Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi hauska ryhtyä hyttysfarmariksi

Vierailija
26.07.2020 |

Maailmalla tosiaan on joskus yritetty muuntaa hyttyspopulaatioita sillä lailla että ne eivät kantaisi niin paljon tauteja, siis ainakaan malariaa. Hyttysistä ei voi päästä eroon, mutta voimme kenties vaikuttaa siihen minkälaisia hyttysiä on, kuinka vaarallisia.
No, minulla tuli mieleen juuri päinvastainen idea. Hyttyspopulaatioita voitaisiin muuntaa sillä lailla että ne kantaisivat erityisen paljon tauteja. Koronaa, HIVtä, hepatiittia, ebolaa,...
Jos joku jossain päin maailmaa onnistuisi luomaan hyttyslajin joka kykenee tartuttamaan ihmisiin roppakaupalla tappavia tauteja, niin sitten jonkun pitäisi vain ryhtyä hyttysfarmariksi ja levittää niitä hyttysiä ympäri maailmaa.
Tulipahan vain mieleen.
Kunpa olisin opiskellut jonkinsortin biokemiaa tms. Usein minulla tulee vastaan tilanne jossa huomaan että jos olisin opiskellut älyttömän paljon kemiaa niin minulla olisi paremmat mahikset toteuttaa hulluja ideoitani.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 luvun alussa kauhisteltiin hetken aikaa sitä kun teroristit lähettelivät kirjeitä joissa oli vaarallisia bakteerijauheita tms. Mutta eipä tuollaisista ongelmista ole pitkään aikaan enää mitään uutisia ollut. Eivät tainneet kirjeet ihan toimia. Ehkä hyttyset toimisivat paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi