Kolhit vahingossa jonkun toisen autoa parkkipaikalla, miten toimit?
Jätätkö heippalapun tuulilasiin vai liukenetko vaan paikalta?
Kerran kaupan parkkihallissa vaimoke työnsi kauppakärryn yhden auton takavaloon kiinni ja lamppu paskaksi. Jätettiin yhteystiedot ja korvattiin vahinkomme.
Kommentit (26)
Olen kerran vahingossa hipaissut toista autoa. Jätin tuulilasiin lapun ja yhteystietoni sekä yhteystiedot vakuutusyhtiööni.
Sinulla ei ole vaimoa. Mielikuvituksesi tuotteita koko tuuttaus taas.
Tuuli heitti oven viereisen bemarin kylkeen. Odottelin ja kohta omistaja tuli paikalle. Jätin yhteystiedot ja vakuutus hoiti asian. Korjaus n.700e
Omaa autoa kolhittiin kerran ja silminnäkijä otti rekisterin ylös jonka kanssa poliisille. Maksoi rahana korjauksen ja ei otettu vakuutusyhtiötä.
Soitan auton omistajalle ja jään odottamaan. Seuraavaksi soitetaan sitten vakuutusyhtiöön.
Vierailija kirjoitti:
Ajan pois niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
Miltä sinusta tuntuisi, jos joku tekisi samoin sinulle?
Miten niin minä kolhin? Olen keskivertoa huomattavasti paljon parempi kuljettaja.
Odottelen hetken ja jos ei omistajaa tule, jätän yhteystiedot. Näin olen tehnytkin, kun kolhaisin viereisessä parkkiruudussa olevaa autoa. Vakuutus korvasi.
Jätän tuulilasiin lapun jossa lukee "Esitän jättäväni yhteystietoni koska paikalla oli silminnäkijöitä, sori" 😁 Lähden kotiin naurua pidätellen 😂
Auto yksinkertaisesti vain liukui jyrkässä mäessä jäistä tietä alas, enkä saanut sille minkään. Vauhtia ei ollut onneksi nimeksikään, olin etsimässä parkkipaikkaa, ja auto vain liukui parkissa olevan volvon nurkkaan. Näkyviä jälkiä ei jäänyt, mutta jätin tuulilasiin yhteystietoni ja infon tapahtuneesta paperilappuun jonka laitoin muovipussiin, ettei kastu. Naapurit varmaan luulivat että lähdin jättämättä viestiä, kun kävin kotona hakemassa muovipussin. Ei koskaan kuulunut mitään yhteydenottoa. Ei harmittanut ollenkaan, vakuutuksestahan se olisi mennyt.
Minun autoni oli kolaroitu työpäiväni aikana keulasta kokonaan ruttuun. Eikä jätetty mitään viestiä. Auto oli vanha, eikä siinä tietysti mitään kaskoa ollut, niin omasta pussista meni korjaus.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole vaimoa. Mielikuvituksesi tuotteita koko tuuttaus taas.
Ei olekaan (enää). Pusuja sulle selvännäkijä 😘
Ap
Sanon "Oho" ja ajan pois. Törmään about 10 kertaa vuodessa jonkun autoon. Mitä sitten? Joskus joku törmää mun autoon. You win some, you lose some. Sellaista on elämä.
Hän trafista omistajan tiedot ja soitan, jos hän ei satu juuri saapumaan paikalle ja jos numero löytyy. Muutoin jätän lapun pyyhkijän alle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kaikista yleisin tapa. Itse en ole koskaan kolhinut toisen autoa, osaan ajaa ja kyllä pistää ärsyttämään tuon tyyppiset ihmiset. Teidän takia vakuutukset on niin saamarin kalliita.
Potkaisen lujaa vielä kylkeen ja kiroan: Vi#tuako piti olla siinä tiellä saatana! Sitten vasta poistun renkaat ulvoen ja savuten paikalta.
Nostan kytkintä kuten kaikki muutkin 😎
Jättäisin puh.numeron tuulilasiin
Mulla on peräkoukulla varustettu saab 900 ja voi sitä naurunremakkaa kun peruutin uuden bemarin puskuriin. Upposi kuin vanhaan mummoon 😂 Lähdin vain tyynen rauhallisesti kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuisi, jos joku tekisi samoin sinulle?
En ole sama, mutta vakuutukseni (IFin kasko) korvaa parkkipaikkakolhut ilman omavastuuta ja bonusmenetystä.
Joten ei harmittaisi muu kuin asian tuoma vaiva.
Kyllähän kolhuja on vuosien mittaan tullut,joka kerta menen ja tutkin, jäikö jälki ja jos jäi, otan yhteyt uhriin (pari krt sattunut kotiparkkiksella) tai jätän lapun. Totta kai vahingot korvataan aina.
Olen siis ajanut autoa jo 35 vuotta, kolhinut muita autoja neljästi, kolmessa kerrassa tuli jälki ja kerran jäi ilman jälkiä.