Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet älkää uskotelko naiselle olevanne tositarkoituksella liikkeellä jos ette oikeesti ole

Vierailija
25.07.2020 |

Jäisi monta särkynyttä "sydäntä" vähemmän...

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään :(

Vierailija
2/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun tykkää niistä pelimiehistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten nainen tappaa

Vierailija
4/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin jäisi paljon saamatta.

Vierailija
5/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on liikkeellä tositarkoituksella ei tarkoita sitä, että deitti on automaattisesti hyvä mätsi itselle.

Vierailija
6/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että ihan kaikki miehet, taas kerran. 

Vierailija
7/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko ap nyt tinderpanoista? 

Vierailija
8/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma menee hieman niin, että vaikka ei niin sopiva olisikaan vakisuhteeseen, niin pil lu tahtoo kelvata joten sen mukaan useimmat menee. Naisilla on sitten se vastuu huomata kusetus

mies52v

Vierailija
9/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkoittaa "uskottelua"? Se on vaan välillä niin että nainen tekee omassa päässään ne päätelmät millä tarkoituksella olen liikkeellä, täysin riippumatta siitä mitä itse teen tai sanon.

Vierailija
10/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen ja maininnut deittiprofiilissa olevani tositarkoituksella liikkeellä, ja niin olenkin. Se ei tarkoita, että pitäisi sitoutua ensimmäiseen matchiin päinvastoin, pitää miettiä tosi tarkasti kehen sitoutuu. Huonoja tuli deittailtua monia ja heivattua, he varmaan ajattelivat että en ollut tosissaan. Olin harvinaisen tosissaan, en vaan kokenut heidän olevan hyviä kumppaneita itselleni loppuelämäksi.

Vierailija
11/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan ap haastaa, mutta niitä särkyneitä sydämiä tulee väistämättä, vaikka itse kuinka tekee parhaansa. Naiset on aina minut jättäneet, vaikka uskon, että tosissaan ovat hekin olleet liikkeellä. Kun en riitä pitkään suhteeseen, niin en riitä.

Toiset vaan on alkuhuuma-ihmisiä, vaikka kuinka muuta yrittävät itselleen uskotella.

Vierailija
12/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset, älkää uskoko mitä miehet puhuu.

Vierailija
13/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi kyllä monet panot panematta, jos naisten neuvoja kuuntelisi.

Vierailija
14/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miehet" ? Kaikki, mukaanlukien naiset tekee tuota samaa. Tositarkoituksella tarkoittaa sitä, että treffaillaan ja harrastetaan seksiä normaalisti ja katsotaan, onko toisesta osapuolesta kumppaniksi. Ikävää jos ette sopineet yhteen viimeisen treffi kumppanin kanssa mutta kaikkien muiden syyllistely on lähinnä lapsellista.

Vierailija
15/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tinder-ukolla ollutkaan takuu voimassa? Toista se oli ennen kun Anttilan kuvastosta tilasit. Valita kuluttajasuoja-asia henkilölle ja älä sotke meitä muita miehiä tähän ollenkaan.

Vierailija
16/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri deittailee tällä hetkellä viittä naista samaan aikaan, plus satunnaisia jos sattuu baarista löytymään. Ei onneksi valehtele heille suoraan, ei siis sano että on rakastunut, haluaa suhdetta tai olla vain hänen kanssaan, mutta ei myöskään vastaa jos nainen kysyy mitä me ollaan, tapailetko muita, jne. Välttelee aihetta viimeiseen asti. Jos nainen alkaa tunteilemaan, hän jäähdyttää juuri sen tapailun pariksi viikoksi, kunnes nainen taas ottaa yhteyttä. Ja kuulemma joka kerta ottaa. Ja sama rumba jatkuu kunnes naisen sydän särkyy lopullisesti.

En tajua. Itse olen ikisinkku enkä löydä koskaan ketään, saati viittä miestä yhtä aikaa.

Vierailija
17/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma menee hieman niin, että vaikka ei niin sopiva olisikaan vakisuhteeseen, niin pil lu tahtoo kelvata joten sen mukaan useimmat menee. Naisilla on sitten se vastuu huomata kusetus

mies52v

Niinpä ja suomalainen nainen ei pääosin sitä näe tai ymmärrä. Hyvä niin.

Vierailija
18/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri deittailee tällä hetkellä viittä naista samaan aikaan, plus satunnaisia jos sattuu baarista löytymään. Ei onneksi valehtele heille suoraan, ei siis sano että on rakastunut, haluaa suhdetta tai olla vain hänen kanssaan, mutta ei myöskään vastaa jos nainen kysyy mitä me ollaan, tapailetko muita, jne. Välttelee aihetta viimeiseen asti. Jos nainen alkaa tunteilemaan, hän jäähdyttää juuri sen tapailun pariksi viikoksi, kunnes nainen taas ottaa yhteyttä. Ja kuulemma joka kerta ottaa. Ja sama rumba jatkuu kunnes naisen sydän särkyy lopullisesti.

En tajua. Itse olen ikisinkku enkä löydä koskaan ketään, saati viittä miestä yhtä aikaa.

Kyllä jo kertoisin naisille..

Inhottava mies. Miksi ei voi olla rehellinen??

Vierailija
19/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka, mitäs antaudut miehille ennen kuin seurustelette virallisesti.

Vierailija
20/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jo kertoisin naisille..

Inhottava mies. Miksi ei voi olla rehellinen??

Koska kaikki naiset lopettaisivat leikin jos tietäisivät.