Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet älkää uskotelko naiselle olevanne tositarkoituksella liikkeellä jos ette oikeesti ole

Vierailija
25.07.2020 |

Jäisi monta särkynyttä "sydäntä" vähemmän...

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri deittailee tällä hetkellä viittä naista samaan aikaan, plus satunnaisia jos sattuu baarista löytymään. Ei onneksi valehtele heille suoraan, ei siis sano että on rakastunut, haluaa suhdetta tai olla vain hänen kanssaan, mutta ei myöskään vastaa jos nainen kysyy mitä me ollaan, tapailetko muita, jne. Välttelee aihetta viimeiseen asti. Jos nainen alkaa tunteilemaan, hän jäähdyttää juuri sen tapailun pariksi viikoksi, kunnes nainen taas ottaa yhteyttä. Ja kuulemma joka kerta ottaa. Ja sama rumba jatkuu kunnes naisen sydän särkyy lopullisesti.

En tajua. Itse olen ikisinkku enkä löydä koskaan ketään, saati viittä miestä yhtä aikaa.

Kylläpä kuulosti tutulta,deittailenkohan itsekin tätä samas hemmoa...

Vierailija
22/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri deittailee tällä hetkellä viittä naista samaan aikaan, plus satunnaisia jos sattuu baarista löytymään. Ei onneksi valehtele heille suoraan, ei siis sano että on rakastunut, haluaa suhdetta tai olla vain hänen kanssaan, mutta ei myöskään vastaa jos nainen kysyy mitä me ollaan, tapailetko muita, jne. Välttelee aihetta viimeiseen asti. Jos nainen alkaa tunteilemaan, hän jäähdyttää juuri sen tapailun pariksi viikoksi, kunnes nainen taas ottaa yhteyttä. Ja kuulemma joka kerta ottaa. Ja sama rumba jatkuu kunnes naisen sydän särkyy lopullisesti.

En tajua. Itse olen ikisinkku enkä löydä koskaan ketään, saati viittä miestä yhtä aikaa.

Kylläpä kuulosti tutulta,deittailenkohan itsekin tätä samas hemmoa...

En usko koska asumme ulkomailla ja yhtään suomalaista ei ole kierroksessa nyt. Meillä ei siis keskenämme ole koskaan ollut mitään ja on vaikea luopua kaverista joka on hauska, älykäs ja erittäin mukavaa seuraa, vain siksi että en pidä hänen deittailutyylistään. Eihän se periaatteessa kuulu minulle mitenkään. Mutta välillä kyllä haastan häntä ajattelemaan asiaa myös naisten kantilta, mutta hän on addiktoitunut itse peliin ja varmaan siihen tunteeseen että näin moni nainen tykkää hänestä... Ei tarvitse kuulemma ikinä itse laittaa viestiä. Puhelin piippaa ja naiset anelevat treffeille. Joskus on kahdet samana päivänä. 

Olen kyllä oppinut häneltä mitä EN halua... Mutta tunnistankohan varmasti pelaajan jos sellaisen kohtaan? Hän on välillä pitkäänkin ilman seksiä tietyn naisen kanssa, jos vain haluaa lopulta sen kaadon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma menee hieman niin, että vaikka ei niin sopiva olisikaan vakisuhteeseen, niin pil lu tahtoo kelvata joten sen mukaan useimmat menee. Naisilla on sitten se vastuu huomata kusetus

mies52v

Kyllä se näin valitettavasti on, että me naiset joudutaan olemaan tutka tarkkana tän takia. Siksi en itse anna pildeä pitkään piiiiitkään aikaan. Kunnon tutustuminen ensin. Se karsii ison osan miehistä pois ja niin on tarkoituskin. Toki tuossa on yksinjäämisen riskikin, mutta sellaista se on. 

Olen silti itsekin törmännyt pelimieheen, koska ne pahimmat kyllä antaa sitä aikaa ja ovat niin gentlemanneja ja ymmärtäväisiä, kilttejä ja ihania. Että turha väittää että olisi helppoa naisilla erottaa pelimiehet tosissaan olevista. Nykyään haluan tavata miehen perheen ja ystävät ennen mitään intiimiä. Jos niitä ei ole/asuvat kaukana/kuolleet kaikki niin herää epäilyksiä. 

Vierailija
24/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tositarkoituksella suhteessani ja tavannut jo kaikki naisystäväni ystävätkin. Jokainen, siis jokainen heistä on varoittanut häntä siitä, etten olisi tosissani. Miksi tällainen "silmäkarkki" haluaisi hänen kanssaan olla... Tiedoksi vaan näille "ystäville": Kaikille ulkonäkö ei ole tärkeintä ja teihin en koskisi ulkonäöstänne huolimatta pitkällä tikullakaan! Ennakkoluuloisuutenne on luotaantyöntävää.

Onkohan ap:kin kuunnellut "ystävien" neuvoja ja tullut epävarmaksi?

M32

Vierailija
25/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää kun mies kosiikin ja mennään naimisiin ja tajuat että mies on yhä sinkku omasta mielestään.

Vierailija
26/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarkoittaa "uskottelua"? Se on vaan välillä niin että nainen tekee omassa päässään ne päätelmät millä tarkoituksella olen liikkeellä, täysin riippumatta siitä mitä itse teen tai sanon.

Tämä!

Vierailija
27/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tositarkoituksella suhteessani ja tavannut jo kaikki naisystäväni ystävätkin. Jokainen, siis jokainen heistä on varoittanut häntä siitä, etten olisi tosissani. Miksi tällainen "silmäkarkki" haluaisi hänen kanssaan olla... Tiedoksi vaan näille "ystäville": Kaikille ulkonäkö ei ole tärkeintä ja teihin en koskisi ulkonäöstänne huolimatta pitkällä tikullakaan! Ennakkoluuloisuutenne on luotaantyöntävää.

M32

Ystävien neuvoja kannattaa joskus kuunnella. Minä en kuunnellut ja mies osoittautui juuri sellaiseksi kuin olivat varoittaneet.

Vierailija
28/48 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homma menee hieman niin, että vaikka ei niin sopiva olisikaan vakisuhteeseen, niin pil lu tahtoo kelvata joten sen mukaan useimmat menee. Naisilla on sitten se vastuu huomata kusetus

mies52v

Kyllä se näin valitettavasti on, että me naiset joudutaan olemaan tutka tarkkana tän takia. Siksi en itse anna pildeä pitkään piiiiitkään aikaan. Kunnon tutustuminen ensin. Se karsii ison osan miehistä pois ja niin on tarkoituskin. Toki tuossa on yksinjäämisen riskikin, mutta sellaista se on. 

Olen silti itsekin törmännyt pelimieheen, koska ne pahimmat kyllä antaa sitä aikaa ja ovat niin gentlemanneja ja ymmärtäväisiä, kilttejä ja ihania. Että turha väittää että olisi helppoa naisilla erottaa pelimiehet tosissaan olevista. Nykyään haluan tavata miehen perheen ja ystävät ennen mitään intiimiä. Jos niitä ei ole/asuvat kaukana/kuolleet kaikki niin herää epäilyksiä. 

Mun kaveri deittaili 3 kuukautta naista (samalla kuin muitakin) joka halusi tutustua kunnolla ja ottaa rauhassa. Sitten seksin jälkeen lopetti tapailun. Ne jaksaa oikeasti vaikka mitä esitystä ja vaikka kuinka kauan...

Vierailija
29/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mun kohdalla pari pelimiestä on vienyt mut tapaamaan äitiään ja muitakin läheisiä. Ei tuokaan ole mikään merkki tosissaan olemisesta.

Vierailija
30/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarkoittaa "uskottelua"? Se on vaan välillä niin että nainen tekee omassa päässään ne päätelmät millä tarkoituksella olen liikkeellä, täysin riippumatta siitä mitä itse teen tai sanon.

Mulle yksi mies sano, että hän haluaa katsoa mihin meijän juttu menee. Hän kysyi ensin mitä mä etsin ja sanoin, että jos hyvin käy niin miestä jonka kanssa perustaa perhee . Kysyin mitä hän suhteilta ylipäänsä etsii. Sanoi olevansa samoilla linjoilla mun kanssa. Parin viikon päästä kuitenkin selvisi, että hän ei mitään lapsia halua ikinä. Tuo on vedätystä selkeimmillään.

Senkin voi laskea puijaamiseksi, jos toinen ei halua muuta kuin hetken huumaa muttei siitä sano mitään toiselle. Sitten eletään kuin seurustelusuhteessa ja myöhemmin selviää, ettei suhde johda mihi kään.

Jos treffi ei kelpaa vakavaab suhteesedn niin sanokaa siitä. Oli sukupuoli mikä tahansa. Treffi vois olla tyytyväinen mös fwb järjeatelyyn, jos ollaan rehellisiä haluista ja odotuksista. Jos ei olla rehellisiä, niin treffi ei halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
31/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mun kaveri deittaili 3 kuukautta naista (samalla kuin muitakin) joka halusi tutustua kunnolla ja ottaa rauhassa. Sitten seksin jälkeen lopetti tapailun. Ne jaksaa oikeasti vaikka mitä esitystä ja vaikka kuinka kauan...

Tottakai nämä odottajat jaksaa koska saavat sen aikaa seksiä joko vakipanoiltaan tai muilta deiteiltä. Miksikään gentemaniksi odottelelu ei tee. Luultavasti myös vakipanojen käyttö jatkuu suhteen aikana kun se kulissivaimo on esitelty suvulle ja sosiaaliset ympyrät sen on hyväksyneet.

Vierailija
32/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Ystävien neuvoja kannattaa joskus kuunnella. Minä en kuunnellut ja mies osoittautui juuri sellaiseksi kuin olivat varoittaneet.

Niin kannattaa ja ehdottomasti ei kannata olla miehen kanssa joka suhteen alussa on jo sitä mieltä, että olet ruma, mutta kelpaat. Jos ei edes ihastumisvaiheessa pidä maailman kauneimpana, niin ei sitä tapahdu suhteenkaan aikana. Mies tekee vielä oikein meriitin itselleen kun sietää rumaa vaimoaan. Hänen ystävänsä on huomanneet tämän ja siksi ovat varuillaan.

Vierailija
33/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännön todiste siitä, että "negaaminen" toimii... Naisilla on se vika usein(ei aina, mutta usein) itsellä, että eivät ilmaise selkeästi olevansa tositarkoituksella liikenteessä ja se jättää porsaanreijän sanattomaan sopimukseen mitä hyväksikäyttää pelimiehelle.

Vierailija
34/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on liikkeellä tositarkoituksella ei tarkoita sitä, että deitti on automaattisesti hyvä mätsi itselle.

Joo, mutta silloin on reilua sanoa heti, ettei kiinnosta. Ei niin, että mielenkiinnosta p*nee muutaman kerran, antaa toisen ihastua ja katoaa sitten savuna ilmaan.

Vierailija
35/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun tykkää niistä pelimiehistä. 

Mistä vt*n pelimiehistä????? Ihan tavis-jormista tässä on puhe. Tavis-jormat on niitä pahimpia. Pelimiehet osaavat hoitaa asiat tyylillä niin että ei tule paha mieli, mutta tavis-jormat ei

Vierailija
36/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että on liikkeellä tositarkoituksella ei tarkoita sitä, että deitti on automaattisesti hyvä mätsi itselle.

Joo, mutta silloin on reilua sanoa heti, ettei kiinnosta. Ei niin, että mielenkiinnosta p*nee muutaman kerran, antaa toisen ihastua ja katoaa sitten savuna ilmaan.

Suurin osa miehistä on tämmöisiä: pllunhimossaan ohjaa niitä ja pllua pitää saada keinolla millä hyvänsä. Ei kannata antaa vasta kun on saanut miehen rakastumaan(jos et siis ole etsimässä panomiestä)

Vierailija
37/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vt*n pelimiehistä????? Ihan tavis-jormista tässä on puhe. Tavis-jormat on niitä pahimpia. Pelimiehet osaavat hoitaa asiat tyylillä niin että ei tule paha mieli, mutta tavis-jormat ei

Ei tavismiehet ole tuollaisia limanuljaskoja vaan sulkia hattuunsa keräilevät, eli pelimiehet.

Vierailija
38/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tekee selväksi ettei halua muuta kuin seksiä ja kun temput on tehty, niin nainen alkaa nyyhkiä "luulin että tässä olis silti ollut enemmän".

Vierailija
39/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavismiehet ole tuollaisia limanuljaskoja vaan sulkia hattuunsa keräilevät, eli pelimiehet.

Kyllähän tuota tapahtuu kaikissa tasoluokissa. Vähiten miesten parhaassa prosenttiporukassa, jonne naiset muodostavat vapaaehtoisen jonon. Mutta tämän huipulle kasautumisen vuoksi kaikille alemmille tasoille muodostuu vajausta, mikä pakottaa miehet tähän tyhjän lupailuun. Seksi on kuitenkin perustarve ihmisille, joten onko tuo nyt miten tuomittavaa lopulta. Sukupuolilla on erilaiset ongelmat, ja naisillakin on oma vastuunsa pariutumisessa. Kaikki eivät voi vain mitenkään saada huippumiestä, joten realismi, ihmistuntemus sekä pariutumisteorian alkeet olisivat hyvinkin hyödyksi naisväelle. Elätte viimeisen suhteen kiistämisvaihetta eli pimeän keskiajan tyylistä älyllistä korpivaellusta, joten valaistumista ei ole hetkeen luvassa. Kaikki vsuvapalstaa lukevat naiset ovat kuitenkin jo askeleen edellä kanssasisariin verrattuna!

Vierailija
40/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta tähän, että nimenomaan tavis jormat on limanuljaskoja. Pelimiesten kanssa pidetään kevyttä hauskaa pilke silmäkulmassa ja kumpikin tietää, että tässä ollaan luomassa vain mukavaa hetkeä ja hauskoja muistoja ennen kuin lähdetään omiin suuntiin.