Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vanhuusko on tullut 38 vuotiaana?

Vierailija
06.08.2013 |

Kävin tänään uusimassa passini poliisiasemalla ja virkailijana oli nuori mies, joka teititteli minua. Voi että tunsin itseni vanhukseksi, vaikka olen tosiaan vasta 38. Vai olenko nuorten mielestä riittävän vanha teititeltäväksi? En mielestäni edes näytä vielä ikäiseltäni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne teitittelee kaikkia.

Vierailija
2/5 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onkos tullut vanhuus nyt av-mammaallen...♫♪

Minä ainakin asiakaspalvelutyössä teitittelin ihan kaikkia asiakkaita, myös itseäni nuorempia. Vaikka leviää murretta puhunkin, ei mun suu taivu sanomaan vieraalle "mitäs sulle saisi olla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ohjeistettu, että kaikkia omanikäisiä ja vanhempia teititellään. Teineille voi sanoa sinä, mutta vanhemmille ei.

Vierailija
4/5 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en vain ole tottunut moiseen teitittelyyn ja siksi se karahti korvaan niin kovin. Ei ole tullut käytettyä tuollaisia poliisilaitoksen palveluja viimeiseen viiteen vuoteen ja ehkä olen tällä aikaa sitten vanhentunut yli virkailijoiden iän, puuh.

ap

Vierailija
5/5 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en vain ole tottunut moiseen teitittelyyn ja siksi se karahti korvaan niin kovin. Ei ole tullut käytettyä tuollaisia poliisilaitoksen palveluja viimeiseen viiteen vuoteen ja ehkä olen tällä aikaa sitten vanhentunut yli virkailijoiden iän, puuh.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän