Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valheet näkyvät ihmisten kasvoilta, oletteko huomanneet?

Vierailija
26.07.2020 |

Esimerkiksi sen myrkkyhoitajan kasvoilta olisin nähnyt itse heti, ettei kyseisellä tyypillä ole puhtaat jauhot pussissa. Erotan yleensä myös erityisherkät kasvoista. Yleensäkin minulla on hyvä kyky huomata ihmisten kasvoista kaikenlaista. Ex-miehelläni, joka petti minua ja meni uuden naisen kanssa yhteen, on edelleenkin kasvoissa hirveästi ihottumaa ja painetta. Luulen, että hän kärsii niistä hänen kasvovaivoista niin pitkään, kunnes on valmis käsittelemään asian. Tilanteesta aikaa jo puolitoista vuotta.

En sanoisi, että silmät ovat sielun peili. Sanoisin, että kasvot ovat henkisen kuntomme peili.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja osaan pysyä niistä ihmisistä kaukana.

Vierailija
2/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin oikeassa, että niin se vain menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihosta tiedä, mutta valehteleva ihminen katsoo juttuja kertoessaan yläviistoon.

Vierailija
4/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelija: Onko omatuntosi puhdas?

Valheen-tae: On. (Pudistaa samalla päätään)

Vierailija
5/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs urheiluvalmentaja Jutta elää valheessa. Näkee kasvoista. Siinä heidän suhteessa sen Juhan kanssa on jotain mätää.

Vierailija
6/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jonkun kehonkieliasiantuntijan videon prinssi Andrew’n haastattelusta Epstein-pe do fii li skandaalista. Siinä mainittiin ainakin, että valehdellessa ihminen räpyttää silmiään paljon tiheämmin kuin totta puhuessaan. Lisäksi puhuttiin hikoilusta, väärissä kohdissa nauramisesta... en muista kaikkea. Videon mukaan prinssi teki haastattelussa melkein kaikki mahdolliset valehtelijan mokat ja hänen pr-asioiden hoitajansa irtisanoutui heti haastattelun jälkeen. Muukin media kohotteli kulmiaan, ja esiintymistä kutsuttiin täydelliseksi farssiksi. Muistan tämän, kun siitä uutisoitiin. En ollut aiemmin katsonut haastattelua.

Nuo perinteisen psykologian ulkopuolelle jäävät jutut, kuten ap:n exän iho-ongelmat käsittelemättömästä erosta ovat ehkä vähän kaukaa haettuja. Ei siinä, etteikö huono psyykkinen vointi voisi aiheuttaa myös somaattisia oireita, mutta tuollainen tulkitseminen ei uppoa kyllä minuun. Onko kaikilla herkkäihoisilla tai vaikka aknesta kärsivillä sitten jotain käsittelemätöntä asiaa, joka painaa alitajunnassa. En usko.

Vierailija
7/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään kasvoista tai eleistä ei todellakaan voi päätellä tämän varmasti valehtelevan ja tämän tietää ihan jokainen täysjärkinen.

Vierailija
8/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin jonkun kehonkieliasiantuntijan videon prinssi Andrew’n haastattelusta Epstein-pe do fii li skandaalista. Siinä mainittiin ainakin, että valehdellessa ihminen räpyttää silmiään paljon tiheämmin kuin totta puhuessaan. Lisäksi puhuttiin hikoilusta, väärissä kohdissa nauramisesta... en muista kaikkea. Videon mukaan prinssi teki haastattelussa melkein kaikki mahdolliset valehtelijan mokat ja hänen pr-asioiden hoitajansa irtisanoutui heti haastattelun jälkeen. Muukin media kohotteli kulmiaan, ja esiintymistä kutsuttiin täydelliseksi farssiksi. Muistan tämän, kun siitä uutisoitiin. En ollut aiemmin katsonut haastattelua.

