Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta tänne ne kaikista ärsyttävimmät tavat kumppanissasi!

Vierailija
22.06.2013 |

1)  Kun katson lempiohjelmaani teeveestä, kun lapset saanu nukkumaan, olisi aikaa rentoutua, niin silloin tulee AINA seksi mielessä. Joo, kyllä pidän seksistä mieheni kanssa, mutta pari kertaa viikossa olisi kiva vaan olla, ja katsoa telkkaria kaksin. 

2)  Kun teen ruokaa, hän änkee keittiöön ja maistaa keskeneräistä kastiketta tms. Kun en ole vielä ehtinyt maustamaan koko soosia niin tämä tulee " eihän tää edes maistu miltään!"     " No einiin kun ei ole vielä valmis!!!!!!"

3) Kun hän olettaa, että minulla on ollut helppo päivä olla "vain kotona lasten kanssa, eikä tarvinnut tehdä mitään!" Ja hän tulee töistä, niin hänen tulee saada levätä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni vain valittaa kaiken aikaa, joka hemmetin asiasta. Ei ole tiskattu, ei ole pesty pyykkiä, vaikka rakastan häntä. T mies 35

Vierailija
42/50 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies pelaa nettipokeria, häntä ei saa häiritä, ja suuttuu jos edes pusun antaa poskelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies pieree sängyssä ja heiluttelee peittoa! YÄKS

Vierailija
44/50 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 22:49"]

Kun mies pieree sängyssä ja heiluttelee peittoa! YÄKS

[/quote]

heh.... meillä minä naisena olen tuollainen.... :)

Vierailija
45/50 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies vertaa aina minun tekemiä ruokia siihen, miltä hänen äitinsä tekemänä se olisi maistunut..

Vierailija
46/50 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aina pitäisi olla pimpuli märkänä... Ja se käsi kourii aina liian aikaisin sieltä, eikä edes mukaan pääse.

Vierailija
47/50 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin, kun saisi nukkua pidempään mies herää kolistelemaan 7 aikaan, koska " muuten menee koko päivä hukkaan jos vaan nukkuu"

Vierailija
48/50 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies aina ottaa mäkkärissä tai hesessä juustohampparin ilman sipulia, majoneesia, suolakurkkua ja ketsuppia... sitten valittaa kun ei maistu miltään.  Mikä lie.

Vierailija
49/50 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käskee minua laihduttamaan.

Vierailija
50/50 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei yhtään tykkää mennä minun vanhempieni luokse, koska siellä saa pahaa kahvia... arrh grow up.