Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miten estätte sen ettei töissä miehet ihastu tai ala ahdistella?

Vierailija
26.07.2020 |

Minulle tämä on ongelma.

Kommentit (478)

Vierailija
301/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä riittää suojaksi.

Ylipaino toimii vielä paremmin. 

Vierailija
302/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä33839 kirjoitti:

Minuakin sanottu kauniiksi mutta olen aika vakavamielinen :D ja suorapuheinen (miellyttämisen tarve vähäinen) ja koen että harvoin tullaan rajan yli. Ehkä olet helposti lähestyttävä ja kokevat mahdollisen sanktion ei-toivotusta käytöksestä pieneksi.

Varmaan totta, mutta tämäkään ei oikeuta sikailua tai sorsimista, varsinkaan työelämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no varmaan minä olen niin ruma, ettei kukaan ole töissä koskaan ehdotellut mitään. Tai sitten minun työpaikallani on vain tavanomaista fiksumpaa porukkaa.

Vierailija
304/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko päivä työpaikalla ihastuttiin. Eiköhän tämä ole mennyt maailma -tasoinen aihe. Ihmisethän ovat nykyään etätöissä. Käytöskoodit ovat kiristyneet ja asialliset näissä työpaikkasuhteissa eli ei suvaita näitä asioita (kiitos metoo). Nykyään ei katsota, ei ihastuta. Miehet ei puhu paskaa tai vikittele naisia niin ei kukaan leimaudu. 

Tämä näyttää olevan arka aihe kun koko päivän täällä on asiasta kirjoitettu.

Eiköhän tulevaisuudessa nämä  voidaan unohtaa kun ei suomalainen enää pariudu tai mitään lapsia hanki. Eiköhän sukupuolivietti ja seksin tarpeet sanktioida ja hoideta koneellisesti. Satisfly korvaa jo kuulemma miehen kuin miehen.

Suomalainen ei pariudu eikä hanki lapsia kuin ei-toivotusti ahdistelemalla? ;'''D

Vierailija
305/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että monelta menee ihastuminen ja ahdistelu sekaisin. Jos on ihastunut, voi tuijottaa ihastuksen kohdetta. Yleensä ihastunut kääntää äkkiä katseensa, kun ihastuksen kohde huomaa katseen. Ahdistelija taas jatkaa tuijotusta härskisti. Tuntuu että naiset tuomitsevat tällaisen ihastuneen katseenkin. Ihastumiselle kun ei mitään voi.

Vierailija
306/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että monelta menee ihastuminen ja ahdistelu sekaisin. Jos on ihastunut, voi tuijottaa ihastuksen kohdetta. Yleensä ihastunut kääntää äkkiä katseensa, kun ihastuksen kohde huomaa katseen. Ahdistelija taas jatkaa tuijotusta härskisti. Tuntuu että naiset tuomitsevat tällaisen ihastuneen katseenkin. Ihastumiselle kun ei mitään voi.

Ihastumiselle ei ehkä mitään voi, mutta jos se on yksipuolista, niin sitten on pystyttävä pitämään itsensä kurissa ilman mitään konkreettisia tämän ihastuksen aiheuttamia toimia, joista ihastuksen kohde ahdistuu.

Vierailija
307/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena yritän kuvitella tilannetta jossa kaikki työpaikan miehet ovat aina ihastuneet minuun tai johonkin muuhun naiseen siellä työpaikalla. No ei ne ole. Katsominen ja juttelu ei ole ihastumista. Muutama voikin ihastua oikeasti, mutta että ihan kaikki?

Sen sijaan kyllä kyttäävät kauniita naisia, siitä saa päivään vaihtelua. 

Itsensä rumentaminen ei ole erityisen vaikeaa, mutta kuka  nainen sellaista haluaisi tehdä vaan muutaman juntin toljottajan takia.

Vierailija
308/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan nyt toisesta näkökulmasta. Yksi entinen työkaveri (nainen) luuli että olin ihastunut häneen ja että yritin stalkata. En ollut hänen kanssaan juuri missään tekemisissä mutta ruokalassa tai infoissa tms hän ei antanut minun edes istua viereen vaikka paikka oli tyhjä.  Kumpikin meistä lisäksi varattuja. Minulla oli vähän sellainen turhan menevän miehen maine koska firman juhlissa naiset retuuttivat minua tanssilattialla ja kaikenlaisia juoruja minusta levisi, mutta en suhtautunut kovin vakavasti. Silti tämä sievä pikkuvaimo Espoosta pelkäsi minua kuin ruttoa. Jos satuttiin menemään aamulla töihin samalla junalla, hän ei ollut huomaavinani vaan käänsi pään ikkunaan päin. Onneksi lähti toiseen työpaikkaan

Aha, tämän yhden (sinun sanasi mukaan, ehkä todellisuudessa hän vain ei pitänyt sinusta) harhakuvitteisen naisen kanssa kokemasi tragedian (hän vältteli sinua, eikä muuta, huhu huh, kukas se harhainen onkaan) takia voidaankin mitätöidä kaikki naisten kokema epätoivottu ahdistelu?

Hän ei ollut minun kanssani missään tekemisissä työasioissa, olimme eri tiimeissä. Hänen pitämisestään tai pitämättömyyydestä ei ollut mulle merkitystä koska en tyrkyttänyt seuraani,  mutta että hän vältteli koska kuvitteli että jahtaan häntä on ainakin todiste siitä että jotkut ovat hysteerisiä.

Vierailija
309/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi estää eikä se minun vastuullani olekaan, mutta aina voi potkaista munille.

Vierailija
310/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa meneekö nyt termit sekasin? Ihastumisen ei voi mitään ja se on ja sallittua, eikä siitä pidäkään valittaa.

Onko kyseessä joku muu rajan ylittävä käytös nyt kyseessä? Ihastnuthan haluaa kohteelleen hyvää, eikä kai tunkeudu reviirille väkisin?

Ahdistelusta enemmänkin kuulostaa, jos itsepintaisesti iholle pyrkii? Ettei mene nyt puurot ja vellit sekaisin?

Vierailija
311/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miesvaltaisella alalla. Muutun paskamaiseksi akaksi, jos huomaan jotain ihastumisen merkkejä. Auttaa mutta saa myös vaikean ihmisen maineen. Muutama on kyllä vaan innostunut lisää. Pistänyt numeron salaiseksi, ja poistanut somesta, kun on alkanut häiriköiviä mese viesteja/puheluita tulemaan. Pääosin kyllä mukavia miehiä on ympärillä. Jotkut reppanat eivät vain osaa olla kavereita naisten kanssa. Kuvittelet heti jotain kun jutut ja huumori kohtaavat. Joukossa ollut huomattavan nuoria ja myös oman isäni ikäisiä, varattuja perheellisiä. Muutaman hyvän kaverinkin menettänyt.

Vierailija
312/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tälläinen mies töissä joka tuijotti eikä kääntänyt katsettaan vaikka huomasin tuijotuksen. Jatkoi vain tuijotusta kuin olisi jossain transsissa. En kyllä ajatellut sitä mitenkään ahdisteluna, siinäs tuijotti.

Vierailija
313/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain kolleegan kanssa vessaan ja levitä jalat!! Mitä voit menettää?? Jos osuu huono pano nii juoksipa palkka edes

Vierailija
314/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen töissä naisille tarjonnut välillä vähän rahaa jos viettävät tauon kanssani wc tiloissa😉 pari kertaa saanut oharit ja kerran nainen itki pomolle asiasta ja sain suullisen varoituksen😒

Vierailija
315/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vain kolleegan kanssa vessaan ja levitä jalat!! Mitä voit menettää?? Jos osuu huono pano nii juoksipa palkka edes

Eihän me siveät naiset tuollaista tehdä.

Vierailija
316/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänki ku lirkuttelee teille niin johan se käsi kopeloi haaraväliä..

Vierailija
317/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sit puhuttelet väärää😁

Vierailija
318/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sit puhuttelet väärää😁

Ei kerta homoks tee

Vierailija
319/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitis kopeloi kun sinut sai.

Vierailija
320/478 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitis kopeloi kun sinut sai.

Mitä sitten?