Nuo perinteisen psykologian ulkopuolelle jäävät jutut, kuten ap:n exän iho-ongelmat käsittelemättömästä erosta ovat ehkä vähän kaukaa haettuja. Ei siinä, etteikö huono psyykkinen vointi voisi aiheuttaa myös somaattisia oireita, mutta tuollainen tulkitseminen ei uppoa kyllä minuun. Onko kaikilla herkkäihoisilla tai vaikka aknesta kärsivillä sitten jotain käsittelemätöntä asiaa, joka painaa alitajunnassa. En usko.

Apn eksästä en tiedä, mutta minulla tulee aina ihottumaa stressistä. Ja kaverillani tulee stressistä taas finnejä.

Vierailija
9/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis valheessa eläminen ei välttämättä tarkoita, että ihminen tietoisesti valehtelee. Tarkoitin enemmän valheessa elämistä kuin tietoista valehtelua.

Ap

Vierailija
10/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me herkät ihmiset nähdään nämä asiat selvemmin.

Vierailija
11/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekös silloin, jos ihminen on moraaliton tai ehkä moraali voi aika ajoin esiintyä? Oma exäni petti ja valehteli, enkä tiedä onko ollenkaan omantunnon tuskia. Iho on huono, luomet lörpöttää.. mutta luulen noiden johtuvan ennemminkin juopottelusta kuin em. asioista. Ellei sitten juo juuri tuon luonteensa takia.

Vierailija
12/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ihosta tiedä, mutta valehteleva ihminen katsoo juttuja kertoessaan yläviistoon.

Miettivä ja pohtiva katsoo usein yläviistoon, jos on joku haasteellinen asia ratkaistava pian.

Vierailija
13/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastattelija: Onko omatuntosi puhdas?

Valheen-tae: On. (Pudistaa samalla päätään)

Päänpudistus tarkoittaa monessa kulttuurissa samaa kuin täällä nyökkäys.

Vierailija
14/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekös silloin, jos ihminen on moraaliton tai ehkä moraali voi aika ajoin esiintyä? Oma exäni petti ja valehteli, enkä tiedä onko ollenkaan omantunnon tuskia. Iho on huono, luomet lörpöttää.. mutta luulen noiden johtuvan ennemminkin juopottelusta kuin em. asioista. Ellei sitten juo juuri tuon luonteensa takia.

Varmaan sekä että. Tuollainen moraalittoman ihmisen kierre

Vierailija
15/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettivä ja pohtiva katsoo usein yläviistoon, jos on joku haasteellinen asia ratkaistava pian.

Ja vasenkätinen katsoo yläviistoon oikealle ja oikeakätinen yläviistoon vasemmalle

Vierailija
16/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkinnat ovat aina subjektiivisia.

Vierailija
17/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs urheiluvalmentaja Jutta elää valheessa. Näkee kasvoista. Siinä heidän suhteessa sen Juhan kanssa on jotain mätää.

Kuka Jutta? Tarkoitatko juha ja jutta larmia?

Antaa heidän elää tavallaan.

Vierailija
18/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleva ihminen, kummatko rypyt tulee ns. enemmän näkyviin / helpommin tms. otsarypyt vaakatasossa vai sibeliusrypyt eli pystysuorat silmien väliin. Itse väittäisin että patologisella valehtelijalla nuo otsarypyt. Kirkkain ja suurin silmin puhuu mitä sylki suuhun tuo.

Pohdiskelevalla totuudenpuhujalla voi taas olla sibeliusrypyt ennemminkin.

Vierailija
19/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään kasvoista tai eleistä ei todellakaan voi päätellä tämän varmasti valehtelevan ja tämän tietää ihan jokainen täysjärkinen.

Samaa mieltä. Olen nähnyt oikeita, paatuneita valehtelijoita eikä valehtelua huomaa kukaan. Amatöörit jää kiinni herkkyyttään. Jotkut on sosiaalisesti ahdistuneita puhuessaan ja heitä ei saa pitää valehtelijoina. Typerää luulla olevansa suuri ihmistuntija.

Vierailija
20/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luettu liikaa vanhoja tiedelehtiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan