Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet älkää uskotelko naiselle olevanne tositarkoituksella liikkeellä jos ette oikeesti ole

Vierailija
25.07.2020 |

Jäisi monta särkynyttä "sydäntä" vähemmän...

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tositarkoituksella liikenteessä, mutta joskus suhteen alun joutuu lopettamaan painavasta syystä. Yhtä miestä tapailin 6 kuukautta. Valitettavasti oli sairaalloisen mustasukkainen ja lopetin jutun. Kerran kävi yöllä vaanimassa, onko autoni parkkipaikallani. Ei ollut, kun olin lainannut sen yhdelle kaverille. Tuli todella pelottava show keskellä yötä kun raivosi ja uhkaili puhelimessa, että olen jonkun miehen luona. En tietysti päästänyt häntä asuntooni sisään katsomaan, kun oli niin pelottavan vihainen. Siihen loppui se juttu. Koska jätin miehen, hän piti sitä todisteena toisesta miehestä.

Vierailija
42/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos tekee selväksi ettei halua muuta kuin seksiä ja kun temput on tehty, niin nainen alkaa nyyhkiä "luulin että tässä olis silti ollut enemmän".

Mitäs panet tyhmiä naisia. Niille voi sanoa mitä vain mutta ne selittää itselleen asiat niin kuin ne haluaa ymmärtää ja kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun tykkää niistä pelimiehistä. 

Mistä vt*n pelimiehistä????? Ihan tavis-jormista tässä on puhe. Tavis-jormat on niitä pahimpia. Pelimiehet osaavat hoitaa asiat tyylillä niin että ei tule paha mieli, mutta tavis-jormat ei

Ei tavismiehet ole tuollaisia limanuljaskoja vaan sulkia hattuunsa keräilevät, eli pelimiehet.

Kyllähän tuota tapahtuu kaikissa tasoluokissa. Vähiten miesten parhaassa prosenttiporukassa, jonne naiset muodostavat vapaaehtoisen jonon. Mutta tämän huipulle kasautumisen vuoksi kaikille alemmille tasoille muodostuu vajausta, mikä pakottaa miehet tähän tyhjän lupailuun. Seksi on kuitenkin perustarve ihmisille, joten onko tuo nyt miten tuomittavaa lopulta. Sukupuolilla on erilaiset ongelmat, ja naisillakin on oma vastuunsa pariutumisessa. Kaikki eivät voi vain mitenkään saada huippumiestä, joten realismi, ihmistuntemus sekä pariutumisteorian alkeet olisivat hyvinkin hyödyksi naisväelle. Elätte viimeisen suhteen kiistämisvaihetta eli pimeän keskiajan tyylistä älyllistä korpivaellusta, joten valaistumista ei ole hetkeen luvassa. Kaikki vsuvapalstaa lukevat naiset ovat kuitenkin jo askeleen edellä kanssasisariin verrattuna!

Se, mikä on minun silmissä huippumies, voi olla muiden silmissä roskaa. Mikään ei pakota ketään valehtelemaan.

Vierailija
44/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen ja minulle seksi ja sen toimivuus (halut kohtaa, intohimo yms) on erittäin tärkeää. Voisin hyvin itsekin kuvitella että vaikka muuten natsais mutta seksi ei toimisi niin kyllä jättäisin homman tapailuasteelle. En ehkä ekaan kertaan ellei sitten ole kyseessä vaikka mies, joka ei ehdottomasti halua antaa suuseksiä.

Joten jotenkin tämän ymmärrän. Jos seksi on tärkeää, sen toimivuus/yhteensopivuus pitää testata myös.

Vierailija
45/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vt*n pelimiehistä????? Ihan tavis-jormista tässä on puhe. Tavis-jormat on niitä pahimpia. Pelimiehet osaavat hoitaa asiat tyylillä niin että ei tule paha mieli, mutta tavis-jormat ei

Ei tavismiehet ole tuollaisia limanuljaskoja vaan sulkia hattuunsa keräilevät, eli pelimiehet.

Kyllähän tuota tapahtuu kaikissa tasoluokissa. Vähiten miesten parhaassa prosenttiporukassa, jonne naiset muodostavat vapaaehtoisen jonon. Mutta tämän huipulle kasautumisen vuoksi kaikille alemmille tasoille muodostuu vajausta, mikä pakottaa miehet tähän tyhjän lupailuun. Seksi on kuitenkin perustarve ihmisille, joten onko tuo nyt miten tuomittavaa lopulta. Sukupuolilla on erilaiset ongelmat, ja naisillakin on oma vastuunsa pariutumisessa. Kaikki eivät voi vain mitenkään saada huippumiestä, joten realismi, ihmistuntemus sekä pariutumisteorian alkeet olisivat hyvinkin hyödyksi naisväelle. Elätte viimeisen suhteen kiistämisvaihetta eli pimeän keskiajan tyylistä älyllistä korpivaellusta, joten valaistumista ei ole hetkeen luvassa. Kaikki vsuvapalstaa lukevat naiset ovat kuitenkin jo askeleen edellä kanssasisariin verrattuna!

Se, mikä on minun silmissä huippumies, voi olla muiden silmissä roskaa. Mikään ei pakota ketään valehtelemaan.

Tämä on tätä naisten harhaista länkytystä. Tutkitusti sekä myös ihan empiirisesti huippumies on kaikille naisille hyvin samansuuntainen. Pieniä vivahde-eroja on tietenkin aina, mutta jos naisille suotaisiin aivan vapaa valinta, niin miesten selvä enemmistö jäisi ihmittelemään yksinäisyttään kuin nallit kalliolle.

Mutta eivät naiset enemmistönä niin hölmöjä ole etteivätkö yrityksen ja erehdyksen kautta löydä pikkuhiljaa sitä omaa tasoaan. Pakko on kaikista suostuttelijoista aina etevin!

Vierailija
46/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta tähän, että nimenomaan tavis jormat on limanuljaskoja. Pelimiesten kanssa pidetään kevyttä hauskaa pilke silmäkulmassa ja kumpikin tietää, että tässä ollaan luomassa vain mukavaa hetkeä ja hauskoja muistoja ennen kuin lähdetään omiin suuntiin.

Onpahan mielikuva, tai ehkä meillä on vain eri käsitys siitä mitä tarkoitetaan pelimiehellä. Pahimmat tietämäni vedättäjät ovat nimenomaan pelimiehiä.

Vierailija
47/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen ja maininnut deittiprofiilissa olevani tositarkoituksella liikkeellä, ja niin olenkin. Se ei tarkoita, että pitäisi sitoutua ensimmäiseen matchiin päinvastoin, pitää miettiä tosi tarkasti kehen sitoutuu. Huonoja tuli deittailtua monia ja heivattua, he varmaan ajattelivat että en ollut tosissaan. Olin harvinaisen tosissaan, en vaan kokenut heidän olevan hyviä kumppaneita itselleni loppuelämäksi.

Eli jaoit toosaasi jokaiselle hyvännäköiselle miehelle, ja kas kummaa heitä et sinä juurikaan kiinnostanut koska olit vain osa heidän haaremia.

Klassinen tapaus.

Vierailija
48/48 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on liikkeellä tositarkoituksella ei tarkoita sitä, että deitti on automaattisesti hyvä mätsi itselle.

Mutta sitten ei pidä jatkaa tapailua, jos itse haluaa vain seksiä.