Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni tekee miehelleen/naiselleen eväät töihin?

Vierailija
26.07.2020 |

Oletko itse työelämässä? Mitä saat vastapalveluksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joka päiväksi lounaan mukaan itselleni ja miehelleni ja palkintona molemmille hyvä mieli kun rahaa säästyi ja ruoka aina hyvää. Pari kertaa kuussa tosin huikentelen ja syön itse lounaan Unicafessa henkilökuntahinnalla.

Vierailija
2/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se seuraavan päivän lounas tulee tehtyä sivussa kun laittaa illallista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumpi nyt sattuu olemaan ruuanlaittovuorossa, niin annostelee rasioihin molemmille seuraavaksi päiväksi eväät. Aika 50/50 menee. Eläkkeellä oleva naapurin mies tekee aina vielä työelämässä olevalle vaimolleen eväät töihin :)

Vierailija
4/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passaamista en ymmärrä, mutta jos siinä toinen on kauhanvarressa, niin miksei voi samalla pistää purnukoihin eväät? Ja onhan se myös itsekin helppoa ottaa valmiiksi tehtyä ruokaa rasiaan?

Vierailija
5/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen miehelleni. En kuitenkaan pidä sitä passaamisena, vaan kiireisen arjen keskellä eleenä, joka kertoo, että välitän :)

Vierailija
6/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki mulle.,.samalla kun laittoi itselleen iltapalaa ja omat eväänsä, niin tekaisi mulle voileivän valmiiksi. Aikanaan mä sitten kyllästyin yön yli jääkaapissa jämähtäneeseen voikkarievääseen ja aloin tehdä muuta, mies jatkaa edelleen voikkarilinjalla.

Jos siinä samalla tulee kuin itselleenkin laitta, niin toki tehdään palvelus toiselle. Ja jos mies vielä 22 aikaan väkertää jotain talon remppapuuhaa, niin minä teen hänelle iltapalan ja eväät valmiiksi.

Vierailija
7/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen useimmiten myös vaimolleni eväät valmiiksi. Pidän enemmän ruuanlaitosta ja hänen työvuoronsa haasteellisempia sekä vielä työmatkaan kuluu enemmän aikaa. Vaihtarina en juuri koskaan käy ruokakaupassa joten järjestely sopii meille molemmille. 

Vierailija
8/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taatusti tee. Vuosien myötä lähes kaikki kotityöt on kaatunut minun tehtäväksi, joten eväänsä saa mies tehdä itse. Tekisin miehelle eväät, jos hän vaikka pesisi kylpppärin ja saunan muutaman kerran vuodessa. Tai vaikka ikkunat kerran vuoteen.

Vierailija
9/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellisenä iltana jää ruokaa yli laitan sen miehelle seuraavan päivän evääksi. Olen itsekin työelämässä, mutta saan töistä lounaan. Miehellä taas on työpaikalla jääkaappi + mikro sekä "syö sitten kun ehdit" - periaate. Eväsrasia säästää häneltä aamulla kauppareissun ja tämä ilahduttaa minua, en minä siitä mitään sen kummempaa vastineeksi tarvitse.

Vierailija
10/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edellisenä iltana jää ruokaa yli laitan sen miehelle seuraavan päivän evääksi. Olen itsekin työelämässä, mutta saan töistä lounaan. Miehellä taas on työpaikalla jääkaappi + mikro sekä "syö sitten kun ehdit" - periaate. Eväsrasia säästää häneltä aamulla kauppareissun ja tämä ilahduttaa minua, en minä siitä mitään sen kummempaa vastineeksi tarvitse.

Miksi ne eväät pitäisi aamulla ostaa?

Vierailija
11/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartavasten meistä kumpikaan ei tee toisilleen mitään eväsleipiä tms., mutta kun kumpikin tehdään ruokaa niin, että siitä saa evääksi, niin joko laitetaan valmiiksi kippoihin tai sitten kumpainenkin annostelee itselleen.

Vierailija
12/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen miehelleni. En kuitenkaan pidä sitä passaamisena, vaan kiireisen arjen keskellä eleenä, joka kertoo, että välitän :)

Käytkö itse töissä?

Vierailija
13/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen työmaalle tekemään töitä enkä syömään.

Syön ennen töihin lähtöä ja 6h menee kyllä yhdellä kahvilla, vettä juon myös.

Vierailija
14/14 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menen työmaalle tekemään töitä enkä syömään.

Syön ennen töihin lähtöä ja 6h menee kyllä yhdellä kahvilla, vettä juon myös.

Kuuden tunnin työpäivään ei edes kuulu ruokataukoa paitsi, jos välttämättä haluaa sellaisen pitää. Yli kuuden tunnin työpäivään ruokatauko on pakko laittaa ja kun se on yleensä palkatonta aikaa, niin vain täysi typerys tekee senkin ajan töitä ilmaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä