Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä pyöräilevästä raivopäästä pitäisi tehdä itsestään rikosilmoitus.

Vierailija
26.07.2020 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7708f126-8ae4-4ca7-88f5-4495873adcb8

Yrittää hakemalla hakea vaaratilanteita ja aihetta päästä raivoamaan muille.
Tuossakin videolla polkee, kuin heikkopää hikisissä trikoopöksyissään, ehtiäkseen samaan aikaan risteykseen auton kanssa.

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisikin myöntää että autoilija syyllistyi liikennerikkeeseen, pyöräilijä ei. Tuo autoilija on näemmä niitä jotka eivät stopmerkin tai kolmion takaa tullessaan 'näe' risteävää tietä kulkevia polkupyöräilijöitä tai motoristeja.

Vierailija
222/228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijan pitää arvioida toisten nopeutta näissä tilanteissa. Auto on selvästi pysähtynyt tuossa ja lähtee liikkeelle. Ajattelisin, että hän on varma siitä, että ehtii mennä risteyksestä ennen pyöräilijää. Mutta tämä pyöräilijä päättääkin lähteä survomaan täysillä, että ehtii karjua auton kuljettajalle. Tässä tilanteessa itse kyllä pyöräilijänä olisin edelleen polkenut rauhallisesti ja odottanut. Mutta ajankin itse autoa myös, joten tiedän sen, että autosta ei välillä näe edes toista autoa, jos sattuu osumaan kuolleeseen kulmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta, moniko teistä kiihdyttää autolla risteykseen kauempaa että varmasti ehtii ensin? Itse ainakin katson aina tilannetta ja kiihdytän tai hidastan sen mukaan ettei kenellekään käy pahasti. Samoin pyörällä kulkiessa katson aina tilannetta ja toimin sen mukaan, en ryntää jonkun eteen "koska minulla on oikeus"

Vierailija
224/228 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoilijan pitää arvioida toisten nopeutta näissä tilanteissa. Auto on selvästi pysähtynyt tuossa ja lähtee liikkeelle. Ajattelisin, että hän on varma siitä, että ehtii mennä risteyksestä ennen pyöräilijää. Mutta tämä pyöräilijä päättääkin lähteä survomaan täysillä, että ehtii karjua auton kuljettajalle. Tässä tilanteessa itse kyllä pyöräilijänä olisin edelleen polkenut rauhallisesti ja odottanut. Mutta ajankin itse autoa myös, joten tiedän sen, että autosta ei välillä näe edes toista autoa, jos sattuu osumaan kuolleeseen kulmaan.

Normaalilla nopeudella tuo ei olisi ehtinyt risteykseen ollenkaan samaan aikaan auton kanssa, tekee noita tilanteita ihan tahallaan.

Vierailija
225/228 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen kuupo käyttää kaiken aikansa pommittamalla kaupungin katuasioista vastaavia täysin tyhjänpäiväisillä nillityksillä tietyömaiden järjestelyistä. Et pysty järjestämään kiertoteitä niin hyvin etteikö tämä sankari löytäisi valitettavaa

Vierailija
226/228 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen kuupo käyttää kaiken aikansa pommittamalla kaupungin katuasioista vastaavia täysin tyhjänpäiväisillä nillityksillä tietyömaiden järjestelyistä. Et pysty järjestämään kiertoteitä niin hyvin etteikö tämä sankari löytäisi valitettavaa

Miksipä olla vaikea ihminen kun samalla vaivalla voi olla ihan mahdoton. Läheisillä on varmaan tukalaa.

Vierailija
227/228 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijän tilannenopeus ei ole tuossa liikenneympyrävideossa ihan kohdallaan. Tahallaan pyrkii aiheuttamaan "tilanteen."

Kannattaa käydä katsomassa tuon kyseisen henkilön postauksia. Niistä näkee nopeasti millaisesta henkilöstä oikeasti on kyse. 

Luo tahallaan vaaratilanteita. 

Vierailija
228/228 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä spandexteri on polkupyöräilijöiden edustaja niin alan todellakin kannattaa pyöräkorttia(pitää uusia 5 vuoden välein), pyörien pakollista rekisteröintiä (voisi oikeasti vähentää varkauksia, ennenvanhaan niitä rekisteröitiinkin), pakollisia vuosikatsastuksia pyörille, pakollista liikennevakuutusta. Nykyään autoilijat maksavat veroilla ne pyöräväylät mitä joka paikkaan vedetään ja suunnitellaan lisää koko ajan, mutta pyöräilijä ei maksa niistä mitään.

Autoilijoilla on ajokortti, rekisteröinti mutta silti heitä silpoutuu ja vammautuu.

Fillarilla ajaessa ei raajat irtoa.

Ei ehkä raajat, mutta aivot aika usein tuntuu sumentuvan sen fillarin kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi