Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa kun ihmiset ostaa grillihiiliä

Vierailija
22.06.2013 |

Onpa tosi ekologinen ostos. Löytyisköhän sieltä mökin pihasta ihan tavallista puuta poltettavaksi

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurit kantavat kaupasta olutta vaikka voisivat panna sitä itse. Naurattaa niin että mahaan sattuu.

Ja jotkut ostaa Alkosta viinilitkuja :D!

Me tehdään kiljua itse, omista omenoista!

Vierailija
42/52 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon tehny itse grillihiiliä pari kertaa,sivutuotteena tuli tervaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurit kantavat kaupasta olutta vaikka voisivat panna sitä itse. Naurattaa niin että mahaan sattuu.

Miten se onnistuu kun asut kerrostalossa?

Vierailija
44/52 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briketit on parempia kuin hiilet

Vierailija
45/52 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se onnistuu kun asut kerrostalossa?

Ainakin Stadissa saa omenoita joka syksy ilmaiseksi ok - asujilta ja siirtolapuutarhoista. Paljon näkyy näitä ilmoituksia.

Mutta oikeasti mä yritin vitsailla.

Kiljua tuli toki tehtyä joskus punkkari-aikoina, ei sentään enää:).

Mökillä kyllä grillataan kävyillä :).

Vierailija
46/52 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas joka kerta saan huutonaurukohtauksen, kun näen jonkun ostavan timantteja. Miksi se ei itse tee niitä?! Ei tarvi kuin hiiltä ja painetta. En ymmärrä näitä uusavuttomia.

Vierailija
47/52 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sama kirjoitti:

Johan on turha keskustelu. Hirveä kähnäämine jostai puista..

Ja jostain syystä sinä kuitenkin katsoit aiheelliseksi nostaa tämän 3,5 vuotta vanhan turhan keskustelun ylös...

Vierailija
48/52 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 15:37"]

Täällä rivitaloalueella ei ole oikein mahdollisuuksia lähteä karsimaan lähipuistoja. Hiiliin on turvauduttava.

Klapeja saa huoltikselta

Naurattaa myös ne jotka maksavat itsensä kipeiksi huoltoaseman muutamasta klapista.

Tämä on kyllä oikeasti käsittämätön asia. Jos ihmisellä on tilaa tulisijalle, on takuulla tilaa myös pienelle varastolle puita.

Pahimmillaan noiden klapisäkkien hinta nousee moninkymmenkertaiseksi, verrattuna siihen, että hakisi vaikka yhden kuution sinne tulipaikalle varastoon. Se maksaa itse kuskattuna 60€ ja tuotuna 160€.

Huoltoaseman säkeissä on yleensä 20l pinokuutiosta ja hintaa törkeimmillään 20€ Jos kesällä ottaa joka viikonloppu mökille mennessään 2 säkkiä, tulee hintaa ehkä 500€ kesässä, kun samaan kulutukseen riittää tuo pinokuutio pitkälle kolmatta kesää.

Ihan oikeasti. On todistetusti olemassa ihmisiä jotka ostavat polttoppunsa noissa huoltissäkeissä.

Vierailija
49/52 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodarimieheni on rakentanut meidän takapihalle tiilistä ISON grillin. Siellä hän polttaa kaiken mikä palaa naapurin pihakeinusta ja roskakatoksesta lähtien. Tynnyrillinen bensaa on aina vieressä mistä on helppo pumpata lisää että saa kaikki syttymään hyvin. Ei haittaa vaikka kaataisi tuoreen ison puunkin, niin se syttyy. Joitakin täyskasvuisia koivuja mieheni onkin kantanut lähipuistosta valmiiksi grillaushetkiä odottamaan. Hyvää on ollut hänen grillaamansa läheisiltä maatiloilta haetut lehmät, kanat ja siat. Pari hirveä ja yksi karhukin jonka mieheni itse haki metsästä on tuossa mennyt iltaa istuttaessa.

Vierailija
50/52 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 15:37"]

Täällä rivitaloalueella ei ole oikein mahdollisuuksia lähteä karsimaan lähipuistoja. Hiiliin on turvauduttava.

Klapeja saa huoltikselta

Naurattaa myös ne jotka maksavat itsensä kipeiksi huoltoaseman muutamasta klapista.

Tämä on kyllä oikeasti käsittämätön asia. Jos ihmisellä on tilaa tulisijalle, on takuulla tilaa myös pienelle varastolle puita.

Pahimmillaan noiden klapisäkkien hinta nousee moninkymmenkertaiseksi, verrattuna siihen, että hakisi vaikka yhden kuution sinne tulipaikalle varastoon. Se maksaa itse kuskattuna 60€ ja tuotuna 160€.

Huoltoaseman säkeissä on yleensä 20l pinokuutiosta ja hintaa törkeimmillään 20€ Jos kesällä ottaa joka viikonloppu mökille mennessään 2 säkkiä, tulee hintaa ehkä 500€ kesässä, kun samaan kulutukseen riittää tuo pinokuutio pitkälle kolmatta kesää.

Ihan oikeasti. On todistetusti olemassa ihmisiä jotka ostavat polttoppunsa noissa huoltissäkeissä.

En ole kyllä kenekään kuullut noita ostelevan minnekään muualle kuin joillekin vuokramökeille ja muihin vastaaviin tilanteisiin. Eikun yhden tiedän joka halusi klapeja sisustuselementiksi.

Vierailija
51/52 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bodarimieheni on rakentanut meidän takapihalle tiilistä ISON grillin. Siellä hän polttaa kaiken mikä palaa naapurin pihakeinusta ja roskakatoksesta lähtien. Tynnyrillinen bensaa on aina vieressä mistä on helppo pumpata lisää että saa kaikki syttymään hyvin. Ei haittaa vaikka kaataisi tuoreen ison puunkin, niin se syttyy. Joitakin täyskasvuisia koivuja mieheni onkin kantanut lähipuistosta valmiiksi grillaushetkiä odottamaan. Hyvää on ollut hänen grillaamansa läheisiltä maatiloilta haetut lehmät, kanat ja siat. Pari hirveä ja yksi karhukin jonka mieheni itse haki metsästä on tuossa mennyt iltaa istuttaessa.

Kai tiedät, että karhun hakemiseen metsästä tarvitaan lupa? Lähipuistoistoistakaan ei saa kaataa montaa puuta vuodessa. Jos kaikki tekisivät niin kuin sinä ja miehesi niin puistoista loppusi pian puut. 

Vierailija
52/52 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisi edullisesti grillihiiliä ison säkin?

Normi kaupan pussukoita menee aina koko pussi kerralla.

Venältä olen tuonut 10l pusseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän