Tästä pyöräilevästä raivopäästä pitäisi tehdä itsestään rikosilmoitus.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7708f126-8ae4-4ca7-88f5-4495873adcb8
Yrittää hakemalla hakea vaaratilanteita ja aihetta päästä raivoamaan muille.
Tuossakin videolla polkee, kuin heikkopää hikisissä trikoopöksyissään, ehtiäkseen samaan aikaan risteykseen auton kanssa.
Kommentit (228)
Eikös autoilija väistä tuossa tilanteessa ainoastaan silloin kun pyörää talutetaan?
Autoilija kun pyöräilee niin kyllä parempi pelisilmä liikenteessä ja hulluna tunge sitten viimetingassa jokapaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös autoilija väistä tuossa tilanteessa ainoastaan silloin kun pyörää talutetaan?
Ei kun tuossa saa ajaa pyörällä ja auton pitää väistää, kun on kolmio.
Eli mielestänne autoilijoiden rikkeillä ei ole niin väliä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun tuossa saa ajaa pyörällä ja auton pitää väistää, kun on kolmio.
Ok. :D don't worry, mulla ei ole ajokorttia.
Kyläpoliisi oli oikein polkenut autoilijan vielä kiinni ripittääkseen lisää.
En yhtään ihmettele autoilijan reaktioa. Olisin varmasti sanonut jotain vastaavaa.
Ihmeellinen vänkyrä. Polkee tieten tahtoen autoilijan eteen. Vaikka kävisikin huonosti, autoilija selviää aina vain sakoilla. No varmaan tuosta jotain jännitystä saa elämäänsä.
Pyöräilijän tilannenopeus ei ole tuossa liikenneympyrävideossa ihan kohdallaan. Tahallaan pyrkii aiheuttamaan "tilanteen."
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen vänkyrä. Polkee tieten tahtoen autoilijan eteen. Vaikka kävisikin huonosti, autoilija selviää aina vain sakoilla. No varmaan tuosta jotain jännitystä saa elämäänsä.
Suomessa on aina sanottu , että parempi pysyä hengissä kuin olla oikeassa.
Miksi autoilijoille ei sanota, että parempi noudattaa liikennesääntöjä kuin tappaa kävelijöitä ja pyöräilijöitä??
Hyi mikä oman elämänsä MikkiHiiri :D Inhoan tuollaisia pikku pätijöitä. Todella vastenmielisiä.
Tuolla hemmolla on päässä vikaa. Pääsee pian hengestään tuolla menolla. Ihan tahallista vaaratilanteiden aiheuttamista. Anna mä arvaan: hänellä ei ole ajokorttia?
Vierailija kirjoitti:
Mihin lakipykälään tietämyksesi perustuu?
Kiljuu kuin hysteerisenä: STOP MERKKI! STOP MERKKI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin lakipykälään tietämyksesi perustuu?
Moni on sanonut noin kun oon ollut kyydissä. Et vaan sellaisia väistetään jotka taluttaa :D Mutta olen siis tuo jolla ei ole korttia, että....
Alkaisi ensin itse noudattamaan liikennesääntöjä (oikea tilannenopeus) ennen kuin alkaa opettamaan muita...
Onko tämä sama kaveri, joka kuvasi viime kesänäkin vastaavia videoita ja räyhäsi.
Käsittääkseni suuri osa ns. trikoopyöräilijöistä on tuollaisia.
Ihan kuin jostain brittisketsistä. Kylän ainoa fillaristi :D