Helsinkiläiset, muistakaa että Uusimaa voidaan joutua jälleen sulkemaan! (Ennätykselliset ravintola jonot Helsingin yössä)
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006582741.html?ref=rss
Tuhannet nuoret etuoikeutetut kerääntyvät Helsingin täpötäysiin yökerhoihin. He eivät muista riskiryhmäläisiä ja heikoimpia.
Koronan toinen aalto tulee, kaikki kevään varotoimet tehdään tyhjiksi riekkumalla yökerhoissa. Maskeja ei pidä kukaan.
Minne Korona unohtui, etuoikeutettu?
T. Sydänsairaus kolmen pienen äiti
Kommentit (37)
Uudenmaan eristämisestä nousi ihan järjetön itku ja poru joten ei poliitikot enää siihen lähde.
Muistakaa sitten, että kun kaikki on taas kiinni ja kielletty, se ei ole "koronahysteerikkojen" syytä vaan näiden itsekkäiden idioottien, joiden mielestä on ihan ok matkustaa, bilettää ja levittää koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on, ettei ne turkulaiset tuo tänne koronaansa sieltä suomen persiistä.
Etu"oikeutetut" ovat niitä, jotka laativat täysin huuhatakin olevia tutkimuksiaan käsittämättomän isolla palkalla. Kuten NatGeo pseudo (joka viittaa edelleen jopa yliopistoihin, tosi on, vaikka ihan uskomatonta, kun koko tutkimus on tayttä valetta) Aiheuttamaan kaaosta siis saavat ihmiset syyttelemään toisiaan, kuten valloitetut Rooman provinssit aikanaan. Hajoita ja hallitse.
Ja vielä piilottamaankin mitä vahinkoja tapahtui aluksi. Menee jo ihan Neukkulan politbyrooksi, näiltä uuden maailman koronaterveysonnelan ihmisiltä.
Tinderissäkin taas jo panoparit kohtaavat ihan kuin koronaa ei olisi!
En ennen koronaa tiennyt, että Suomen talous on kapakoiden ja yökerhoissa örveltävien varassa .Luulin, että Suomi elää metsästä ja teknologia teollisuudesta. Joskus ennen vanhaan Nokiasta.
En myöskään ole tiennyt , että ulkomaan matka on pakollinen kuin peruskoulu.
Näitä em.aktiviteetteja ei ole laillista estää vaikka puolet kansasta kuolisi ruttoon.Ne ovat perusoikeuksia eli lisence to k ill.
Vierailija kirjoitti:
Osoita kommenttisi lappilaisille ja muille jotka änkesivät Ruotsiin nuuskan perässä. Miksi meitä muuten pitäisi kiinnostaa sinun sairautesi tai pentusi? Pidä itse itsesi ja jälkikasvusi sisällä jos noin pelottaa.
Olet yksin tässä maailmassa , ei ystäviä, tuttavia, työpaikkaa? Vanhemmat , isovanhemmat kuolleet ?
Mitä muistamista siinä nyt siis on? Jos suljetaan, sitten suljetaan. Ei kiinnosta muutenkaan liikkua Uudenmaan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
En ennen koronaa tiennyt, että Suomen talous on kapakoiden ja yökerhoissa örveltävien varassa .Luulin, että Suomi elää metsästä ja teknologia teollisuudesta. Joskus ennen vanhaan Nokiasta.
En myöskään ole tiennyt , että ulkomaan matka on pakollinen kuin peruskoulu.
Näitä em.aktiviteetteja ei ole laillista estää vaikka puolet kansasta kuolisi ruttoon.Ne ovat perusoikeuksia eli lisence to k ill.
Aiemmin ihmisiä ei ole pakotettu auttamaan, vaan sen on pitänyt tapahtua omasta halusta. Sinua ei ole pakotettu seimerkiksi avustamaan poliisia jonkun toisen rikosten selvittelyssä.
Nyt vaaditaan ihmisiltä lojaliteettia toista ihmisryhmää kohtaan, vaikka se lojaliteetin osoitus onkin sitten käytännössä henkisellä tasolla. Sairaanhoitajaa tehtävissään sairaalassa tai hoivakodissa ei kovinkaan paljoa auta se, käykö joku deittailemassa yökerhossa, vai ei. Noita myötiksiä, myötäilyjä vaaditaan nyt sitten pakolla, ja se alkaa muistuttaa uskontoa, joka määrittelee miten saat pukeutua, kartoo kohta, että uskonnosta ei saa erota?
Vai miten??
Toivottavasti ei ainakaan 3 viikkoon. Oon nyt maaseudulla ja kotiin pitää oäästä koneella tai junalla.
Toivottavasti suljetaan. Ja rajat laitetaan uudelleen kiinni.
Muistaako Ap tai kukaan kun oli joku aikaa sitten lehdessä juttua missä perheen pieni sai koronan.Perhe oli ollut jossain juhlissa ja siellä ei ollut kenelläkään.Perhe ei ollut paljon liikkunnut.Isä arveli ,että pikkuinen oli voinnut saada kaupan ostoskärryistä missä oli istunnut.Perheen muille ei tullut koronaa.Joten tulee siis muualtakin korona ,kun Hesan kapakoista!
Britti Gordon Ramsay jakaa keverikuvia Oulussa - onko ollut karanteenissa?
Vierailija kirjoitti:
Uudenmaan eristämisestä nousi ihan järjetön itku ja poru joten ei poliitikot enää siihen lähde.
Missä muka nousi itku ja poru? Täällä ainakaan ei kukaan valittanut kun oikeasti ei ole mitään asiaa täältä mihinkään. Päinvastoin nämä rajan yli tulijat oli tänne Uudellemaalle töihin tulijoita. Minullekin soitti silloin sukulainen, voi että kun rajat on teiltä suljettu ja blaablaablaa. Sanoin, että so what, ei vaikuta mihinkään.
Muistaakseni Turussa on ollut viime päivinä sama määrä uusia tartuntoja vaikka väkeä onkin vähemmän. Ehkä kannattaisi muistuttaa turkulaisiakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoita kommenttisi lappilaisille ja muille jotka änkesivät Ruotsiin nuuskan perässä. Miksi meitä muuten pitäisi kiinnostaa sinun sairautesi tai pentusi? Pidä itse itsesi ja jälkikasvusi sisällä jos noin pelottaa.
Olet yksin tässä maailmassa , ei ystäviä, tuttavia, työpaikkaa? Vanhemmat , isovanhemmat kuolleet ?
Olen eri, mutta juuri noin minulla on. Ei ketään. Ja olen pitänyt huolta että eristäydyn enkä vahingossakaan levitä tai saa koronaa. En käy baareissa tai matkustele.
Eikö ap lue kirjoituksia,että kyllähän ympäri suomea on ravintoloihin jonoa.Terasseilla istuu porukkaa myös.