onko muita jotka ei ole fb:ssä?
ikäni 30v, periaate etten liity, en ehd.i enkä halua jakaa itsestäni muille, joskus kiinnostaa kun joku kaveri näyttää sieltä jotain.
Kommentit (15)
En ole, enkä aio mennä. Oikea elämä on parempaa, en myöskään höpötä kännykkään. täälläkin käyn vain juuri ennen nukkumaan menoa. Kyllä käyn juuri nyt nukkumaan, aamulla 5 töihin.
En ole siellä minäkään. Olin vähän aikaa vuosia sitten, jotta tietäisin mistä on kyse. Ei ollut mun juttu.
N38
Minäkin kokeilin parin viikon ajan, mutta en tykännyt. Minusta on paljon parempi juttu tavata kaveri ihan oikeasti naamatusten, kahvitella, juoruilla, nauraa yhdessä, olla suorassa vuorovaikutuksessa - kuin näpytellä yksinäni jotain konetta ja odottaa sitten kieli pitkällä, kuinka moni on käynyt sen lukemassa ja peukuttaako joku.
En ole enkä mene. Nythän ne vuotaa kaikki kuvat ja jutut nettiin. Tai ne on jos siellä. Kaikki tieto on kaupan. Jokaisen FB-käyttäjän tiedot voi ostaa muutamalla kympillä.
En ole, olen 37-vuotias it-ammattilainen. Ei kiinnosta pätkääkään sosiaalinen media. ei mulla ole kavereita live-elämässäkään, enkä niitä kaipaa, erakkoluonteena.
Täällä yksi 26-vuotias Facebookiton. Käytin Facebookia pari kuukautta (tästäkin on aikaa vuosia), mutta en koskaan käynyt siellä, joten erosin. Mulla on pienehkö tosielämän kaveripiiri, jonka kanssa vaihdamme kuulumisia viikottain naamatusten. Vanhojen kumminkaimojen elämä ei rehellisesti sanottuna kiinnosta yhtään. En myöskään ole kiinnostunut oman elämäni esittelemisestä heille.
mä en myöskää ole enkä tajua niitä jotka siellä koko ajan pyörii
En ole enää. Vastustin sitä monta vuotta, kunnes lopulta liityin. En kokenut sitä ollenkaan mun jutuksi, joten poistuin sieltä.
ap jatkaa- minulla on paljon kavereita, melkein kaikki ovat fb:ssä. ja jotkut kaverit tuntuvat ettei voi olla tekemississä muutakuin fb:kautta?!
niin ja todelliset ystäväni ovat tekemisissä puhelimella tai joskus sähköpostilla ja käyvät usein tms.
Minä en ole koskaan ollut, olen 42-vuotias. Minua ei kiinnosta lukea kenenkään jokapäiväisiä arkikuulumisia, enkä halua, jaksa enkä ehdi kirjoitella omia jokapäiväisyyksiäni. Mitään yksityisempää en halua jakaa netissä, sen kerron ystävilleni henkilökohtaisesti. En halua yhteydenottoja vanhoilta tutuilta, joihin en muutenkaan pidä yhteyttä.
Minäkään en ole, olin 4v sitten 2vkoa ja se riitti... Ikää 34 ,iso perhe ja vuorotyö, mielummin näen kaverit ja ystävät sitten kasvotusten kuin että luen kuulumiset fb:ssä...
mä 40v, äitini on ja lapseni myös ;)
30v tietokoneohjelmoija, ei facebooktiliä, ei älypuhelinta. Ja olen oikea hakkeriguru, tiedän tekniikasta kaiken :D