Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valheet näkyvät ihmisten kasvoilta, oletteko huomanneet?

Vierailija
26.07.2020 |

Esimerkiksi sen myrkkyhoitajan kasvoilta olisin nähnyt itse heti, ettei kyseisellä tyypillä ole puhtaat jauhot pussissa. Erotan yleensä myös erityisherkät kasvoista. Yleensäkin minulla on hyvä kyky huomata ihmisten kasvoista kaikenlaista. Ex-miehelläni, joka petti minua ja meni uuden naisen kanssa yhteen, on edelleenkin kasvoissa hirveästi ihottumaa ja painetta. Luulen, että hän kärsii niistä hänen kasvovaivoista niin pitkään, kunnes on valmis käsittelemään asian. Tilanteesta aikaa jo puolitoista vuotta.

En sanoisi, että silmät ovat sielun peili. Sanoisin, että kasvot ovat henkisen kuntomme peili.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään kasvoista tai eleistä ei todellakaan voi päätellä tämän varmasti valehtelevan ja tämän tietää ihan jokainen täysjärkinen.

kyllä voi. Ihminen räpäyttää silmiään aina kesken tai jälkeen valheen. Tarkkaileppa asiaa. ON selitetty että silmät kuivuvat joten on pakonomainen tarve räpäyttää niitä valehtelun kohdalla.

TOSIN; psykopaatit kenties ei välttämättä räpäyttele, koska he itse uskovat valheensa tms.

Vierailija
22/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille tic-liikkeille ei aina voi mitään, ihon yliherkkyys ei tosiaan johdu henkisestä kuormituksesta.

Pidättyväinen hymy voi olla merkki jostain salailusta, tosin henkilö on sen verran rehellinen että tuo julki sen, oikea paatunut ihminen ei eleelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs urheiluvalmentaja Jutta elää valheessa. Näkee kasvoista. Siinä heidän suhteessa sen Juhan kanssa on jotain mätää.

Kieltämättä tulee outo fiilis kun Larmien juttuja seuraa.

Vierailija
24/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen nämä tietäjät tietää henkilön pahikseksi vasta kun muualta kuulevat tämän olevan pettäjä, myrkyttäjä, jne....

Vierailija
25/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs urheiluvalmentaja Jutta elää valheessa. Näkee kasvoista. Siinä heidän suhteessa sen Juhan kanssa on jotain mätää.

Sitäkin, mutta pääasiassa hän on joogahengen pettämä, joka näkyy juuri tuollaisena luonnottomana hymynä.

Vierailija
26/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille tic-liikkeille ei aina voi mitään, ihon yliherkkyys ei tosiaan johdu henkisestä kuormituksesta.

Pidättyväinen hymy voi olla merkki jostain salailusta, tosin henkilö on sen verran rehellinen että tuo julki sen, oikea paatunut ihminen ei eleelläkään.

Minttu Räikkösellä on juuri myös tuollainen pidättyväinen hymy. Mitäköhän hän salailee?

Vierailija
27/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan tehdä kaikkia ns. valehtelun merkkejä kun en keskity keskustelukumppaniin kunnolla vaan ajatukset harhailee ihan muualla tai kun olen ihastunut keskustelukumppaniin ja yritän olla näyttämättä sitä :D

Vierailija
28/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ihosta tiedä, mutta valehteleva ihminen katsoo juttuja kertoessaan yläviistoon.

Ei. En hyväksy valehtelelua. Saatan katsoa  yläviistoon jos mietin tiiviisti esim. jotain ratkaisua johonkin asiaan. Pätee myös yksinollessani.

Vierailija
29/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelussa vaikeinta on valheessa pysyminen. Kukaan ei voi muistaa vuosia vanhaa asiaa sanatarkasti, mutta pääasiat kyllä.

Vierailija
30/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehteleva ihminen, kummatko rypyt tulee ns. enemmän näkyviin / helpommin tms. otsarypyt vaakatasossa vai sibeliusrypyt eli pystysuorat silmien väliin. Itse väittäisin että patologisella valehtelijalla nuo otsarypyt. Kirkkain ja suurin silmin puhuu mitä sylki suuhun tuo.

Pohdiskelevalla totuudenpuhujalla voi taas olla sibeliusrypyt ennemminkin.

Mulla on raskaat luomet ja olen koko elämäni pitänyt kulmia koholla. Seurauksena jäätävät otsarypyt. Olet ääliö.

Vierailija
31/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me herkät ihmiset nähdään nämä asiat selvemmin.

Jos ihminen väittää olevansa herkkä, nämä ihmiset saattavatkin olla vähiten herkkiä.

Luulottelu on eri asia kuin herkkyys. Jos sanat, käytös ja teot ovat ristiriidassa, ihminen valehtelee.

Vierailija
32/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteleva ihminen, kummatko rypyt tulee ns. enemmän näkyviin / helpommin tms. otsarypyt vaakatasossa vai sibeliusrypyt eli pystysuorat silmien väliin. Itse väittäisin että patologisella valehtelijalla nuo otsarypyt. Kirkkain ja suurin silmin puhuu mitä sylki suuhun tuo.

Mulla on raskaat luomet ja olen koko elämäni pitänyt kulmia koholla. Seurauksena jäätävät otsarypyt. Olet ääliö.

En halunut loukata yksittäisiä henkilöitä.

Sama

Vierailija
33/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelijan tunnistaa kokonaisvaltaisesta tunnelmasta, alkaa tuntua, että mikään ei ole kohdallaan. Mitä pahempi valhe sitä oudommalta tuntuu. Äitini oli kaksoisviestijä, joka puhui yhtä ja tarkoitti toista. Henkisesti äärimmäisen väkivaltainen. Ainoa keino selvitä lapsena oli lukea koko ajan mikroilmeitä ja hänen ympärillään olevaa tunnelmaa.

Vierailija
34/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
35/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Ketä muita on kuin yksittäisiä henkilöitä? Meinaatko, että lukija on otsaryppykollektiivi?

Vierailija
36/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Ja puhuinkin vaan valehtelevista ihmisistä, toivottavasti et ole sellainen.

Edelleen sama.

Vierailija
37/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista itsensä ylentämistä näillä kaiken näkijöillä. Sen tunnistamiseen ei tarvitse nähdä edes kasvoja.

Vierailija
38/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Ketä muita on kuin yksittäisiä henkilöitä? Meinaatko, että lukija on otsaryppykollektiivi?

Luepa uudestaan kirjoitukseni, pohdin millaiset uurteet tulee valehtelevan ihmisen kasvoille helpoiten.

Vierailija
39/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas ap.ta salapoliisina :D Tai tuomarina joka päättää elämästä. Hui!

Vierailija
40/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelijan tunnistaa kokonaisvaltaisesta tunnelmasta, alkaa tuntua, että mikään ei ole kohdallaan. Mitä pahempi valhe sitä oudommalta tuntuu. Äitini oli kaksoisviestijä, joka puhui yhtä ja tarkoitti toista. Henkisesti äärimmäisen väkivaltainen. Ainoa keino selvitä lapsena oli lukea koko ajan mikroilmeitä ja hänen ympärillään olevaa tunnelmaa.

Minäkin uskon että oma tunne kertoo paljon. Tietysti jos jokaisen ihmisen kohdalla tulee tunne valehtelusta, on kyse mitä luultavimmin jostain aivan muusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi