Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin leikkauttamassa silmäpussit pois laserilla

Vierailija
21.06.2013 |

Kysykää kysymyksiä, muut samaatoimenpidettä  harkitsevat!

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 kerro tarkemmin. Mikä haitta tulee herkän kudoksen poistamisesta?

Vierailija
42/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:46"]

40 kerro tarkemmin. Mikä haitta tulee herkän kudoksen poistamisesta?

[/quote]

Kysy sieltä Siluetista. Toi teksti on lainattu niiden sivuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:46"]40 kerro tarkemmin. Mikä haitta tulee herkän kudoksen poistamisesta?
[/quote]

Silmän ulkomuoto muuttuu pysyvästi ja silmäpussit tulevat takaisin entistä suurempina. Silmän rakenne on geeneissä ja sitä harvemmin pystyy ihminen käsittelemään niin että tulos olisi pysyvä ja luonnollinen.

Vierailija
44/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko pussit kotiin muistoksi?

Vierailija
45/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites ne silmäluiden näkyvyydet? kai ne ripustivat nekin oikeille paikoilleen ts. tarkoitan sitä kun valo tulee ylhäältä ja "pallo" on silmien ympärillä, miten ne sen korjasivat? Kuka leikkasi sinut?

Vierailija
46/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:46"]40 kerro tarkemmin. Mikä haitta tulee herkän kudoksen poistamisesta? [/quote] Silmän ulkomuoto muuttuu pysyvästi ja silmäpussit tulevat takaisin entistä suurempina. Silmän rakenne on geeneissä ja sitä harvemmin pystyy ihminen käsittelemään niin että tulos olisi pysyvä ja luonnollinen.

[/quote]

ja vastaaja ei ollut 40 vaan joku muu tietäväinen/sempi...

Vierailija
47/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisit nyt vastata kaikkien kyssäreihin ap. Tämä toimenpide vaatii tälläisen silmään. Tai, voihan sitä Tilkasta tiedustella, jos et pysty vastaamaan.

Vierailija
48/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta poistettiin siis vain rasvaa silmäpusseista? Löysää nahkaako ei jäänyt poiston jälkeen eli ei tarvinnut niitä operoida pois? No eipä 40-kymppisillä taida vielä olla roikkuvia silmäpusseja.

Vierailija
49/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se löysä iho täytyy pois leikata ja AP on nyt niin kiireinen etteijouda vastaamaan. Tiedän tavallisesta alaluomileikkauksrsta kun se tehtiin muille vuosia sitten.

Vierailija
50/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:57"]

Kyllä se löysä iho täytyy pois leikata ja AP on nyt niin kiireinen etteijouda vastaamaan. Tiedän tavallisesta alaluomileikkauksrsta kun se tehtiin muille vuosia sitten.

[/quote]

Niin... aloitus on vuodelta 2013...

51/71 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EyesTuck hoitaa silmäpussit - http://shytobuy.fi

Vierailija
52/71 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Onko aloittaja tai joku muu leikkauksessa käynyt kuulolla? Oletteko edelleen tyytyväisiä? Onko pussit tulleet takaisin? Jo kymmenen vuotta olen tästä haaveillut.

Vierailija
53/71 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kävit?

Mitä maksoi?

Kauanko toipuminen kesti?

Joko lopullinen tulos on nähtävissä, oletko tyytyväinen?

Jäikö arpia, näkyvätkö ne?

Minäkin haluan mennä, mutta en uskalla. Haluan myös pienentää rintani leikkauksella, mutta en ole uskaltanut mennä siihenkään. :(

Rintojen pienennyttäminen kannattaa! Edut ovat niin suuret.

Olin pari vuotta sitten pienennysleikkauksessa. Rintojen alle jää pysyvä leikkaushaava-arpi mutta eihän se sieltä piilosta mihinkään näy. Nännien ympärille minulla jäi hyvin siistit vaaleat arvet. Vain niistä joku voi esim. uimahallissa huomata, että rintani on operoidut.

Rintojen pienennyttäminen on ollut ehdottomasti elämäni parhaita päätöksiä. En ole katunut sitä hetkeäkään.

Vierailija
54/71 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle suoritettiin alaluomileikkaus ArtiaClinic:lla, jota voin ehdottomasti suositella kaikille. Todella mukava palvelu, osaava henkilökunta ja modernit tilat. Muutenkin työn jälki miellytti.

Vierailija
55/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjun, koska kiinnostaa. Onko kellään uusia kokemuksia?

Vierailija
56/71 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ nainen. Itse kävin kaksi viikkoa sitten poistattamassa rasvapallukat Mehiläisessä. Tehtiin radiofrekvenssiveitsellä ja paikallispuudutuksessa. Samalla tehtiin rasvasiirre nenänvarteen. Rasva otettiin reisistä. Mustelmat vielä ja turvotustakin on vielä. Viikon ajan käytin antibioottitippoja ja söin buranaa. Aurinkolaseja tarvitsen varmasti vielä viikon. Pussit poissa, mutta vielä en osaa sanoa jääkö löysää ihoa, kun turvotusta on vielä sen verran.

Vierailija
57/71 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään konsultaatiossa ja nyt matkalla luin läpi tämän ketjun. Onko muita joilla edessä alakuomileikkaus syksyllä?

Vierailija
58/71 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä. Kiitos kun kerroit. Itse olen 52 , muuten hyvässä kunnossa, mutta silmäpussit rasittavat mieltäni ja tekevät ulkonäöstäni etukäteen paljon vanhemman näköiseksi. ( onhan tämä vain osaa kokonaisuutta, mutta itsehän sen kukin kokee niinkuin kokee ja oikeudella)  En juo, en polta , urheilen, syön tervellisesti ja olen muuten energinen ja iloinen. 

Olen väsynyt katsomaan itseäni tällaisena. Vie turhaa energia ja meikkaaminen on rasittava, eikä edes auttaa. Mieluummin pärjäsin vain normirasvoilla. Ongelmani liittyy mataliin poskipäihini. Pussit ja juonteet ovat kauempana silmää, kuin jos olisi tyyppilliset suomalaiset korkeat poskipäät eli on isolla alueella.

Haluan vain tuntea itseni oman ikäiseksi ja tykätä siitä mitä näen peilistä.  

Olen ottanut yhteyttä erilaisiin kliniikkoihin , mutten vielä sopinut konsultaatiosta.

Oliko sinulla selvä alusta pitäen , että leikkaus oli se oikea vaihtoehto sinulle ? Minulla oli mielessäni täyteaineilla tehdyt hoidot. Ei ole laittaa noin paljon rahaa tällä hetkellä. 

Tunnistatko itsesi näistä ajatuksistani? 

Vierailija
59/71 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Itse kävin juuri operaatiossa ja tästäkin keskusteltiin. Sasvansiirrolla saadaan luomen taakse tavaraa ja väri korjaantuu. Usein tumma simmänalunen kuulemma tulee rasvakadosta. Kurkkaa myneweyelids.blogspot.com ja kysy lisää. Siellä myös epäilijöille ihan oikeita suomalaisia ja viimeaikaisia tuloksia ja tarinaa.

Vierailija
60/71 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka haluu nähä kuvia ja kuulla toipumisesta, niin menkää myneweyelids.blogspot.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän