkuihin, koska naiset on suojattu nykyään niin hyvin, että miehn pitää olla todella huolellinen jos aikoo peniksen sisään työntää, jottei joudu ongelmiin jälkikäteen.

Vierailija
5/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit kun kiinnostuit miehestäsi?

Vierailija
6/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kysyny, että mitäs mulkkaat.

Vierailija
7/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Tykkäät kuitenkin sentään katsella?

Vierailija
8/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 🥴 Ja jos olet perusmukava oot vähintään rakastunut limanuljaskaan.

Vierailija
9/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse tai hymy ei ole merkki edelleenkään mistään kiinnostuksesta, tai toiveesta aloittaa keskustelu.

Kiinnostusta osoitetaan sitten muilla tavoin.

Vierailija
10/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla rankka elämä. Varmaan hirveen monta olis kimpussa, jos antautuisit katsomaan toisia ihmisiä päin. Joo et sä voi riskerata. Suomi on tunnettu just siitä, et miehet koko ajan lähestyy ja tulee juttelemaan. On se rankkaa kun on niin tavoiteltu.

11/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutat erehdyttävästi jotain hänen tuttuaan.

Vierailija
12/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä oikeesti jaksa. Etkö ymmärrä mikä myötähäpeä aina tulee muille, kun päästät tällaista suustasi? Ihan oikeesti, aikuinen ihminen. Itsesi sinä nolaat. Ei sinun kimpussa kukaan juokse koko ajan, vaikka niin luuletkin.

Vierailija
13/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi huomiota, saanut huomiota mielestään liian vähän. Ei se sinua halunnut. Naiset on huomiohooria. Niiden itsetunto riippuu täysin miesten jakamasta huomiosta. Monilla nainen pitää "kavereina" b-orbiittereita tätä varten.

Vierailija
14/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä oikeesti jaksa. Etkö ymmärrä mikä myötähäpeä aina tulee muille, kun päästät tällaista suustasi? Ihan oikeesti, aikuinen ihminen. Itsesi sinä nolaat. Ei sinun kimpussa kukaan juokse koko ajan, vaikka niin luuletkin.

Voi vanhaapiikaa.

Vierailija
15/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katse tai hymy ei ole merkki edelleenkään mistään kiinnostuksesta, tai toiveesta aloittaa keskustelu.

Suomalaiselle naiselle jopa seksi on tuntemattoman kanssa sama kuin kättelisi. Ei merkitse mitään.

Vierailija
16/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa anekdootin viime torstailta. Olin ystäväni kanssa syömässä lounasbuffassa ja näin santsireissulla miehen, joka oli aivan ilmetty kamalin eksäni kymmenen vuoden takaa. Jäädyin hetkeksi toljottamaan säikähtäneen pöllön katseella, kun tämä eksäni on aina julkisilla paikoilla törmätessämme ruvennut seuraamaan minua ja aiheuttanut jonkinlaisen kohtauksen. Noh, myöhemmin miehen äänestä tunnistin että hän ei ole eksäni, mutta selkeästi hän huomasi katseeni kun alkoi tuijottelemaan takaisin ja naureskelemaan liioitellun kovaäänisesti kavereidensa kanssa. Onneksi ei kuitenkaan tullut jutulle.

Aina saatu huomio ei ole hyvää huomiota.

Vierailija
17/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyaikana kannata enää langeta noihin naisten flirtti metkuihin, koska naiset on suojattu nykyään niin hyvin, että miehn pitää olla todella huolellinen jos aikoo peniksen sisään työntää, jottei joudu ongelmiin jälkikäteen.

miten niin? Vai oletko katkera 6 kymppinen jonka nuoruudessa naisia sai käpälöidä, arvostella ulkonäköä, ja semir-ta ilman seuraamuksia? Toivottavasti et ja tuo oli provo

Vierailija
18/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt hankalaksi tämä nykymeininki:

Mies ei saa katsoa naista, sillä se tulkitaan ahdisteluksi ja nainen ei saa katsoa miestä, koska se katsotaan osoitukseksi mielenkiinnosta.

Vierailija
20/53 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiselle naiselle jopa seksi on tuntemattoman kanssa sama kuin kättelisi. Ei merkitse mitään.

siitä asiasta sinä käpy et tiedä yhtään mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi