Paljasta tänne ne kaikista ärsyttävimmät tavat kumppanissasi!
1) Kun katson lempiohjelmaani teeveestä, kun lapset saanu nukkumaan, olisi aikaa rentoutua, niin silloin tulee AINA seksi mielessä. Joo, kyllä pidän seksistä mieheni kanssa, mutta pari kertaa viikossa olisi kiva vaan olla, ja katsoa telkkaria kaksin.
2) Kun teen ruokaa, hän änkee keittiöön ja maistaa keskeneräistä kastiketta tms. Kun en ole vielä ehtinyt maustamaan koko soosia niin tämä tulee " eihän tää edes maistu miltään!" " No einiin kun ei ole vielä valmis!!!!!!"
3) Kun hän olettaa, että minulla on ollut helppo päivä olla "vain kotona lasten kanssa, eikä tarvinnut tehdä mitään!" Ja hän tulee töistä, niin hänen tulee saada levätä.
Kommentit (50)
Tulee aina kiukkuisena töistä kotiin nälän takia. Jos söisi vaikka banaanin ennen kuin tulee ovesta sisään, olisi puolet vähemmän riitoja. Koitan olla lempeä, mutta turhauttaa että sama homma toistuu JOKA IKINEN ILTA, vaikka tietää olevansa kiukkuinen nälkäisenä!
Sitten syötyään kaikki on taas normaalia, eikä niistä kiukutteluista saisi loukkaantua, koska "oli nälkä". Syö jotain jos on nälkä! Saatana!!
No meillä on tää ollut ajankohtainen taas tänä viikonloppuna: Jos meillä on vieraita, mies saattaa vetäytyä ihan omiin oloihinsa ja jättää siis minut vieraden kanssa yksin. Minusta se tuntu kummalliselta. Esim tänään meillä on vanha ystävä (miespuolinen) kylässä ja piti lähteä koko porukalla pienelle retkelle. Lähtiessä mies ilmoitti ettei hän jaksa tulla, jäi kotiin pelaamaan tietokoneella. En voi siinä vieraan edessä nostaa asiaa pöydälle, olisi hurjaa ruveta siinä tappelemaan että miksi toinen ei viihdy vieraan seurassa tai halua huolehtia siitä että vieras viihtyy.
Tätä tapahtuu melko usein ja on minusta tosi ärsyttävää.
Myrkky-lehden lukeminen sängyssä.
Myrkky-lehden lukeminen vessassa.
Myrkky-lehden jättäminen lasten ulottuville.
Myrkky-lehden lukeminen suuseksin aikana. Koen riittämättömyyttä
Nenän kaivuu. Joskus kysyn, tarvitsetko lapion.
Mua ärsyttää, kun mies tulee pois vessasta pesemään iltaisin hampaita sähköhammasharjalla ja kiertelee ympäriinsä. Hän myös roiskii vessan peilin märäksi, kun kastelee hiukset, eikä KOSKAAN kuivaa jälkiään.
Helposti jää myös omat astiat tiskialtaaseen eikä niitä viitsi laittaa koneeseen. Hän jättää ne siihen huuhtelematta, joten ruoka ehtii kuivua ja takertua astiaan.
Pyykit mies pesee miten sattuu - tummat ja valkeat sekaisin. Arrgh!
Muuten maailman ihanin mies eikä piereskelykään ihan kamalasti häiritse, paitsi jos ollaan hänen vanhemmillaan kylässä tai kun piereskelee keittiössä kun muut esimerkiksi syövät.
Piereskely sängyssä ja autossa. Likaisten vaatteiden jättäminen olkkarin lattialle.
Mistä te näitä sikoja löydätte... Perinteinen ''kunnon mies'' olisi ollut parempi valinta.
Mikä se perinteinen "kunnon mies" oikein on? Mulle tulee mieleen vaan just semmonen puhumaton piereskelevä jöröjukka.
Kerro joku jarkeva syy paljastaa ne taalla.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 02:22"]
Mieheni on jatkuvasti väsynyt ja pahalla päällä. Purkaa sen aina minuun... Koskaan ei mikään ole hyvin. Sellanen negatiivisuus tarttuu väkisinkin.
Toivoisin hänen olevan paljon rennompi ja avoimempi... Olisi kakilla leppoisampaa.
[/quote]
Taisin herätä liian aikaisin, koska hihittelen täällä että sulla olisi kakilla helpompaa kunhan mies vaan relaisi :D
Nykyisessä rakkaassa miehessä ei ärsytä oikeastaan mikään, koska hän ei tee jatkuvasti tai usein tyypillisiä miehisiä asioita (esim. piereskely). Yritin oikein miettiä jotain piirrettä, joka aina ottaisi päähän, mutta me taidetaan ottaa toisemme sen verran huomioon ettei jatketa jonkin asian tekemistä, jos se aiheuttaa toisessa hampaiden kiristelyä.
Exissä sen sijaan riitti ärsytyksen piirteitä vaikka muille jakaa. Yksi käytti itseruskettavaa kasvoissa enkä voinut sietää sitä hajua. Sillä oli myös jotain ongelmia nenänsä kanssa, koska aina lauseiden välissä jotenkin työnsi ilmaa sieltä tosi kova äänisesti, ihan kuin se olisi tukossa, mutta lääkäriin sitä ei mennä selvittämään.
Toinen exä pieri aina ja jatkuvasti ja todella pahan hajuisesti. "Oon joutunut pidättelemään töissä koko päivän!". No, kiva että tulit kotiin haisemaan. Oli oikea äidin mielistelijä silläkin seurauksella, että asiasta aiheutui riitoja. Se oli ärsyttävää, kun tiesi ettei mies kykene sanomaan tai edes keskustelemaan jostain asioista. Hymisteli vaan.
Yksi tyyppi jota tapailin hetken aikaa oli kyllä kaiken huippu. Olin erosta 'hieman' sekaisin, kun hengasin niin kuvottavan tapauksen kanssa. Repi varpaankynnet käsin eli ei käyttänyt kynsileikkuria (ei omistanut sellaista), ei siivonnut koskaan paitsi mitä nyt kerran pyyhki kaatunutta maitoa rätillä, mutta jätti maitoisen rätin tiskipöydälle kuivumaan. Eipä paljon haissut muutaman päivän päästä. Oli olevinaan hienot käytöstavat omaava herrasmies, mutta pieri "salaa" ihan järkyttäviä imeliä pieruja ja oli kuin ei olisi tapahtunut mitään. Sotki lavuaarin, viereisen suihkun ja peilikaapin hammastahnaan pestessään hampaita (siis miten vitussa mahdollista?!). Asiasta kysyessäni nauroi kamalalla narisevalla äänellä ja yritti leikkiä jotain tosi söpöä tyyppiä. Ei pessyt pyykkejään ellei ollut apuna auttamassa viemään niitä pesulaan. Silloinkin leikki olevansa sellainen "mä oon tällänen renttu-söpis". Sillä oli kaupan päälle pari henkistä ongelmaa, jotka ilmenivät sitten epäkunnioittavana käytöksenä ja haukkumisena. Onneksi en muista kaikkea. Hyi helevetti mikä tapaus!
-Kun tullaan kaupasta ja tarkoituksena on laittaa ruoka tulemaan, niin sen sijaan että tekisi mitään ruuanlaiton eteen avukseni, hän on lähinnä tiellä leikkuulautoineen ja tuoreine leipineen, koska leipää pitää saada syödä tuoreeltaan. Siihen mennessä kun minä saan leivänsyöntityömaata väistellen ruuan valmiiksi, hän on syönyt puolikkaan, joskus kokonaisenkin LEIVÄN (ei palasta, vaan sen ihan koko hemmetin leivän).
-Maiskuttaminen syödessä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 07:24"]
-Kun tullaan kaupasta ja tarkoituksena on laittaa ruoka tulemaan, niin sen sijaan että tekisi mitään ruuanlaiton eteen avukseni, hän on lähinnä tiellä leikkuulautoineen ja tuoreine leipineen, koska leipää pitää saada syödä tuoreeltaan. Siihen mennessä kun minä saan leivänsyöntityömaata väistellen ruuan valmiiksi, hän on syönyt puolikkaan, joskus kokonaisenkin LEIVÄN (ei palasta, vaan sen ihan koko hemmetin leivän).
-Maiskuttaminen syödessä.
[/quote]
Tuore leipä ON hyvää :)
Mun mies käy vieraissa. Se pieree aina ruokapöydässä, haukkuu mun ruokia ja haukkuu mua koko ajan. ärsyttävää.
Kun mieheni olettaa minun lukevan hänen ajatuksiaan....
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 22:43"]
Mun mies käy vieraissa. Se pieree aina ruokapöydässä, haukkuu mun ruokia ja haukkuu mua koko ajan. ärsyttävää.
[/quote]
Miksi sä edes oot tollasen kanssa???
22 jatkaa vielä: Oli pakko palata kun muistin tänään sen syyn, miksi se exä vatkasi sitä ruokaa lautasella. Muistin, että hän selitti, että haluaa tehdä jokaisesta haarukallisesta täydellisen, joten halusi aina, että suuhun tulee sopivassa suhteessa esim. perunaa, kastiketta ja salaattia. Voi yrjö mitä touhua. Aivan käsittämättömän kuvottavan näköistä.