Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valheet näkyvät ihmisten kasvoilta, oletteko huomanneet?

Vierailija
26.07.2020 |

Esimerkiksi sen myrkkyhoitajan kasvoilta olisin nähnyt itse heti, ettei kyseisellä tyypillä ole puhtaat jauhot pussissa. Erotan yleensä myös erityisherkät kasvoista. Yleensäkin minulla on hyvä kyky huomata ihmisten kasvoista kaikenlaista. Ex-miehelläni, joka petti minua ja meni uuden naisen kanssa yhteen, on edelleenkin kasvoissa hirveästi ihottumaa ja painetta. Luulen, että hän kärsii niistä hänen kasvovaivoista niin pitkään, kunnes on valmis käsittelemään asian. Tilanteesta aikaa jo puolitoista vuotta.

En sanoisi, että silmät ovat sielun peili. Sanoisin, että kasvot ovat henkisen kuntomme peili.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteleva ihminen, kummatko rypyt tulee ns. enemmän näkyviin / helpommin tms. otsarypyt vaakatasossa vai sibeliusrypyt eli pystysuorat silmien väliin. Itse väittäisin että patologisella valehtelijalla nuo otsarypyt. Kirkkain ja suurin silmin puhuu mitä sylki suuhun tuo.

Pohdiskelevalla totuudenpuhujalla voi taas olla sibeliusrypyt ennemminkin.

Mulla on raskaat luomet ja olen koko elämäni pitänyt kulmia koholla. Seurauksena jäätävät otsarypyt. Olet ääliö.

En halunut loukata yksittäisiä henkilöitä.

Sama

Ketä muita on kuin yksittäisiä henkilöitä? Meinaatko, että lukija on otsaryppykollektiivi?

Luepa uudestaan kirjoitukseni, pohdin millaiset uurteet tulee valehtelevan ihmisen kasvoille helpoiten.

Ihmisen naurunrypyistä voisi ajatella että hän on aivan erityisen lämmin sekä huumorintajuinen ihminen.

Vrt. Donald Trump. Älä saa tästä raivokohtausta. Tuli vaan yhtäkkiä mieleen.

Vierailija
42/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteleva ihminen, kummatko rypyt tulee ns. enemmän näkyviin / helpommin tms. otsarypyt vaakatasossa vai sibeliusrypyt eli pystysuorat silmien väliin. Itse väittäisin että patologisella valehtelijalla nuo otsarypyt. Kirkkain ja suurin silmin puhuu mitä sylki suuhun tuo.

Mulla on raskaat luomet ja olen koko elämäni pitänyt kulmia koholla. Seurauksena jäätävät otsarypyt. Olet ääliö.

Sama

Ketä muita on kuin yksittäisiä henkilöitä? Meinaatko, että lukija on otsaryppykollektiivi?

Luepa uudestaan kirjoitukseni, pohdin millaiset uurteet tulee valehtelevan ihmisen kasvoille helpoiten.

Joo, onpa syvällistä pohdintaa, luin jo viidesti. Edelleen olet ääliö, etkä tajua. Valheista ei kerro mikään uurteiden muoto. Kaikki botoxia otsaansa ottaneet on sinusta umpirehellisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelijan tunnistaa kokonaisvaltaisesta tunnelmasta, alkaa tuntua, että mikään ei ole kohdallaan. Mitä pahempi valhe sitä oudommalta tuntuu. Äitini oli kaksoisviestijä, joka puhui yhtä ja tarkoitti toista. Henkisesti äärimmäisen väkivaltainen. Ainoa keino selvitä lapsena oli lukea koko ajan mikroilmeitä ja hänen ympärillään olevaa tunnelmaa.

Minäkin uskon että oma tunne kertoo paljon. Tietysti jos jokaisen ihmisen kohdalla tulee tunne valehtelusta, on kyse mitä luultavimmin jostain aivan muusta.

Valehtelusta tulee omituinen tunnelma. Sitä on vaikeaa pukea sanoiksi.

Vierailija
44/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Ja puhuinkin vaan valehtelevista ihmisistä, toivottavasti et ole sellainen.

Edelleen sama.

Jos et jo ole, niin rupea lasutädiksi. Heillä on juuri tuollainen sisäsyntyinen syväkyky "nähdä" asioita.

Vierailija
45/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Joo, onpa syvällistä pohdintaa, luin jo viidesti. Edelleen olet ääliö, etkä tajua. Valheista ei kerro mikään uurteiden muoto. Kaikki botoxia otsaansa ottaneet on sinusta umpirehellisiä?

Nostin peukun. Tosin tuomitsit toisen ääliöksi, mikä  tuntuu on valheelliselta. Oikea tapa sanoa on esim. että väitteesi kuulostavat ääliömäisiltä.

Minullekaan muuten otsarypyt eivät kerro valehtelijasta. Minustakin tuollaiset väitteet ovat ääliömäisiä.

Vierailija
46/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisissa ainakaan ei ole montaa poikkeuksellisen kaunista naista tai komeaa miestä. Sen sijaan löytyy oudosti virnuilevaa, matalaotsaista ja h-moilasta.

Vierailija
47/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamiseen taipuvaisen tunnistaa ns. brittiläisestä naamasta.

Vierailija
48/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva :D olen kärsinyt koko elämäni huonosta ihosta ja olen kaikenlisäksi todella huono juttelemaan. Elekieli on mitä sattuu ja aivan varmasti vilkuilen yläviistoonkin.

Kuinkahan moni pitää minua valehtelijana, heh. No näillä mennään.

Vierailija
49/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikollisissa ainakaan ei ole montaa poikkeuksellisen kaunista naista tai komeaa miestä. Sen sijaan löytyy oudosti virnuilevaa, matalaotsaista ja h-moilasta.

Mistä matalaotsaisuus kertoo?

Vierailija
50/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Nostin peukun. Tosin tuomitsit toisen ääliöksi, mikä  tuntuu on valheelliselta. Oikea tapa sanoa on esim. että väitteesi kuulostavat ääliömäisiltä.

Minullekaan muuten otsarypyt eivät kerro valehtelijasta. Minustakin tuollaiset väitteet ovat ääliömäisiä.

Käsi pystyyn virheen merkiksi. Tämähän pohdinta on elävästä elämästäni, jossa patologisella valehtelijalla on vaakarypyt.

Pahoittelen ääliömäisyyttäni.

Vierailija
51/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Käsi pystyyn virheen merkiksi. Tämähän pohdinta on elävästä elämästäni, jossa patologisella valehtelijalla on vaakarypyt.

Pahoittelen ääliömäisyyttäni.

Niin ja lukemastani tiedosta, että valehtelija kohottelee kulmakarvojaan.

Vierailija
52/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän erityisherkän naamassa loistaa?

Vierailija
53/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän erityisherkän naamassa loistaa?

K yr pä otsassa.

Vierailija
54/54 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa kasvoilta. Ennen valhetta tulee ihan pieni totuutta pidempi hiljaisuus ja valheen myötä vilkaisu itseä vasemmalle puolelle. Toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä