Miehet älkää uskotelko naiselle olevanne tositarkoituksella liikkeellä jos ette oikeesti ole
Kommentit (48)
Sen siitä saa kun tykkää niistä pelimiehistä.
Se, että on liikkeellä tositarkoituksella ei tarkoita sitä, että deitti on automaattisesti hyvä mätsi itselle.
Jaa, että ihan kaikki miehet, taas kerran.
Homma menee hieman niin, että vaikka ei niin sopiva olisikaan vakisuhteeseen, niin pil lu tahtoo kelvata joten sen mukaan useimmat menee. Naisilla on sitten se vastuu huomata kusetus
mies52v
Mikä tarkoittaa "uskottelua"? Se on vaan välillä niin että nainen tekee omassa päässään ne päätelmät millä tarkoituksella olen liikkeellä, täysin riippumatta siitä mitä itse teen tai sanon.
Olen itse nainen ja maininnut deittiprofiilissa olevani tositarkoituksella liikkeellä, ja niin olenkin. Se ei tarkoita, että pitäisi sitoutua ensimmäiseen matchiin päinvastoin, pitää miettiä tosi tarkasti kehen sitoutuu. Huonoja tuli deittailtua monia ja heivattua, he varmaan ajattelivat että en ollut tosissaan. Olin harvinaisen tosissaan, en vaan kokenut heidän olevan hyviä kumppaneita itselleni loppuelämäksi.
Tottahan ap haastaa, mutta niitä särkyneitä sydämiä tulee väistämättä, vaikka itse kuinka tekee parhaansa. Naiset on aina minut jättäneet, vaikka uskon, että tosissaan ovat hekin olleet liikkeellä. Kun en riitä pitkään suhteeseen, niin en riitä.
Toiset vaan on alkuhuuma-ihmisiä, vaikka kuinka muuta yrittävät itselleen uskotella.
Ja naiset, älkää uskoko mitä miehet puhuu.
Jäisi kyllä monet panot panematta, jos naisten neuvoja kuuntelisi.
"miehet" ? Kaikki, mukaanlukien naiset tekee tuota samaa. Tositarkoituksella tarkoittaa sitä, että treffaillaan ja harrastetaan seksiä normaalisti ja katsotaan, onko toisesta osapuolesta kumppaniksi. Ikävää jos ette sopineet yhteen viimeisen treffi kumppanin kanssa mutta kaikkien muiden syyllistely on lähinnä lapsellista.
Eikö tinder-ukolla ollutkaan takuu voimassa? Toista se oli ennen kun Anttilan kuvastosta tilasit. Valita kuluttajasuoja-asia henkilölle ja älä sotke meitä muita miehiä tähän ollenkaan.
Mun kaveri deittailee tällä hetkellä viittä naista samaan aikaan, plus satunnaisia jos sattuu baarista löytymään. Ei onneksi valehtele heille suoraan, ei siis sano että on rakastunut, haluaa suhdetta tai olla vain hänen kanssaan, mutta ei myöskään vastaa jos nainen kysyy mitä me ollaan, tapailetko muita, jne. Välttelee aihetta viimeiseen asti. Jos nainen alkaa tunteilemaan, hän jäähdyttää juuri sen tapailun pariksi viikoksi, kunnes nainen taas ottaa yhteyttä. Ja kuulemma joka kerta ottaa. Ja sama rumba jatkuu kunnes naisen sydän särkyy lopullisesti.
En tajua. Itse olen ikisinkku enkä löydä koskaan ketään, saati viittä miestä yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Homma menee hieman niin, että vaikka ei niin sopiva olisikaan vakisuhteeseen, niin pil lu tahtoo kelvata joten sen mukaan useimmat menee. Naisilla on sitten se vastuu huomata kusetus
mies52v
Niinpä ja suomalainen nainen ei pääosin sitä näe tai ymmärrä. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri deittailee tällä hetkellä viittä naista samaan aikaan, plus satunnaisia jos sattuu baarista löytymään. Ei onneksi valehtele heille suoraan, ei siis sano että on rakastunut, haluaa suhdetta tai olla vain hänen kanssaan, mutta ei myöskään vastaa jos nainen kysyy mitä me ollaan, tapailetko muita, jne. Välttelee aihetta viimeiseen asti. Jos nainen alkaa tunteilemaan, hän jäähdyttää juuri sen tapailun pariksi viikoksi, kunnes nainen taas ottaa yhteyttä. Ja kuulemma joka kerta ottaa. Ja sama rumba jatkuu kunnes naisen sydän särkyy lopullisesti.
En tajua. Itse olen ikisinkku enkä löydä koskaan ketään, saati viittä miestä yhtä aikaa.
Kyllä jo kertoisin naisille..
Inhottava mies. Miksi ei voi olla rehellinen??
Oma moka, mitäs antaudut miehille ennen kuin seurustelette virallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jo kertoisin naisille..
Inhottava mies. Miksi ei voi olla rehellinen??
Koska kaikki naiset lopettaisivat leikin jos tietäisivät.
Ei tulisi mieleenikään :(