Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin leikkauttamassa silmäpussit pois laserilla

Vierailija
21.06.2013 |

Kysykää kysymyksiä, muut samaatoimenpidettä  harkitsevat!

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan ne silmäpussit jossain vaiheessa takaisin vai onko muutos pysyvä?

Vierailija
22/71 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja paljonko maksoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisinnhinta on korkeampi, kun joutuu maksamaan alvin.

Vierailija
24/71 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin operaatiossa lasertilkassa. Rasvatyränpoisto ja hionta laserilla. Helppo homma. Kymmenen päivän loma riittää toipumiseen. Hionnasta palautuminen hitainta,koska ihon pitää uusiutua polton jälkeen. Ikää 31 ja kaduttaa lähinnä etten mennyt aiemmin. Maksoi 2400, mutta sehän on sivuseikka.

Vierailija
25/71 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa myös ja aika jo varattu, hemmetti kun jännittää!!!!!

Vierailija
26/71 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimenpiteessä käynyt, sama paikka kun aloittajalla. Toipuminen nopeaa. Mulla vaan piti tehdä toimenpide 2 kertaa, ekalla kerralla rasvaa hieman vielä jäi.

Vierailija
27/71 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Kaikkien mahdollisten voiteiden, poppaskonstien ja meikkiohjeiden jälkeen olen päättänyt mennä alaluomien korjaukseen. Ikää 33v. ja ongelmana perinnölliset "tuplapussit" silmien alla +pinnassa sinertäviä suonia ja muutenkin mustat silmänaluset. kaiken tuon meikkaaminen piiloon ei onnistunut edes ammattimaskeeraajilta häitä ja hääkuvauksia varten. :( 

Tuntuu todella pahalta kuulla vähintään kerran viikossa joltakulta että näytän "väsyneeltä" tai "stressaantuneelta". Koska täyttö restylanella tai muulla aineella ei sinänsä poista ongelmaa, olen päättänyt vihdoin uskaltaa varata ajan konsultaatioon laseroperaatiota varten. 

Ihanaa lukea teidän onnistuneista kokemuksistanne täällä palstalla! Kuulisin mieluusti myös siitä miten muut ovat reagoineet operaatioon; huomasivatko ihmiset muutoksen jne.

Ilmeisesti kaikki ovat sitä mieltä että laserleikkaus kannatti? :)

Vierailija
28/71 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpussit ja tummat silmänalusethan on kaksi täysin eri asiaa. Samoja operaatioita ei tehdä molemmille. Onko joku käynyt leikkauttamssa silmänalusia vai onko silmänalusille vain yksi mahdollinen operaatio eli rasvansiirto?

Kokemuksia kenelläkään?

29/71 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EyesTuck hoitaa silmäpussit - http://shytobuy.fi

Vierailija
30/71 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin, että kuinka kauan tulos pysyy?

Vierailija
31/71 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kävin tuolla sairaalan sivuilla, ja tulin huonovointiseksi jo siitä..."

Ei tuo mitään, mä kävin youtubessa katsomassa vasta oman leikkauksen jälkeen miltä se alaluomen laserleikkaus näyttää :D

Olen kai tullut vanhaksi, kun enää ei tunnu missään tuollaiset jutut Joskus nuorempana olin ihan hermoheikko..

hakusanalla lower eyelid laser surgery löytyy kuvia ja videoita. Myös lower eyelid blepharoplasty

Vierailija
32/71 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu ollut ko leikkauksessa. Kertokaa kokemuksesta, kiitos.

Vierailija
33/71 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa kaikki mahdollinen?

Vierailija
34/71 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki,
Kiitos viesteistä. Miten sulla on tilanne edennyt 33-vuotias. Itse olen pussini tiedostanut tuplapussini vähän päälle parikymppisenä (nyt olen 34.) ja 27-vuotiaasta asti haaveillut operaatiosta. Näyttää, että pian päästään ikäänkuin triplapusseihin, silmän muoto on sellainen. Kyllästyttää myös selitellä, että "ei, en ole tänään erityisen väsynyt (sattui vaan aamulla olemaan tavanomaista massiivisemmat pussit silmien alla)". Olen huomannut, että meikkaamisesta on tullut aika vastenmielinen ja aikaavievä operaatio. Se mahdollisesti vain pahentaa asiaa.
onko joitakin, jotka ovat käyneet normaalissa leikkauksessa? Mitä kokemuksia niistä on?
Ovatko autoimmuunisairaudet (reuma) este toimenpiteelle?
Entä miten sinun tilanteesi on edennyt 33-v?

Vierailija
35/71 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata leikauttaa. Ne palautuvat vuoden päästä :(

Kokenut

Vierailija
36/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kokenut, olivatko ne pussit pitkään pois? Kertoiko lääkäri siinen mitään syytä miksi pussit tulivat takaisin? 

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia siitä, että pussit tulevat pian takaisin?

Sama 34-v

Vierailija
37/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin 2 v sitten yläluomileikkauksessa. Hirveän lurppaluomet enkä edes tajunnut kuinka pahat ne oli ennen konsultointia.

Olen hirveän tyytyväinen! Plastigakirurgi leikkas.

Vierailija
38/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvapökäleet siis poistettiin...

Monilla jenkkisivuilla kirjoitetaan ettei enää pökäleitä poisteta monissakaan leikkauksissa, vaan ne sijoitetaan takaisin paikalleen, mistä ovat pullahtaneet. Tämä siksi, koska moni joilta pökäleet on poistettu ovat kokeneet, että silmien alusista on tullut "hollow" eli ne ovat menneet kuopalleen.

Mutta taitava lääkäri varmasti arvioi tilanteen asiakaskohtaisesti, eikä tee kaikille samanlaista operaatiota.

Onnea sinulle paranemisprosessiin. Toivottavasti lopputulos miellyttää pitkään :)

Vierailija
39/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siluetin sivuilla lukee:

"Suhtautuminen silmäluomileikkauksiin on muuttunut. Monet aiemmat leikkausmenetelmät, joissa postetaan silmäkuopan esiin työntyvää rasvaa ja tuhotaan silmäluomen herkkiä kudoksia ovat jääneet pois käytöstä."

Vierailija
40/71 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle neurologi sanoi ihan muusta asiasta jutellessa, että silmäpussini johtuvat niskan jännitystilasta ja painoi minua niskasta molemmilta puolilta tietyistä kohdista ja kysyi, että onko kipeät. Juu, olisvat.
Ilmeisesti veri ei sen takia kunnolla kule tms. En kyselly enempää, kun oli ihan muuta asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi