Missä parikymppiset ja kolmekymppiset edes voi tavata?
Kun näkee pariskunnan tuolla ikäerolla, ensimmäisenä herää kysymys, että missä he ovat tavanneet. Ehkä se kolmekymppinen on hengaillut niissä teinipaikoissa?
Kommentit (23)
Parikymppisen ja kolmekymppisen välille ei voi syntyä mitään seksisuhdetta syvempää. Ellei se kolmekymppinen ole TODELLA lapsellinen.
Ei kaikki kaksikymppiset pyöri missään teinipaikoissa! Voi jeesus sun kanssas ikis! Minä en jaksanut edes 18 vuotiaana pyöriä teinipaikoissa, käytiin joskus ystävättären kanssa, ja todettiin että siellä oli niin lapsellista porukkaa, jotain 16 vuotiaita, ei kiinnostanut pätkääkään. Meillä molemmilla oli itseämme huomattavasti vanhemmat avopuolisot jo silloin, ikäeroa reilusti yli 10 vuotta. Ei kaikki ihmiset ole samasta muotista. Mun 18 vuotias tytär ei käy missään baareissa, ainoat teinipaikat on jotain seurakunnan paikkoja joissa käy :) Voisi hyvin tavata kolmekymppisen miehen jopa seurakunnan tilaisuuksissa tai sitten ihan jossain normaalissa elämässä, vaikka kaupan kassajonossa. Ja kyllähän ihmiset tapaa netissäkin.
Vaikka yliopistolla, siellä on monen ikäistä.
Mutta jos on kyse ap:n tyttärestä, niin hän ei tietenkään ole yliopistolla, koska on liian lapsellinen sinne (= äiti estää hakuprosessin kunnes tytär on 25).
Opiskelupaikassa, työpaikassa, harrastusporukassa, keikalla tai muussa tapahtumassa, netissä, tuttujen kautta (esim. juhlissa)...
Luultavasti kaikkialla muualla kuin teinipaikoissa. Tuollaiset naiset ovat ikäistään kypsempiä ainakin pinnallisesti. Eivät ehkä edes kulje kapakoissa. Lisäksi naiset noissa suhteissa sen aloitteen tekevät - harva normaali aikuinen mies piirittää nuorempiaan.
Meillä kaveripiirissä on 18-35 vuotiaita, ja eri elämäntilanteista tehdään paljon vaihtelevalla porukalla, voidaan käydä pubissa, ihan baarissa tai pelata porukalla, käydä elokuvissa, kokata... Me löydettiin miehen kanssa toisemme ihan kaveripiirin yhteisitä jutuista, kun olin 22 ja mies juuri täyttänyt 30. Kaveripiirissä ei tosin (ainakaan vielä) ole muita pareja, joilla olisi tällainen ikäero, mutta "vanhin" kavereista on 35 v mies, jolla juuri loppui suhde 18 -vuotiaaseen likkaan. Tosin tuota suhdetta jo hieman ihmeteltiin itsekin, mitä se likka näki tässä miehessä, mutta kyseessä olikin kyllä reilusti ikäänsä teinimpi mies...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 12:31"]
Luultavasti kaikkialla muualla kuin teinipaikoissa. Tuollaiset naiset ovat ikäistään kypsempiä ainakin pinnallisesti. Eivät ehkä edes kulje kapakoissa. Lisäksi naiset noissa suhteissa sen aloitteen tekevät - harva normaali aikuinen mies piirittää nuorempiaan.
[/quote]Parikymppinen on aikuinen. Millä perusteella on epänormaalia, että kolmekymppinen tekee aloitteen?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 12:34"]
[/quote]Parikymppinen on aikuinen. Millä perusteella on epänormaalia, että kolmekymppinen tekee aloitteen?
[/quote]
Sillä perusteella että eivät he katsele sillä silmällä noin paljon nuorempia. Jos nuorempi nainen kuitenkin osoittaa olevansa kiinnostunut, saattaa miehenkin kiinnostus herätä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 12:34"]
[/quote]
Sillä perusteella että eivät he katsele sillä silmällä noin paljon nuorempia. Jos nuorempi nainen kuitenkin osoittaa olevansa kiinnostunut, saattaa miehenkin kiinnostus herätä.
[/quote]No eiköhän se parikymppinen nainen ole haluttava ihan kaiken ikäisten miesten silmissä.
Vain henkisesti sairas kolmekymppinen kiinnostuu parikymppisestä ja tekee aloitteen.
Onko nää taas elämäänsä kyllästyneitä perheen äitejä jotka pelkää että parikymppiset tytöt vie heidän miehet? -.-
Itse olen 23 ja puolisoni, lapseni isä 31 enkä koe että hän olisi henkisesti sairas. Ja ravintolasta löysin mieheni. Kyseisessä ravintolassa käy ihmisiä joiden ikä vaihtelee siinä 18-50 Välillä.
Vanhemmat miehet käy yleensä niissä 24+ paikoissa. Yksi hyväksi todettu keino päästä tällaiseen paikkaan on mennä vanhemman miehen seuralaiseksi tekeytymällä, jolloin nuoremmalta naiselta harvemmin kysytään papereita. Nuorten naisten kohdalla (etenkin hyvännäköisten) kohdalla portsarien seula toimii muutenkin huonommin..
Kysyppäs Ikis vaikka siltä eksältäsi ;)
Tapasin mieheni Stockan kellon alla. Puhuin työpuhelua ja mies seisoskeli lähelläni. Puhelun päätyttyä mies kysyi, että onko minulla hetki aikaa. Vastasin myöntävästi ja mies sanoi että tuli vain sellainen olo että oli pakko tulla juttelemaan. Menimme lasillisille ja tapailimme muutamia kertoja ennen kuin mies uskaltautui kysymään ikääni. Emme me siitä mitään ongelmaa tehneet. Mies oli tuolloin 34 ja minä 20. Aikaa tästä on kaksi vuotta.
Samassa maailmassa me kaikki kuitenkin liikumme. Juttelen viikottain esimerkiksi ratikkapysäkillä varmasti yli 70-vuotiaiden ihmisten kanssa. Ei se silti tarkoita sitä, että nämä iäkkäämmät ihmiset kävisivät teinipaikoissa tai minä veteraanimuisteloissa.
Täällä tosiaan taas itkee mammat, keiden miehet on laittaneet rouvan vaihtoon, nuorempi malli on parempi. Miehet vaihtaa autoakin uudempaan ja uudempaan. Mun kaveri tosin suosii enemmän vanhempia naisia, kaveri 22 ja sen viimeisin naisystävä oli melkein 40 fiksu nainen.
Että kyllä ne naisetkin joskus miehensä nuorempiin vaihtaa ;) Ja voi kyllä, parikymppiset kelpaa monellekin miehelle. Ette tiedäkään, kuinka monen teidän mies piilottaa sormuksen ja menee pokailemaan parikymppisiä. Ollaanhan me nyt paljon nätimpiä kuin te.
Tervehdys.
Alunperin tapasin nykyisen aviomieheni futiskentällä ja myöhemmin sitten baarissa juurikin kun olin parikymppinen ja hän 9 vuotta vanhempi. Tuttuja kun olimme jo ennestään, niin oli ihan normaalia jutella ja tapailla.
Terve palsta-aktiivi!
Olen 24v ja aloin viikko sitten seurustella 38-vuotiaan miehen kanssa.
Toivottavasti et nyt hakkeroi ja selvitä sijaintiani ja tuu ikkunan taakse raivoamaan.
Jaa, minä ja mieheni tavattiin ekan kerran kun minut vietiin hänen äidilleen hoitoon (hän oli pph). Minä olin 5v. ja mies 15v.
Rakkaus roihahti vasta reilu 15 vuotta myöhemmin kun satuttiin viemään roskiksia samaan aikaan ja koska kummallakin oli tylsää, lähdettiin iltakävelylle. Siitä se sitten lähti =)
Teinipaikoissa on uskomaton määrä kolmikymppisiä varattuja tai puolivarattuja miehiä, joilla on enemmän rahaa kuin opiskelijapojilla ja uskomattoman iso ego.