Aiotko katsoa tänään Amerikan psykon?
Kommentit (17)
Ensiksi Neiti Marple, sitten iltapalaa ja sen jälkeen Komisario Montalbano. Jännä ilta tiedossa.
Ehkä jos jaksaa. Huomenna pitää mennä töihin niin saa Sanna & kumppanit rahaa parantaa maailmaa ja työnvieroksujatkin pysyy hengissä.
Mieluummin Walk the Line, jossa Joaquin Phoenix <3
En taida enää jaksaa, nähnyt jo niin monesti.
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi Neiti Marple, sitten iltapalaa ja sen jälkeen Komisario Montalbano. Jännä ilta tiedossa.
Montalbano on huippu, harmi että tänään viimenen osa.
En jaksa, oon nähnyt sen niin usein. JOs on lukenut Bret Easton Ellisin kirjan niin tietää kuinka huono leffa tuo on. Ei ole tavoitettu kirjan korkeaa tasoa.
Haaahaahaa, luuletko että American on suomeksi "Amerikan" :DDD
Hä, onko Trumpilla taas joku puhe tänään?
Ei ollut yhtä hyvä kuin kirja, enkä isommin välitä Christian Balesta. Jätän väliin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa, oon nähnyt sen niin usein. JOs on lukenut Bret Easton Ellisin kirjan niin tietää kuinka huono leffa tuo on. Ei ole tavoitettu kirjan korkeaa tasoa.
Ainakin kirja oli raaempi kuin elokuva.
Tosielämän esikuvana ollut Paul Bernardo.
Olen sillai viime vuosina siirtynyt pois elokuvista, joissa on kyse pelkästä toisten satuttamisesta. Sori kaikki originellit elokuvantekijät.
Vierailija kirjoitti:
Olen sillai viime vuosina siirtynyt pois elokuvista, joissa on kyse pelkästä toisten satuttamisesta. Sori kaikki originellit elokuvantekijät.
Silti klikkasit american psyko keskusteluun.
Voisin katsoa. Tuskin sieltä muutakaan tulee..