Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietokoneista tietävät, auttakaa tumpeloa!

Vierailija
22.06.2013 |

vielä jos joku "nörtti" olis paikalla... löysin tämmöisen laitteen http://www.expert.fi/Tuotteet/Tietokoneet/Tablet-Tietokoneet/Asus-Fonepad-7-3G-(ME371MG-1B048A) olis edullinen... onko tämä hyvä? Vaatimuksena on siis android, 3G ja 7" näyttö. On tää ainakin halvempi kuin IPad tai Samsung Galaxy. T: se aikaisemmin Tableteista ja mokkuloista kysellyt

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan ok vehkeeltä. Asus ei ole samalla lailla arvostettu merkki kuin Samsung tai Apple, mutta asiansa varmasti ajaa. Saattaisin itsellenikin tuollaisen ostaa!

Vierailija
2/5 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisit ehkä ostaa, mutta jos tietäsit mistä komponentit on tehty, et ehkä niinkään innostuisi. olen kuullut luotettavalta taholta, että kaikissa tietokoneissa on tietty vehkeenhaju. ja tämä vehkeenhaju johtuu ehkä (koska tätä luotettava taho ei suostunut kommentoimaan) siintä, että haju on tullut vehkeestä. onko siis niin, että nämä kompuutterien kasaajat hiplaavat toistensa vehkeitä? nimim. itse en hiplaa muiden vehkeitä (paljoo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 10:48"]

Saattaisit ehkä ostaa, mutta jos tietäsit mistä komponentit on tehty, et ehkä niinkään innostuisi. olen kuullut luotettavalta taholta, että kaikissa tietokoneissa on tietty vehkeenhaju. ja tämä vehkeenhaju johtuu ehkä (koska tätä luotettava taho ei suostunut kommentoimaan) siintä, että haju on tullut vehkeestä. onko siis niin, että nämä kompuutterien kasaajat hiplaavat toistensa vehkeitä? nimim. itse en hiplaa muiden vehkeitä (paljoo).

[/quote]

mutta omia vehkeitäs taidat hiplailla tälläkin hetkellä?

Vierailija
4/5 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä en viitsi alentua tälläiselle espoolaisten haukkumiselle, mutta nyt menee niin läheltä totuutta että kaikenlaisten Lampeenien kommentointi on sensuroitava tramaattisesti. nimim. kuka tiedustelupalvelun prvosoija tännekin viitsii laitta tietoviruksia?

Vierailija
5/5 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetä milvettiä? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän